پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۷
کد خبر: ۱۹۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۹
با حضور دکتر فریدون عباسی دوانی و رییس هیات امنای ارزی وزارت بهداشت صورت گرفت:
به گزارش دریافتی کازرون نما، با حضور دکتر فریدون عباسی دوانی، نماینده پرتلاش مردم شریف شهرستان‌های کازرون و کوه‌چنار و صفوی رئیس هیئت امنای ارزی وزارت بهداشت، تجهیزات پزشکی و سرمایه‌ای لازم جهت استقرار در بیمارستان امام علی تحویل نماینده دانشگاه علوم پزشکی فارس گردید و از تهران به شیراز منتقل گردید.

به گزارش دریافتی کازرون نما، در راستای تلاش‌ها و پیگیری‌های دکتر  فریدون عباسی دوانی، نماینده پرتلاش مردم شریف شهرستان‌های کازرون و کوه‌چنار، جهت آغاز بکار بیمارستان امام علی علیه السلام در تاریخ ۱۴۰۰/۱/۲۵ با حضور ایشان و صفوی رئیس هیئت امنای ارزی وزارت بهداشت، تجهیزات پزشکی و سرمایه‌ای  لازم جهت استقرار در بیمارستان امام علی تحویل نماینده دانشگاه علوم پزشکی فارس گردید و از تهران به شیراز منتقل گردید. 

بر اساس قرارداد دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت بهداشت که با همت دکتر عباسی دوانی نهایی و منعقد گردید مقرر شده است که وزارت بهداشت، تجهیزات و امکانات لازم برای فعالیت این بیمارستان را تأمین نماید که هم اکنون با پیگیری‌های انجام شده تجهیزات مورد نیاز تأمین و به دانشگاه علوم پزشکی فارس و ارسال گردید .

تحویل تجهیزات پزشکی بیمارستان امام علی علیه‌السلام به نماینده دانشگاه علوم پزشکی فارس

در این بیمارستان بخش های مختلف بالینی پیش بینی شده است که امکانات تشخیصی شامل اکوکاردیوگرافی، سونوگرافی،  تجهیزات اتاق عمل،  تخت‌های بستری و ... جزو تجهیرات تحویلی که مستقر خواهد شد.  

همزمان با این برنامه تحویل تجهیزات در دانشگاه آزاد اسلامی کازرون، با حضور دکتر دالوند و نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی شیراز تأسیسات و سیستم‌های فنی بیمارستان مورد بررسی قرار دادند که با توافق دانشگاه آزاد و دانشگاه علوم پزشکی شیراز به دلیل عدم استفاده بلند مدت از تجهیزات تأسیساتی این بیمارستان مقرر شد ظرف یک هفته سرویس و تعمیر سرویس تأسیسات جهت ارائه خدمات در این بیمارستان انجام و عملیاتی شود.
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹