پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۵۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۹:۴۷
کوچه های بی نشان - 9
شايد آن‌قدر نمايش‌گاه كوچه‌هاي بي‌نشان بديع و پر جاذبه بوده كه نمايش‌گاه كتابِ خود را به شدت تحت تأثير بگذارد.يعني كسي نمايش‌گاه كتابي در اين‌جا نمي‌شناسد و چندان توجهي به آن ندارد.اگرچه به جبر مسير، براي خروج از كوچه‌هاي بي‌نشان بايد از ميان آن گذشت و به احتمالي هم خريد كوچك و بزرگي انجام داد

شايد آن‌قدر نمايش‌گاه كوچه‌هاي بي‌نشان بديع و پر جاذبه بوده كه نمايش‌گاه كتابِ خود را به شدت تحت تأثير بگذارد.يعني كسي نمايش‌گاه كتابي در اين‌جا نمي‌شناسد و چندان توجهي به آن ندارد.اگرچه به جبر مسير، براي خروج از كوچه‌هاي بي‌نشان بايد از ميان آن گذشت و به احتمالي هم خريد كوچك و بزرگي انجام داد.با اين‌كه اين نمايش‌گاه كتاب بنا به دلايلي كه شايد بعد از اين گفته شود، به خودي خود شناخته نشده اما شايد بتوان حرفي درباره‌اش زد.

اين نمايش‌گاه را مي‌شود با نقاط ضعف و قوتش تقسيم كرد.و البته شايد لازم باشيد صفات ديگرش را كه نه ضعف هستند و نه قوت! ذيل عنوان "خصوصيت" شناخت.
 
کاربران محترم می توانند جهت طالعه ی متن کامل این نوشتار که به قلم آقای محمد هادی علی بابایی است به این جا ( کلیک کنید ) مراجعه نمایند .
 
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۲
اذان صبح
۰۴:۵۴:۰۵
طلوع افتاب
۰۶:۲۰:۳۵
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۴۰:۲۸
اذان مغرب
۱۹:۵۷:۲۳