پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۷
کد خبر: ۱۹۵۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
معاون استانداری فارس:
احمدزاده گفت: تعویض فرماندار شهرستان کازرون تصمیم وزارت کشور و استاندار فارس بوده است، پس این اقدام را به موضوعات دیگر گره نزنیم لذا فرماندار کازرون وام دار هیچ شخصی نیست

احمدزاده گفت: تعویض فرماندار شهرستان کازرون تصمیم وزارت کشور و استاندار فارس بوده است، پس این اقدام را به موضوعات دیگر گره نزنیم لذا فرماندار کازرون وام دار هیچ شخصی نیست

به گزارش کازرون نما، احمدی زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در مراسم تکریم و معارفه فرمانداران کازرون با بیان اینکه تعویض فرماندار تصمیم وزارت کشور و استاندار فارس بوده است، اظهار کرد: جا به جایی فرماندار، امری کاملا طبیعی در وزارت کشور است، پس این اقدام را به موضوعات دیگر گره نزنیم.

او تصریح کرد: سیاست آقای استاندار تثبیت مدیران است و ما بحثی بر جا به جایی نداریم، به جز مواردی که مدیر سست باشد یا نسبت به وظایفش سهل انگار باشد و یا مدیری که متناسب با شرایط پای کار نباشد مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار امیدواری کرد: خدمات و تلاش آقای دهقان فرماندار قبل و پیگیری‌هایی که برای کازرون داشتند و بین مردم بودند توشه سفر آخرتشان خواهد بود.

احمدی زاده درباره حضور در انتخابات آینده ریاست جمهوری و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود، با بیان اینکه تلاش و هدف گذاری ما حضور حداکثری در انتخابات آینده و امنیت و سلامت آن است، تصریح کرد: انتخابات آینده را پیش رو داریم که دشمن تمام تمرکز خود را روی مشارکت نکردن مردم و یا کاهش آن گذاشته است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به لزوم نقدپذیری مسئولان، گفت: باید نقد‌ها را با دل و جان پذیرا باشیم، حرکت مدیران ما باید در سیاست تابع نظرات رهبر معظم انقلاب و دولت باشد.

احمدی زاده گفت: افراط و تفریط در کار‌ها مردود است؛ راه نجات در وحدت و همدلی بین گروه‌ها با هر سلیقه است و اعتدال به شکل واقعی می‌تواند خیلی از مشکلات را حل کند.

او اضافه کرد: رفتار و تصمیمات فرمانداران ما باید مبتنی بر عقلانیت و تدبیر باشد و از رفتار‌های هیجانی و تصمیمات احساسی و سریع پرهیز کنند و با همه گروه‌ها همکاری داشته باشند و اعتدال و میانه روی را رعایت کنند. 

احمدی زاده با اشاره به نقش اثر گذار مردم شهرستان کازرون در پیروزی انقلاب و حضور در ۸ سال دوران دفاع مقدس گفت: با توجه به تحریم‌های ظالمانه‌ای که دشمن بر ما تحمیل کرده کار‌های بزرگی هم صورت گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: آقای مظفری فرماندار ۲ شهرستان داراب و بهبهان و معاون فرمانداری اهواز بوده اند و دانش، تجربه و روحیه مردم داری و تکریم خانواده شهدا را دارند.

احمدزاده معاون سیاسی استانداری فارس در مراسم تودیع و معارفه فرماندار کازرون:

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
0
خط آخر خبر اضافی است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹