پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۵۴۷۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۸۹ - ۰۰:۳۶
آمار بازديد صفحه‌ي اول كازرون نما در مهرماه به عدد 10871 رسيد. پيش از اين تنها در تير ماه امسال آمار بازديد صفحه‌ي اول سايت از اين عدد گذشته و به عدد 11897 رسيده بود. تير ماه 89 اوج مباحث مربوط به تغيير فرماندار كازرون بود. اين آمار حاكي از رشد روزافزون بازديدكنندگان سايت است.
آمار بازديد صفحه‌ي اول كازرون نما در مهرماه به عدد 10871 رسيد. پيش از اين تنها در تير ماه امسال آمار بازديد صفحه‌ي اول سايت از اين عدد گذشته و به عدد 11897 رسيده بود. تير ماه 89 اوج مباحث مربوط به تغيير فرماندار كازرون بود. اين آمار حاكي از رشد روزافزون بازديدكنندگان سايت است.
 
لازم به ذكر است آمار بيان شده تنها مربوط به بازديد صفحه‌ي اول سايت بوده و آمار صفحات داخلي و بازديد هر مطلب مي‌بايست به صورت جداگانه مورد ارزيابي قرار گيرد.
 
به عنوان نمونه از ميان مطالبي كه در مهر ماه 1389 منتشر شده است، انتقاد امام جمعه‌ي كازرون از بركناري رييس اداره‌ي ارشاد با بيش از 407 بازديد عنوان پربازديدترين مطلب مهرماه را به خود اختصاص داده است. يا صفحه‌ي مربوط به پرسش‌هاي كاربران سايت از فرماندار شهرستان (كه برخي از اين پرسش‌ها همچنان بي‌پاسخ مانده است!) تاكنون بيش از 870 بازديد داشته است. (تاريخ ايجاد اين صفحه 23 شهريور ماه بوده است.)
 
همچنين بسياري از مطالب كه در آرشيو سايت موجود است به صورت روزانه داراي بازديد مي‌باشند كه متأسفانه سيستم آمار سايت در حال حاضر امكان ارائه‌ي ميزان بازديد مطالب سايت در يك ماه گذشته را ندارد و تنها مجموع آمار هر مطلب را در اختيار ما قرار مي‌دهد.
 
 
 
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بهادران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۴
0
0
سلام
تبریک می گم
جای خوشحالیست که بالاخره سایتهای کازرون بتوانند به این آمار دست پیدا کنند حتی اگر برای یک روز باشه . امیدواریم روند مذکور همجنان با بروز نگه داشتن سایت و پرهیز از هرگونه جانبداری امتداد یابد. یا حق . بهادران
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۴
0
0
با مقايسه آمار سايتهاي خبري كازرون در الكسا پيشتازي كازرون نما كاملا مشخص است. اين را تبريك مي گويم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۴
0
0
مهم رعايت انصاف است و الا طبيعي است كه هر سايتي براي خودش نظري داشته باشد. اما اينكه از دايره انصاف خارج نشوند ارزشمند است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹