پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۴
معاونت فرهنگي اين كانون در ارتباط با اين اردو به خبرنگار ما گفت : اين اردو كه به استعداد 72 نفر و در دو بخش خواهران و برادران برنامه ريزي شده بود همراه با بازديد از يادمان هاي " دوكوهه ، فتح المبين ، فكه، دهلاويه ، هويزه ، شلمچه ، طلاييه ، اروندكنار و خرمشهر " و همچنين زيارت " حضرت دانيال نبي در شوش و علي بن مهزيار در اهواز برگزار شد .

به گزارش خبرنگار كازرون نما اردوي زيارتي " فاطميون" كه يا همت كانون فرهنگي پيامبر اعظم (ص) – هيات فاطميون و به مدت 4 روز برگزار شده بود به پايان رسيد .

 

معاونت فرهنگي اين كانون در ارتباط با اين اردو به خبرنگار ما گفت : اين اردو كه به استعداد 72 نفر و در دو بخش خواهران و برادران برنامه ريزي شده بود همراه با بازديد از يادمان هاي " دوكوهه ، فتح المبين ، فكه، دهلاويه ، هويزه ، شلمچه ، طلاييه ، اروندكنار و خرمشهر " و همچنين زيارت " حضرت دانيال نبي در شوش و علي بن مهزيار در اهواز برگزار شد .

 

وي ضمن اشاره به ارايه 2 بسته ي فرهنگي به زايران مناطق جنگي با موضوعات " معنوي، فرهنگي و اجتماعي " ، از احتمال برگزاري اردوي زيارتي فاطميون 2 جهت بازديد از مناطق جنگي غرب كشور در فصل تابستان خبر داد .

 

كانون فرهنگي پيامبر اعظم (ص) از تشكل هاي فرهنگي فعال شهرستان مي باشد كه برنامه هاي موفقي چون طرح نخبه پروري مهدي ياوران ، طرح نايبان شهيدان ، انتشار فصلنامه راوي و برگزاري نمايشگاه كوچه هاي بي نشان از اهم برنامه هاي انجام گرفته از سوي آن مي باشد.
 
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
اذان صبح
۰۴:۳۶:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۷
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۵
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۴۹
اذان مغرب
۲۰:۰۹:۲۴