پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۳۱۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۸۸ - ۱۰:۵۰
مدیر باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد کازرون، با اشاره به راه اندازی کارگاه کارآفرینی در این دانشگاه گفت: این کارگاه مهم‌ترین دستاورد باشگاه پژوهشگران جوان در دانشگاه آزاد کازرون بوده است.

مدیر باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد کازرون، با اشاره به راه اندازی کارگاه کارآفرینی در این دانشگاه گفت: این کارگاه مهم‌ترین دستاورد باشگاه پژوهشگران جوان در دانشگاه آزاد کازرون بوده است.

قاسم امیدوار در گفت‌وگو با خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» در شیراز، با اشاره به موثر بودن کارگاه کارآفرینی، در تربیت کارآفرینان جوان اظهار داشت: باشگاه پژوهشگران جوان جهت پیشرفت علمی و پژوهشی دانشجویان تاسیس شده است.وی با بیان اینکه آموزش و پژوهش از اهمیت بالایی برخوردار بوده است، افزود: این تشکل در چهار حوزه آموزشی، پژوهشی، کارآفرینی و فرهنگی فعالیت دارد.

مدیرباشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد کازرون، از ثبت هفت اختراع توسط دانشجویان عضو باشگاه در اداره کل ثبت شرکت‌ها و مالکیت خبر داد و تصریح کرد: عصای روشندلان با مادون قرمز، سیستم و روش جدید تامین فلاش تانک پساب ساختمان و کنترلگر هوشمند واتر پمپ کولر آبی از جمله این اختراعات می باشد.

امیدوار عنوان کرد: سیستم هشدار دهنده نشتی گاز، دود قطع کننده شیرگاز، و سیستم گرمایشی هیسترینگ ساختمان، سیستم محافظ گاز خانگی در برابر خطرات احتمالی و سیستم رطوبتی کاهش آلودگی هوای شهرهای بزرگ از دیگر اختراعات ثبت شده می باشد.

وی از ساخت سیستم کنترل و حفاظت از راه دور صوتی بی سیم پمپ های کشاورزی خبر داد و ادامه داد: این دستگاه با بردی تا شعاع ۲۰ کیلومتر و سنسور حافظ پمپ های کشاورزی توسط دانشجوی مخترع کازرونی ساخته شده است.

مدیر باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد کازرون تصریح کرد: حدود ۱۵۰ مقاله علمی پژوهشی در همایش‌ها ارائه و ۱۰ طرح پژوهشی تا قبل از سال ۸۷ توسط دانشجویان عضو باشگاه اجرا شده است.

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۳
0
0
لطفا کارگاههایی که کارآفرینی اینها کار ایجاد کرده را نام ببرید ببینیم در عمل چقدر کارآفرین بودهاند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
اذان صبح
۰۴:۵۰:۴۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۰۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۲:۲۲
اذان مغرب
۱۹:۵۹:۲۴