پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۸۷ - ۱۰:۴۳
افتتاح رسمی نیروگاه سیکل ترکیبی کازرون با ظرفیت تولید ۱۳۶۶ مگاوات به دلیل عدم امکان حضور وزیر نیرو به تعویق افتاد اما این نیروگاه تولید برق خود را آغاز و ادامه می دهد. محمد بهزاد در گفت و گو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی کازرون در حال حاضر روزانه ۴۸۰ مگاوات و بخش گاز آن روزانه ۸۸۶ مگاوات برق تولید می کند

مدیرعامل سازمان توسعه برق گفت: افتتاح رسمی نیروگاه سیکل ترکیبی کازرون با ظرفیت تولید ۱۳۶۶ مگاوات به دلیل عدم امکان  حضور وزیر نیرو  به تعویق افتاد اما این نیروگاه تولید برق خود را آغاز و ادامه می دهد. محمد بهزاد در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی کازرون در حال حاضر روزانه ۴۸۰ مگاوات و بخش گاز آن روزانه ۸۸۶ مگاوات برق تولید می کند، بنابراین قرار بود تا این نیروگاه به طور رسمی با حضور وزیر نیرو افتتاح شود که به دلیل حضور وزیر نیرو ر مجلس این برنامه به تعویق افتاد.

وی با بیان اینکه به محض فراهم شدن امکانات، این نیروگاه رسما افتتاح می‌شود،اظهار داشت: نیروگاه سیکل ترکیبی کازرون با ۳ واحد ۱۶۰ مگاواتی یکی از بزرگترین نیروگاه‌های جنوب کشور است و قادر خواهد بود پایداری برق در این منطقه را افزایش دهد.

وی خاطر نشان کرد:با ساخت بخش بخار و تبدیل نیروگاه به سیکل ترکیبی بازده نیروگاه حدود ۵۰ درصد افزایش یافته است.

به گفته وی، برای ساخت این نیروگاه بالغ بر ۵۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

پیش از این کازرون نما برای اولین بار خبر افتتاح نیروگاه با حضور وزیر نیرو را منتشر نموده بود .
 
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۸
اذان صبح
۰۴:۴۷:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۵:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۴
غروب آفتاب
۱۹:۴۴:۱۷
اذان مغرب
۲۰:۰۱:۲۵