پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۸۷۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۶:۲۸
عبدا... حقیقت جو

قریب به دو ماه قبل بود که در راستای دغدغه های مراجع و روحانیون و ائمه جمعه و متدینین همه مسئولین شعارشان شد« مبارزه با بدحجابی»! اما با گذشت زمان و مسئله تغییر فرماندار این مسئله به کلی فراموش شد و بایگانی شد. وضعیت حجاب و پوشش نیز طبق روند سابق همچنان رو به ضعیف شدن است.به نحوی که در برخی پارکها و تفرجگاه ها شاهد کشف حجاب هستیم.

 

از امام جمعه محترم و مسئولین می خواهم بگویند تا کجا پیش رفته اند؟ پوشش در مدارس به چه صورت در می آید؟ برای دانشگاه ها چه فکری کرده اند؟ امورصنفی و بازرگانی و اماکن برای بازار چه فکری کرده اند؟اداره کار برای زنان شاغل چه تدابیری اندیشیده است؟ اداره مخابرات برای کارمندان دفاتر ارتباط خدماتی خود چه برنامه ای دارد؟ فرمانداری برای کارمندان زن ادارات چه بخشنامه ای صادر کرده است؟ اداره ارشاد برای بر روی اعضای انجمنهای خود چه کار فرهنگی اثربخشی انجام داده است؟سازمان تبلیغات،بسیج،حوزه علمیه ،شهرداری و... چه برنامه های فکری فرهنگی ارائه داده اند؟شهرداری و اداره راه و ترابری برای ورود و خروج مسافرین به کازرون و ابلاغ فرهنگ عمومی این شهرستان چه اقداماتی کرده اند؟

 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۹
0
0
حجاب؟؟؟؟
همه مشکل ما حل شد مونده حجاب؟؟؟؟؟؟
hossein
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۷
0
0
اگه وقت کردید کمی به بیمارستان شهر نگاه کنید که یک کشتارگاه قانونی است. کمی به وضعیت اسف بار علمی فرهنگی تفریحی و شغلی جوانان مخصوصا خانمها توجه کنید. و اینکه الان قرن 21 است نه عصر حجر. کمی به خودتان نگاه کنید تا ببینید از خانمها چه ساخته اید و برای آنها چه کرده اید. همه جای کازرون زندان است. پارک بازار اداره مدرسه قبرستان کوچه و خیابان.... ضاهرا در این مملکت هیچ مسیله ی مهمی به غیر از حجاب وجود ندارد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۸
0
0
ما مسائل و مشکلات خیلی بزرگتر از این ها داریم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
اذان صبح
۰۴:۴۶:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۴:۵۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۱
غروب آفتاب
۱۹:۴۴:۵۵
اذان مغرب
۲۰:۰۲:۰۶