پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۰:۲۷
سرپرست فرمانداری كازرون:
به گزارش اشرفي خبرنگاركازرون نما مرتضي شريفي سرپرست فرمانداري كازرون به همراه غلامرضادهقان ناصرآبادي نماينده مردم كازرون درمجلس شوراي اسلامي امشب دربازديد ازبازار شهرستان كازرون با كسبه و بازاريان ديداركرد و مشكلات و مسائل آن هارا موردبررسي قرارداد.
سرپرست فرمانداري كازرون بازار اين شهرستان را يكي از بازارهاي مهم جنوب كشور دانست و افزود: با تقويت آن، به عنوان يكي ازقطب هاي اقتصادي جنوب كشور مطرح مي شود.

به گزارش اشرفي خبرنگاركازرون نما مرتضي شريفي سرپرست فرمانداري كازرون به همراه غلامرضادهقان ناصرآبادي نماينده مردم كازرون درمجلس شوراي اسلامي امشب دربازديد از بازار شهرستان كازرون با كسبه و بازاريان ديدار كرد و مشكلات و مسائل آن ها را مورد بررسي قرارداد.

شريفي در اين ديدار با اشاره به اهميت بازار كازرون اظهارداشت: نقش بازاركازرون دردوران انقلاب اسلامي و بعد ازآن موثربوده است و بازاريان اين شهرستان هميشه درمسائل مذهبي، دفاع ازآرمان هاي انقلاب و پيروي از ولايت فقيه پيشرو بوده اند.

وي بازار كازرون را يكي ازبازارهاي مهم جنوب كشوردانست و افزود: با تقويت آن، به عنوان يكي ازقطب هاي اقتصادي جنوب كشورمطرح مي شود.

شريفي ابرازداشت: بازار كازرون در دوران سازندگي نيز در رونق اقتصادي منطقه جنوب كشور نقش مهمي داشته است.

در ادامه اين بازديد غلامرضا دهقان ناصرآبادي نماينده كازرون درمجلس گفت: مسئولان ادارات بايد با حضور دربين مردم ازنزديك با مشكلات آن ها آشنا شوندو براي رفع آن ها تلاش كنند.

وي با تاكيد بر حفظ امنيت در بازارها اضافه كرد: با توجه به اينكه بازار مكاني پر رفت وآمد است از اين رو بايد از امنيت بالايي برخوردار باشدتا مردم با مشكل مواجه نشوند.

در اين بازديد مقرر شد كه در جلسه اي با حضورنمايندگان بازاريان و ادارات مربوطه مسائل ومشكلات بازار به صورت ويژه اي بررسي شود.

براساس گزارش خبرنگار ما، مجموعه بازار کازرون که به بازار نو نیز مشهور است، در دوره قاجاریه به جای بازاری ساخته شده که مربوط به دوران صفویه بوده و در حد فاصل میدان مدرسه تا میدان خیرات قرار داشته است. این بازار ساخته شده از سنگ و گچ می باشد و با احداث خیابان «بواسحق» به دو بخش تقسیم شده است.

بازار كازرون، همچون بازارهاي ساير شهرهاي ايران همواره نقش موثر و پررنگي در شكل دهي رفتارهاي اجتماعي حوزه‌ي شهري مربوط به خود را داشته است . ارتباط اين نهاد اقتصادي با بستر اجتماع ارتباطي كاملاً دوسويه و تنگاتنگي بوده است.
 

 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷