پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۵۳۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۸۷ - ۱۲:۴۵
كازرون نما

از زمان راه‌اندازي كازرون‌نما به عنوان «نخستين سايت جامع شهرستان كازرون» تا كنون بسياري از همشهريان عزيز ما را مورد لطف و محبت خويش قرار داده و با مقالات، اخبار، پيشنهادها و انتقادهاي سازنده‌ي خود در رشد و بالندگي اين نهال نوپا نقش آفريده‌اند كه از همين‌جا مجدداً مراتب قدرداني خويش را از آنها اعلام مي‌كنيم.

اما نكته‌اي كه باعث نگارش اين مطلب شد، مشكلي است كه اخيراً براي اين سايت به وجود آمده است! همانطور كه مي‌دانيد بسياري از همشهريان عزيز با سايت‌ها و وبلاگها و مطلب مربوط به كازرون از طريق جستجوي كلمه‌ي «كازرون» در موتورهاي جستجو آشنا مي‌شوند لذا ما بعد از راه‌اندازي «كازرون‌نما» آنرا به موتورهاي جستجو معرفي كرديم. در ابتدا با توجه به نوپا بودن كازرون‌نما چنانچه شما كلمه‌ي «كازرون» را در گوگل جستجو مي‌كرديد، سايت «كازرون‌نما» در صفحه‌ي دوم نتايج جستجو، به كاربران معرفي مي‌شد و با توجه به فعاليت روزافزون «كازرون نما» و افزايش صعودي بازديد كنندگان اين سايت و لينك شدن سايت در بسياري از وبلاگ‌ها و سايت‌هاي همشهريان و برخي از سايت‌هاي پربازديد كشوري، «كازرون‌نما» به سرعت جايگاه خود را از اواخر صفحه‌ي دوم نتايج جستجوي كلمه‌ي «كازرون» به اواسط و از اواسط به اوايل صفحه‌ي دوم ارتقا داد و با توجه به افزايش بازديدها و لينك‌هاي سايت، اميد بود كه به زودي به اوايل صفحه‌ي اول منتقل شود اما از روز چهارشنبه  ‌17مهر ماه 1387 ناگهان «كازرون نما» از نتايج جستجوي كلمه‌ي «كازرون» در صفحات اوليه‌ي گوگل حذف شد به گونه‌اي كه اكنون تنها «لينك تيتر يكي از اخبار اين سايت» در صفحه هفتم نتايج كلمه‌ي «كازرون» نمايش داده مي‌شود!

علاوه بر اين اگر شخصي قبل از تاريخ مذكور كلمه‌ي «كازرون ‌نما» را در گوگل جستجو مي‌كرد، اولين نتيجه‌اي كه به او ارائه مي‌شد، سايت «كازرون ‌نما» بود. اما از آن تاريخ به بعد «سايت كازرون‌نما» پنجمين پاسخ به جستجوي گوگل براي كلمه‌ي «كازرون ‌نما» است! و مطالب برخي از سايت‌ها و وبلاگهاي ديگر درباره‌ي «كازرون نما» پيش از خود اين سايت به نمايش گذاشته مي‌شود!

اين در حالي است كه در صفحات اوليه‌ي نتايج جستجوي كلمه‌ي «كازرون» برخي از وبلاگ‌هايي نمايش داده مي‌شود كه هم بعد از «كازرون نما» راه اندازي شده اند و هم تعداد مطالب و بازديدكنندگان و تعداد لينك آنها در وبلاگها و يا سايتها قابل قياس با «كازرون نما» نيست!

برخي احتمال شيطنت اينترنتي درباره‌ي «كازرون نما» را تقويت مي‌كنند. به هر حال از كاربران عزيز سايت و همشهريان محترم تقاضا داريم چنانچه راه حلي در اين باره به ذهنشان مي‌رسد، با ما در ميان بگذارند.

 

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
-
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۷
24
0
موردی که فرمودید بنده هم چک کردم مورد اولی که فرمودید زیاد عجیب نیست چرا که کازرون نیوز هم دچار چنین فراز و نشیبهایی هست. ولی مورد دوم یعنی جستجوی کلمه کازرو نما عجیب است یعنی همانطوری که شما فرمودید قاعدتا باید اولین نتیجه خود سایت کازرو نما باشد مگر آنکه سایتهای دیگر پربازدید کننده تر باشد. بنده با تجربیاتی که دارم فکر می کنم صفحات سایت شما خوب ایندکس نشده باشد. بهتر است این مسئله را با پشتیبانی سایت خود در میان بگذارید احتمالا بتوانند با تغییر کلمات کلیدی سایت وضعیت آن را در جستجوگر گوگل بهبود بخشند. البته سایت الکسا که ترافیک سایتها را مورد بررسی قرار می دهد نشان می دهد کازرون نما از رتبه 5000000 در روز اول به رتبه 800000 در این هفته ارتقاء یافته است بنابراین حدس من این است که صفحات سایت شما بخوبی در گوگل ایندکس نمی شود وگرنه الکسا پیشرفت کازرون نما را به درستی نشان می دهد.
اگر راهنمایی دیگری خواستید بنده در خدمتم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۸
27
0
salam
man barrasi kardam siteton metatage keyword nadare ke googel index kone
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۹
29
0
اصلا سایتت جالب نیست دیر آپ میشه اگر نمیتونی بدش دست ....راستی اگه ممکنه یه خبر از سرعت گیر هاییی که مردم تو خیابون ها میزنن تهیه کن چون هر کی هر جا دلش خواسته برای خوش سرعت گیر درست کرده.کمچه
ناشناس
|
-
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۴
24
0
مقالات اقای چویلی وفرشته حکمت وغیره را خواندم مظلوم مسئولین. هم کلی خندیدم هم تاسف خوردم.مقالت تفرقه انگیز در سایت نیاورید انتقاد با تهدید و تخریب جدا است .
فرشاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
0
0
با سلام خدمت برادر ارجمند
لطفا مشکل را هرچه زودتر برسی کنید تا مجدد راه انداری شود اخه سایت اطلاعات خوبی به هم شهریان میدهد
باتشکر فرشاد دهقان ناصرآبادی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳