پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۵
علي اسدزاده
خرداد، ماه رمز و رازهاست، ماه فراز و نشيبهاست، ماه ايثار، شهامت، شجاعت و شهادتهاست، ماه پانزده خردادي هاست ، ماه شعارها، حماسه ها و آرمان هاست.
 
ماه ايستادگي و مقاومت ها، براي حفظ آرمان هاست . ماه حضور، همراهي و حمايت همه جانبه از رهبري و مرجعيت آگاه است . ماه رخدادهاي سرنوشت ساز در تاريخ انقلاب اسلامي است . كه جرقه آغازين آن رخدادهاي بزرگ در پانزده خرداد سال 42 به دست بزرگ مرد كم نظير، سيدي مصطفوي، گل هميشه معطري از گلستان باغ علوي و فاطمي يعني روح ا. . . الموسوي الخميني، زده شد ، او كه در آن سالها فرزنداني را در گهواره داشت، كه در گذر ايام قامت برافراختند، پرچم توحيد را برافراشتند و مردانه بر دشمن تاختند . تا حماسه سوم خرداد، فتح خرمشهر را ساختند .
 
همان بزرگ مرد خدايي كه در چهاردهم خرداد هر سال سوگمند رفتنش از كنار خود هستيم. هر چند سايه آن رهبر كبير و مرجع رحيل، همچنان بر سر ماست و راهش را كه ادامه راه انبيا و اولياست، با سرانگشت تدبير فرزند خلفش، جانشين لايق و شايسته اش، سيدي حسيني و گل هميشه معطر ديگري از گلستان فاطمه و علي، رهبر معظم انقلاب، سرافرازانه مي‌پيماييم.
 
ولي قابل انكار نيست كه غارتگران، جهان خواران و مستكبرين كه از اين انقلاب سيلي خورده اند و دست چپاول شان از منابع و مخازن ما بريده شده است و پاي تعدي و تجاوزشان از سرزمين ما قطع گرديده است به شدت دنبال انحراف ملت بزرگ ايران از راه و خط امام كه همان حمايت همه جانبه از جانشين شايسته آن امام راحل و تبعيت مخلصانه از رهنمون هاي آن رهبر فرزانه است ميباشند و از هر گونه اقدامي كه بتوانند كوتاهي ندارند و از طرفي انسان ها هميشه در معرض اغواي شيطاني و هواهاي نفساني ميباشند، لذا بايد در همه حال مواظبت كنيم تا از راه خداي متعال و رسولش ( ص) و خط امام و رهبري فاصله نگيريم و رخدادهاي تاسف بار بعد از رسول گرامي اسلام ( ص) ، باعث عبرت دانسته، مبادا كه از خط امام و حمايت و پيروي از علي زمان فاصله گيريم .
 
مبادا كه خواص فريب منيت، قدرت ، جاه طلبي و سهم خواهي شوند و به جاي همراهي و حمايت، كوس جدايي نواخته و به مخالفت پردازند و به جاي دعوت به اتحاد، اختلاف كنند و دشمنان طماع را اميدوار و دوستان مخلص را دل سرد نمايند.
 
اگر از خرداد انتظار فرج داريم و آرمان بزرگ انقلاب جهاني را در سر مي پرورانيم، بايد از يكديگر گذشت داشته و حول محور آن آرمان مقدس دست يافتني با هم كنار آييم، كه آن عزيز سفر كرده فرمود:
 
سالها مي‌گذرد، حادثه‌ها مي‌آيد
 
انتظار فرج از نيمه خرداد كشم
يادش گرامي و راهش پررهرو باد
 
منبع: هفته نامه شهرسبز
 
 
 
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۲
اذان صبح
۰۴:۵۴:۰۵
طلوع افتاب
۰۶:۲۰:۳۵
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۴۰:۲۸
اذان مغرب
۱۹:۵۷:۲۳