پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۵۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۸
مسئول بسيج ادارات كازرون:
به گزارش خبرنگار كازرون نما محمود باقري در همايش زنان، دفاع مقدس، حجاب و عفاف كه به همت بسيج ادارات و حوزه بسيج خواهران سپاه ناحيه كازرون برگزار شد با گراميداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دشمن از صبر و استقامت ملت ايران، دليري وشجاعت رزمندگان، رضايت و تحمل جانبازان، رزم بسيجيان و همت ايرانيان به تنگ آمده و با تغيير تاكتيك به جنگ نرم روي آورده است.
مسئول بسيج ادارات كازرون گفت: دشمن در جنگ نرم به دنبال بي هويت كردن مردم و جوانان است.
 
به گزارش خبرنگار كازرون نما به نقل از روابط عمومي و تبليغات ناحيه مقومت بسيج سپاه كازرون محمود باقري امشب در همايش زنان، دفاع مقدس، حجاب و عفاف كه به همت بسيج ادارات و حوزه بسيج خواهران سپاه ناحيه كازرون برگزار شد با گراميداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دشمن از صبر و استقامت ملت ايران، دليري وشجاعت رزمندگان، رضايت و تحمل جانبازان، رزم بسيجيان و همت ايرانيان به تنگ آمده و با تغيير تاكتيك به جنگ نرم روي آورده است.
 
وي جنگ نرم را واگيردار توصيف و تصريح كرد: همه بايد مراقب باشيم تا اين ويروس به ما سرايت نكند.
 
باقري  ترويج شايعات  و اطلاعات دروغ را از ابزارهاي جنگ نرم دشمن دانست و افزود: دشمن در جنگ نرم به دنبال بي هويت كردن مردم و جوانان است.
 
وي در ادامه با تاكيد بر رعايت عفت و حجاب گفت: افتخار يك زن مسلمان اينست كه با رعايت حجاب و عفاف در عرصه اجتماع حاضر شود و مسئوليت هاي اجتماعي را در كنار مسئوليت هاي خانوادگي بپذيرد.
 
باقري با بيان اينكه اسلام حجاب را نعمت بزرگي براي زن و مايه فخر و غرورمعرفي كرده است ادامه داد: اسلام براي زن پوشش و حجاب مخصوصي قائل شده تا زن در قالب حجاب و عفاف، آسوده در اجتماع ظاهر شود، دچار آسيب روحي و جسمي نشود و چشم طمع نا اهلان روزگار به او آسيبي نرساند.
 
وي در ادامه با اشاره به هفته دفاع مقدس با بيان اينكه هفته دفاع مقدس فرصت بسيار خوبي براي بازشناسي حماسه عظيمي است كه با ايثار، فداكاري و سلحشوري فرزندان برومند و معنوي امام،  افسانه شكست‌ناپذيري و سلطه‌گري قدرت‌هاي جهاني به ويژه آمريكاي جنايتكار را باطل و برتري ايمان و اراده ملت  استوار ايران را به عنوان يكي از عبرت‌هاي بزرگ تاريخ معاصر اثبات كرد ادامه داد: هفته دفاع مقدس ياد آورغرور آفريني‌ها، ايثار، استقامت و پايداري مردمان ايران اسلامي در برابر تجاوز همه‌جانبه قدرت‌هاي پوشالي استكبار است كه عزت، شرف و آزادي ايرانيان را در همه تاريخ جاودانه كرد.
 
مسئول بسيج ادرات كازرون خاطرنشان كرد: تدابير حكيمانه امام راحل، جانفشاني و رشادت‌هاي شهدا، جانبازان و رزمندگان، معنويت و اخلاص شهدا، جانبازان و رزمندگان، حضور همگاني مردم و مسئولان در كنار رزمندگان و نقش زنان در دفاع مقدس عواملي بودند كه سبب شد رزمندگان در دوران 8 سال دفاع مقدس به پيروزي دست يابند.
 
در پايان اين همايش با قرعه كشي به برندگان مسابقه حجاب و عفاف جوائزي اهدا شد.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳