پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۵۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۹
امام جمعه قائميه:
امام جمعه قائميه با بيان اينكه رشد سازندگي در دولت نهم ودهم شاهد بوديم وشتاب زيادي گرفت و با اشاره به مشكلات مردم قائميه ادامه داد: خواسته اوليه مردم تبديل بخش چنارشاهيجان و بخش هاي همجوارآن به شهرستان، ارتقا بخشداري آن ها به فرمانداري و تبديل فرمانداري كازرون به فرمانداري ويژه است كه ما نيز حمايت مي كنيم.
امام جمعه قائميه گفت: مسلما سقوط استكبارجهاني و صهيونيسم با اين اهانت بي شرمانه به قرآن كريم نزديك است.

به گزارش خبرنگاركازرون نما حجت الاسلام عباس عاقلي عصر ديروز در جلسه شوراي اداري شهرستان كازرون كه با حضور استاندارفارس در قائميه برگزارشد اظهارداشت: شاهد فريب خوردن افراطيوني هستيم كه فريب صهيونيسم و استكبار را خوردند و با صحنه گرداني استكبار وصهيونيسم اهانتي شرم آوربه قرآن كريم كردند.

وي با محكوم كردن هتك حرمت به قرآن كريم گفت: مسلما سقوط استكبار جهاني و صهيونيسم با اين اهانت بي شرمانه و ناجوانمردانه به ساحت الهي و قرآن كريم نزديك است.

عاقلي اضافه كرد: به زودي شاهد فروپاشي استكبارجهاني و صهيونيسم  خواهيم بود.

وي، حمايت و پشتيباني از ولايت، نظام و دولت خدمتگزار را يك تكليف دانست و افزود: به فرموده امام راحل حفظ نظام از اهم واجبات  بوده  و به فرموده مقام معظم رهبري تضعيف نظام از گناهان كبيره است.

امام جمعه كازرون جهت گيري دولت دهم را فرهنگي عنوان وخاطرنشان كرد: مقام معظم رهبري در جلسه اخير با هيئت دولت گلايه اي داشتند  مبني براينكه اين جهت گيري ها بايد اولويت بندي شود.

عاقلي بيان داشت: كرامت ارباب رجوع  يكي از بركات دولت كريمه است.

امام جمعه قائميه با بيان اينكه رشد سازندگي در دولت نهم ودهم شاهد بوديم وشتاب زيادي گرفت و با اشاره به مشكلات مردم قائميه ادامه داد: خواسته اوليه مردم  تبديل بخش چنارشاهيجان و بخش هاي همجوارآن به شهرستان، ارتقا بخشداري آن ها به فرمانداري و تبديل فرمانداري كازرون به فرمانداري ويژه است  كه ما نيز حمايت مي كنيم.

وي از تعطيلي پروژه فرهنگي احداث حسينيه، منزل و دفتر امام جمعه قائميه خبرداد وتصريح كرد: اين پروژه به دليل نبود نقدينگي بيش از دوسال است كه تعطيل شده و نيازمند اعتبار و توجه است.

عاقلي با اشاره به خشكسالي هاي اخيرگفت: با توجه به اينكه اقتصاد اكثريت مردم چنارشاهيجان كشاورزي است و خشكسالي ضررهاي زيادي رابه آن ها زد، از اين رو نيازمند حمايت و كمك مسئولان هستند.

وي، افزايش سالن ورزشي در قائميه را يكي ديگر از خواسته هاي مردم اين شهر عنوان و اضافه كرد: احداث بيمارستان 32 تختخوابي از ديگر نيازهاي مردم بخش چنارشاهيجان است.

امام جمعه قائميه با بيان اينكه خوشحالم كه از سرپرست سابق فرمانداري كازرون تجليل شده است خواستار تجليل از فرماندار سابق كازرون و بخشدار سابق جره و بالاده شد.

 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۸
اذان صبح
۰۴:۴۷:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۵:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۴
غروب آفتاب
۱۹:۴۴:۱۷
اذان مغرب
۲۰:۰۱:۲۵