پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۱۲۱
تعداد نظرات: ۳۰ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۵
چه شد که عده ای که پایه مسئولیت و آرامش خود را بر استخوان های خرد شده و آمال برباد رفته همان شیر مردان نهاده اند آنچنان سرمست دنیا شده اند که مرهون خون پاک آنها بودن را فراموش کرده و اهل بیت آنها را به فراموشی سپرده اند ؟! و کارشان بدانجا می رسد که نه تنها مشکلاتشان را حل نمی کنند ، بلکه به سنگ اندازی و اشکال تراشی در کارشان می پردازند.
چندي پيش در خبرها از مخالفت  شوراي اسلامي شهر كازرون با نصب تابلويي با مديريت يكي از فرزندان شهداي شهرستان در ميدان شهدا به گوش رسيد كه واكنش فرماندار محترم كازرون در جلسه شواي اداري شهرستان را نيز به همراه داشت . در همين راستا رياست محترم بنياد شهيد و امور ايثارگران نامه اي را خطاب به رييس شوراي شهر كازرون نگاشته و جهت نشر به كازرون نما ارسال نموده اند كه از منظر شما مي گذرد.
 
كازرون نما آمادگي خود براي انتشار پاسخ يا توضيحات رياست محترم شوراي شهر كازرون را اعلام مي‌كند.
 
ریاست شورای شهر!
 
سلام علیکم

آن زمانی که مملکت اسلامی ما مورد هجوم دشمن واقع شد ، ایران دانشگاهی شد به وسعت غیرت و شرف . دانشجویانش نوجوانان و جوانان و پیرمردانی بودند که لباس رزم به تن کرده و به سوی جبهه ها روی آوردند .بدون توقع و هیچ چشم داشتی پا به تمام آمال و آرزوهایشان زدند .

مردانی از سلاله پاک مولایشان علی (ع) که به ندای مرادشان خمینی کبیر لبیک گفته ، تمام هستی خود را رها ، و به سوی جایی شتافتند که جز گلوله پیاپی و خمپاره و بمباران های مداوم و شلیک گوش خراش تانک ها ی دشمن چیز دیگری تقسیم نمی کردند .

چه بسیار دانش آموزان و دانشجویانی که درس را رها و مشق غیرت و شرف را برگزیدند و راهی جبهه های نبرد گردیدند به جای قلم و دفتر و کیف ، کوله پشتی و به جای پوشیدن لباس شهرت ، لباس خاکی بی رنگی را به تن کردند و وجه تمایز رئیس و مهندس و دکتر و استاد و ... را به سربند های یا زهرا و یا مهدی معاوضه کردند . در کنار هر نماد خدائی به دنبال نمود گشتند و با چفیه های بی ریایی شان صورت های بی ادعایشان را پوشاندند . آنجا کسی برای گرفتن امتیاز و آینده و سهمیه و اولویت و ... نیامده بود بلکه آمده بود تا شیرین ترین دارائیش را به عنوان ناقابل ترین کالا به بازار فروش با خدا ببرند . بی ادعا و بی منت.

و چه بسیار عزیزانی که ره صد ساله را یک شبه طی کردند و تا قرب الی ا... بالا رفتند و با امتیاز شهادت فارق التحصیل دانشگاه رضایت حق شدند و در جوارش آرام گرفتند .و عده ای دیگر با تنی مجروح و رنجور و آسیب دیده از تیر و ترکش ضمانت آسایش من و شما ، گوشه عزلت گزیدند . اینان نه یک بار بلکه در هر روز چندین بار شهید می شوند . اینان دست و پا و سلامتیشان را داده اند تا این نظام در اوج افتخار و عزت بماند . آری آنها هر روز می میرند تا شاهد حیات و افتخار میهن اسلامیشان باشند .

چه دوران زیبا و بهشتی منظری بود .

چه خارج از تصور عقلی است که انسانی خانه و زندگی و زن و فرزندان کوچکش را رها کند و برود ! به امید چه کسی ؟! تیر و ترکش و نقص عضو را به جان بخرد برای چه ؟!

کدام وجدان بیدار است که به قضاوت بنشیند که اگر من بودم آیا مانند اینها می شدم و یا نه می ماندم و دو دستی آسایش خود و خانواده ام را می چسبیدم ؟ کجایند وجدانهای بیداری که قضاوت عادلانه کنند .

جناب آقای عسکری نژاد!

چه شد که عده ای که پایه مسئولیت و آرامش خود را بر استخوان های خرد شده و آمال برباد رفته همان شیر مردان نهاده اند آنچنان سرمست دنیا شده اند که مرهون خون پاک آنها بودن را فراموش کرده و اهل بیت آنها را به فراموشی سپرده اند ؟! و کارشان بدانجا می رسد که نه تنها مشکلاتشان را حل نمی کنند ، بلکه به سنگ اندازی و اشکال تراشی در کارشان می پردازند.

چه شد که ما برای رسیدن به خواسته های دنیائی مان و برافراشتن برج ها و زراندوزی هایمان ، به آنها متمسک می شویم ولی در عمل تعهد خود را فراموش کرده و حضور نسلهای آن شیر مردان را نادیده می گیریم.

جناب آقای عسکری نژاد!
 
نکند حضور نسلهای این ستم سوزان ، برای فرصت طلبان و جیفه خواران دنیا ،و زراندوزان و دون مایگانی که بهای فقر و فلاکت مردم و بی اهمیتی به خون شهدا ، سودای انباشتن جیب و برافراشتن برج ها ، بر ویرانه ها و کوخ های مستضعفین دارند ،گزنده و سوزنده و غیر قابل تحمل است .
بدانید که شهدا با ادبیات منفعت طلبان و سوداگران و شیفته گان متاع قلیل دنیا و به قول مولی علی (ع)" و تکالیهم علی جیفه مریحه و ما الدنیا دنیه " و آنهائی که به خاطر پر کردن انبان خود با حرص و ولع چونان شتری که گرفتار جوع است و با حرص و ولع مبادرت به نشخوار بیت المال می کنند نسبیت و سنخیتی نیست و در آینده نه چندان دور خون این شهدا دامن آنان خواهد گرفت .

چه سخت است که به این زودی فراموش کنیم فرمان پیر مراد و بنیان گذار نهضت و عزت کشورمان را که فرمود: خانواده شهدا چشم و چراغ این ملتند .

به کجا رسیده ایم که خاموش شدن این چراغ ها و کور شدن آن چشم ها را بیشتر می پسندیم ؟! مگر همین پیر فرزانه نفرمود :هرچه انقلاب اسلامی دارد از برکت مجاهدت شهدا و ایثار گران است ؟!

مگر همکاران حضرتعالی به این زودی فراموش کردند پیام قاطع حضرت امام را که فرمودند :"اگر معلوم شود که کسانی در بعضی از ادارات و وزارتخانه ها برای اجرای امور شهدا و خانواده آنان اشکالتراشی می کنند بعنوان ضد انقلاب باید مورد تعقیب قرار گیرند "آیا اینگونه کارشکنیها مصداق ضد انقلاب نیست ؟! به سنگ اندازان بگوئید اگر در جامعه ای که شما براحتی می توانید با سکه های زر انبان خود را انباشته تر سازید و برج ها ی خود را شیک تر ، و بدون هیچ خط و تهدیدی در کمال سلامت به حیات خود ادامه بدهید مرهون خون پاک شهدا و ایثارایثار گران عزیز است .

بدانید آنچه در نظام و مبانی تفکرات جامعه اسلامی ما جای دارد اهمیت و پای بندی واقعی به خون شهدا و حفظ حرمت بازماندگان آنهاست . آن هم در عمل نه در ژست و قیافه گرفتن های انتخاباتی . اهمیت به خون شهدا و حفظ حرمت بازماندگان ستم کشیده آنها جوهره حاکمیت و مبنای مشروعیت نظام حکومتی ماست .
 
چقدر دل را می آزارد این نوع نگرش ها و بی توجهی ها . آیا بین کسی که هنوز پس از گذشت سالها ترکش های کینه دشمن در بدنش لانه کرده و خواب و آسایش را از او و خانواده اش گرفته اند و یا آزاده ای که تا آخر عمر اثرات شکنجه های روحی و جسمی آرامش و آسایش را از او سلب و مجبور ند دو سوم عمرشان را با عصا و ویلچر و قرص های آرام بخش بگذرانند ، و یا پدر و مادر و یا زن و فرزند شهیدی که بار فراق و هزاران مشکل بی پناهی را سالها صبورانه به دوش کشیده اند با کسانی که در زمان دفاع آسایش خود را بر حفظ نظام تر جیح دادندتفاوتی نیست ؟!
 
چرا باید مشکلات نور چشمی ها با پا در میانی و لاپوشی ها حل شود ولی جانباز و یا فرزند شهیدی که بخواهد برای زیبایی شهر و اشتغال خود با هزینه های شخصی و طی روند قانونی اقدام به راه اندازی یک سایت فرهنگی کند ، باید با این همه سنگ اندازی ، بی مهری و دلسردی روبرو شود تا آنجا که وقتی آن مادر شهید برای دفاع از حق فرزندش مجبور به مراجعه به شورای شما شود ، آنچنان سرد و با بی توجهی با وی برخورد شود تا از غصه این بی حرمتی بیمار و دق مرگ شود ؟! راستی آیا همکاران جنابعالی می دانند که این اعمال را در پیشگاه الهی باید پاسخ دهند ؟! کجاست آن وجدان بیدار و اهلی که پاسخ دهد چرا انجام یک کار جزئی هشت ماه دوندگی ، هشت ماه معطلی ، هشت ماه توهین شنیدن و سرانجام به دق کردن مادر شهید بیانجامد ؟!

آقای عسکری نژاد!
 
چه شده که شوراحتی تصمیم خودرا که کتباً ابلاغ شده قبول ندارد؟ چه زیباست تاچندصباحی که به پایان مدیریت تان مانده باحسن نیت به موضوع ایثارگران بپردازید وبا توهمات خودساخته وبراساس غرض ورزی تعدادی افرادبی اطلاع تصمیم نگیرید شهدابرای دنیا نرفتند تا خانواده شان به خفتی تن دهند .آنان برای احیای حق وعدالت رفتند وخانواده یشان نیز برای تحقق آن آرمان ازهیچ کوششی دریغ نمی کنند.

برادرگرامی!
 
آیاوقت آن نرسیده که باخانه تکانی تفکرات بسته ومنجمد آن عده ای که برای گره گشایی این قشرعزیز اشکال تراشی می کنند و به رسالت انقلابی ووجدانی خود عمل نمی کنندپایان دهید؟

آیاآن شورا رسیدگی وانجام عادلانه امورخانواده شهدا وایثارگران رااز وظایف خاص خود نمی داند؟نگذارید که مردم بااین اعمال به بی تعهدی شورایقین پیداکنند.وظیفه شما به عنوان مسئول این است که یا شمااین دندان های لق راپرکنید ویا مردم آنها را... . بدانید که نه ایثارگران سزاواراین بازیها هستند ونه انقلاب تحمل این بی تدبیری ها وکارشکنی ها را دارد.چرابایدکاربه جایی برسدکه اگریک ایثارگر ویاوابسته شهید بخواهد کارش زودانجام شود ودرپیچ وخم ادارات گم نشود ، بایدوابستگی اش راوایثارش راکتمان کند.شمارابه خدامگر شهداوایثارگران چه خیانتی به نظام کرده اندکه خانواده هایشان باید به این یقین برسند که نه تنها امتیازی برای انجام سریع کارشان نمی شود بلکه بایدجوابگوی حرکت گذشته آنان نیزباشند؟ مگرآسایش امروزمن وشما مدیون همان دربدری آنها نیست؟ آیااین اعمال زبان شماتت نااهلان نیست که امام (ره) چقدرتوصیه فرمودند که نگذارید که انقلاب به دست نااهلان بیفتد؟! این وراثت ها،این هوای همدیگرداشتن ها،این چشم روی هم گذاشتن ها،این موقعیت سنجیدن هاومصلحت طلبی ها تاکی؟!! تاکجا؟!
 
ما معتقدیم دراین جامعه اسلامی وعدالت محوری کسانی بایداز بهترین مواهب اجتماعی استفاده کنند که درمواقع خاص وحساس بهترین وبیشترین خدمت را به جامعه ارائه کرده اند.چه موهبتی بالاتر از چشم؟چه نعمتی بالاتر ازدست،پا؟ چه لذتی بالاتراز راه رفتن وانجام امورات شخصی بوسیله خودانسان؟ چه چیزی شیرین تراز دستهای گرم محبت یک پدر،یک لبخندفرزندویاهمسرچه؟!!! براستی کدامیک ازاین معترضین حاضرند به خاطر دیگران نه دو چشم ، یک چشم خود را بدهند ؟نه تمام دست و پا بلکه چند انگشت دست خود را بدهند؟

کدامشان حاضرند زن و فرزندشان را به امان خدا رها کنند و نگران مشکلات و آینده شان نباشند . کدامیک حاضرید به خاطر مردم نگاه کودکتان را در حسرت یک نگاه پدرانه بگذارید؟!

صدای تق تق عصای یک جانباز ، صدای جیر جیر ویلچر های یک قطع نخائی یک هشدار است . صدای سرفه های یک جانباز شیمیائی یک اذان است که شما را به سوی خیر العمل فرا می خواند . چرا نمی خواهیم باور کنیم که اشکی که در گوشه چشم فرزند شهید می نشیند ، و یا بغضی که در گلوی مادر پیر و دلشکسته ای گره می خورد تلنگر آغاز یک محاکمه الهی است یک بیدار باش است یک هشدار است . چرا تذکرات نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم شهرستان و پیگیریهای دلسوزانه فرماندار گرانقدر باید نادیده شود و بعضاً به جرم حمایت از آرمانهای حضرت امام مورد اهانت قرار گیرند چرا باید شورا کاری کند که به خاطر عملکرد غلط شورا اشک فرماندار محترم جناب آقای مهندس صالح پور جاری شود؟!

به خود آیید و درنگ کنید و این حدیث امام علی را به خاطر بیاورید که نه زندگی آنقدر شیرین است و نه مرگ آنقدر ترسناک که انسان بخواهد به خاطر آن شرفش را به دیگران بفروشد .

در این مدت این بنیاد بنا به توصیه امام جمعه محترم و فرماندار عزیز کار شکنی های شما را با صبر و متانت تحمل کرد و عدم رسیدگی و تعهد شما را نسبت به انجام امور ایثارگران نادیده گرفت . اما اینک به جنابعالی و بقیه اعضا توصیه می شود در صورتی که اگر در کارتان برای رسیدگی به امور ایثارگران محلی نداریدلا اقل به انجام مراحل قانون بازگردید .
احمد رضازاده
رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران
 
 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳۰
حسین محمدی
|
-
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۷
0
2
بسمه تعالی
واقعا حق مطلب ادا کردی افرین
بهاء
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۷
0
1
درود بر تو ای شیرمرد کازرونی
حقا که حاج احد رضاضاده ای و از خانواده ی مذهبی و انقلابی و رزمنده و ایثارگر و از تبار شهدایی
لذت بردم و به قول دوست عزیز حق مطلب را ادا کردی نه بخاطر اینکه رئیس شورای شهر را به ناکارآمدی و عدم تعهد و ناسپاسی در برابر خانواده ی شهدا گوشزد نمودید بلکه از این بابت که مطالب ارزنده ای را به نگارش درآوردید که بی شک هر خواننده ای خاطرات از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان و جانبازان و آزادگان را در خاطرش زنده می شود و کمی بخود می آید که براستی اگر آن عزیزان دلاور نبودند و آن از خود گذشتگی ها و دلاوری ها نبود حال ما کجای راه بودیم و آیا میزی بود یا صندلی ایی که بدان تکیه بزنیم و خود را نماینده ی شورای شهر مردم بدانیم
من نمی گویم که کاری غیر قانونی برای خانواده ی شهدا و ایثارگران انجام بشود با این که اینها حق دارند اما کاری که از مجرای قانونی گذشته و حقی که می بایستی ادا شود آنهم برای کسی که پدرش بر گردن این شهرستان و این کشور حق دارد چرا کم محبتی شده؟
آفرین بر آقای رضازاده
با عرض معذرت، به نظر کازرون نما آقای رئیس شورا چه جوابی دارد به این مطالب پر مغز و این حقیقت گویی ها بدهد که منتظر جواب ریاست شورا هستید؟
میدان به این بزرگی خب یک گوشه ای از آن را برای نصب تابلو این فرزند شهید انتخاب کنید با توجه به اینکه سلب آسایش و مزاحم کاسبی کسی نشود و یا حداقل برای جواب رد این همه مدت این بنده ی خدا را روی خاک نکشند و ارباب رجوع را سر ندوانند که خدا را خوش نمی آید.
بهاالدین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۷
0
0
جناب آقای رضازاده
بهتر است از خود بپرسید چی شد که شورای شهر عموما و شاید تمامی اداره ها خصوصا دیگر احترامی برای شهید قائل نیستند چه رسد به فرزندان آنها؟ ایا از کم کاری بنیاد شهید در حفظ و زنده نگهداشتن یاد شهدا نیست؟
ببهتر بپرسم بنیاد شهید در طول 365 روز سال چه برنامه هایی دارد که مردم را به یاد شهداء بیندازد؟
نادر
|
-
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۷
0
0
به نظر من همین نامه برای 365 روز کفایت می کند
محمد رضا
|
-
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۷
0
0
درود بر اقای رضازاده که مردی با شجاعتی ای کاش دیگر مسئولین دیگه هم مثل شما بودنند
نودان
|
-
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۷
0
0
رود خدا بر تو ای دلیرمرد کازرونی
افرین بر این جرات ودرود بر این قلم
محمد حسینی
|
-
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۷
0
0
سلام برقلم که زیبا می نو یسد ودرود بر تو که ا زته قلب می نویسی
ما خانواده شهدا وایثار گران افتخار می کنیم که جنابعالی مسئول شهدا و باز ماندگانش هستید


حسن
|
-
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۷
0
0
خدا رحمت کند شهدای رضازاده
خدا بیامرزد سردار شهید گمنام حاج موسی رضازاده
این انسان به تمام معنا الهی بود من مدت زیادی در جبهه با او بودم خدایش اورا بیامرزد حقا که شما هم از تبار این مرد خدا هستید درود بر شما
محمدی
|
-
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۷
0
0
سلام برادر عزیز
من از خانواده ایثار گر نیستم ولی دل خونی از شو را داشتم افرین بر شما که چرات انتقاد دارید
عباسی
|
-
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۷
0
0
وقتی که
بین خودمان اختلاف باشد همدیگه به جرم چپی یا راستی ترد می کنیم نتیجه این می شود که ادم درستی نیاد برای شورا ثبت نام کند
ادمهائی میان که میانه خوبی با انقلاب ندارند ویا سواد کافی نداشته باشند
درود بر رضازاده ومسئولین هماند رضازاده
همراه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
0
0
آقای فرماندار و آقای رضازاده و دوستان محترمشان شما با این دست موضع گیری هایتان نظر خیلی ها در خصوص صداقت خودتان در سیاست گذاری هایتان را بر گردانده اید. این همه حق خانواده شهدا ضایع شد چرا لب بستید و هیچ نگفتید حالا کارتان به جایی رسیده که اگر شورا اجازه بدهد تابلو تبلیغاتی در میدان شهدا نصب شود انقلابی است و اگر اجازه ندهد ضد انقلابی؟ آیا واقعا تمام درک شما از شهدا و ارزش شهدا همین اندازه است؟ شورا هیچ گلی به سر این شهر نزده و اتفاقا ضعیف ترین شورای شهر هم بوده ولی شما با این کارتان تاریخ ساز یا بهتر بگویم تاریخ سوز شدید. به شهدا چه جوابی خواهید داد؟
نادری
|
-
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
0
0
سلام
چرا باید مسئولین شهر ما با یک فرزند شهید این چوری برخورد کنند
واقعا دل انسان ازرده می شود
من فکر کنم خطاب اقای رضازاده به ااقی نیاکان وخانم مصلائی و وزیری می باشد واقعا لذت بردم از این خطابه
سعید
|
-
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
0
0
افرین به شما افرین به این قلم که اینگونه جواب محکمی به حق خوران مردم می دهد
مرتضی
|
-
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
0
0
شمائی که انجوری انتقاد نمودئید به نظر می رسد شما اصولا با شهدا وجانبازان میانه خوبی ندارید کجا گفته شده چون تابلو زده نشده شورا ضد انقلاب است
اینکه رضازاده نگفته این امام فرموده است
دهقانی جانباز
|
-
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
0
0
من جانباز 40 درصد هستم
اداره ای با من بر خورد تندی کرد وقتی به گوش رضازاده رسید نامه ای تند برای ان مسئول اداره نوشت به طوری که رئیس ان اداره وادار به عرض خواهی کرد
و چندین مورد دیگر خودم شاهد بوده ام که پیگری شده است
ولی این مطا لب کلی گفته شده است اقائی که انتقاد کرده لطف کند یکباره دیگه ان نامه بخواند
فرزند شهید
|
-
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
0
0
تاریخ سوز شما هستید ودوستانتان که همه اش در فکر اپارتمان سازی هستید نه فرماندار و کسی که متولی شهدا هستند درود بر فرماندار
محسن پور
|
-
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
0
0
حق خانواده شهدا امثال ... و ... ضایع می کنند نه رضازاده و فرماندار
دیدهدور
|
-
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
0
0
اقا یا خانمی که انتقاد کرده ای اگه راست می گی که حق خانواده ها ضایع شده وکسی پیگیری نکرده یک مصداق بیاور
دیده ور
محمحسن احمدی
|
-
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
0
0
من کازرونی نیستم واز خانواده ایثارگر هم نمی باشم ولی زندگیم مرهمون شهدا وجانبازان می دانم اگر مردم کازرون غیرت داشته باشند که حتما دارند به امثال این افراد رای نمی دهند از فرماندار ورضازاده هم تشکر می کنم
ساسانی
|
-
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
0
0
می گویند در جلسات شورا دونفر هستند که ... ودر این جلسه صحبتهای عشقی می کنند وبقیه هم کیف می برنند ایا کسی ازاین موضوع اطلاع دارد
مهندس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۰
0
0
سلام حقا که کاکوی هاشومی مرهوا
مهندس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۰
0
0
سلام واقعا گل گفتی هیچ کس جرات این کار را نداشت
ناشناس
|
-
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۰
0
0
درود برشما که حداقل خودت را درمقابل ایثارگران مدیون می دانی واز انها دفاع میکنی
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۱
0
0
با سلام خدمت مسولین ارزشی ومدیران خدوم کازرون .جانا سخن از زبان ما میگویی.کاش در این شهر گوش شنوا یی بوددر میان شورای شهر بی عرضه وناکارآمد.کاش بجای چانه زنی برسر ...... و........ ساعتی 17 هزارتومان وریاست و...به فکر مردم شهر شون بودن.البته زمستون میره وروسیایی با شوراو رییساش ممیمونه
علی رضا ملک پور شهرکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
0
1
سلام من دانشجوی کارشناسی ارشد هستم.میخواستم بگم که حق با ایشون است که زندگی نه انقدر شیرینه و نه انقدر مرگ ترسناک که انسان بخواهد شرفش رو زیر پا بذاره.من خودم به شخصه تا اخرین قطره خونم حاضرم از حقوق خانواده های شهید و جانباز دفاع کنم.حتی اگه تو زندگی به اون جایگاهی که دلم میخواد نرسم.
فرزند شهید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
0
0
مطمئن باش ای مرد خدا در روز قیامت مورد شفاعت شهدا قرار می گیری.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
0
0
در واقع ایده و نظر شما کمتر .............. نیست درود
علی ب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
0
0
جانباز از دست راستم سه تا دختر دارم حقوقم 600هزار توماناست یکی دانشجو دوتا محصل اولی نامزد است کمک برای جهیزیه دارم
صابر باقری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
0
0
جانباز 30 در صدم سه تا دختر دارم همسرم بیماره مستجرم هستم نیاز به ماشین دارم لطفا کمکم کنید
صابر باقری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
0
سلام من جانباز 30 در صدم سه تا دختر دارم همسرم بیماره نیاز به ماشین دارم سه میلیون دارم مستجرم سود بانک هم زیاده لطفا کمکم کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اذان صبح
۰۴:۵۲:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۹:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۰۶
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۰۳