پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۵۸۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
به گزارش کازرون نما، پس از حدس و گمان های فراوان، سرانجام «داریوش دهقان» میز فرمانداری ویژه کازرون را به نفر بعدی تحویل داد تا او نام خود را به عنوان هفتمین فرماندار کازرون ثبت کند که بیمارستان امام علی را ناتمام به جانشین خود می سپارد.

به گزارش کازرون نما، پس از حدس و گمان های فراوان، سرانجام «داریوش دهقان» میز فرمانداری ویژه کازرون را به نفر بعدی تحویل داد تا او نام خود را به عنوان هفتمین فرماندار کازرون ثبت کند که بیمارستان امام علی را ناتمام به جانشین خود می سپارد.

عملیات ساخت بیمارستان امام علی کازرون از سال 1388 و در زمان فرمانداری «منصور صالح پور» آغاز شد، از آن زمان نزدیک به 12 سال می گذرد و 7 فرماندار جابه جا شده، اما هنوز درب دومین بیمارستان مورد نیاز کازرون به روی مردم باز نشده است و کازرون همچنان در کمبود امکانات زیرساختی درمانی درجا می زند.

تغییر هفتمین فرمانداری که بیمارستان امام علی را ناتمام به بعدی سپرد!

«فریدون عباسی دوانی»، نماینده این دوره کازرون که کمتر از یک سال از ورودش به مجلس  می گذرد، پیگیری‌هایی در ارتباط با راه اندازی بیمارستان تقریبا تکمیل امام علی دنبال کرده، اما گویا همچنان روزنه امیدی دیده نمی شود.

نکته جالب آن که بیمارستان امام علی از سال 1395 تا کنون در مرحله پیشرفت بالای 90 درصد درجا مانده است و از آن زمان مشخص نیست که چرا مسئولان دانشگاه آزاد و وزارت بهداشت نتوانسته اند بر سر گشایش و شروع بکار این بیمارستان مهم و آموزشی در غرب استان فارس به یک توافق و تفاهم دست یابند!

روز گذشته نیز نام «داریوش دهقان» در حالی به عنوان فرماندار کازرون تغییر کرد که او نیز از 8 خردادماه 1397 تا نیمه دی ماه 1399 که سکان فرمانداری ویژه کازرون را در دست داشت، اما نتوانست دستاوردی در راستای گشایش بیمارستان امام علی کازرون به عنوان بیمارستان دوم و بسیار ضروری این شهر بدست آورد.

«منصور صالح پور»، «کاووس رئیسی»، «الیاس محمدی»، «حمیدرضا گرامی»، «کمال علوی»، «استوار میمندی» و سرانجام «داریوش دهقان» همه فرماندارانی هستند که بیمارستان امام علی را نیمه تمام به نفرات بعدی سپرده‌اند و البته در این میان سهم سه فرمانداری اخیر کازرون شامل علوی، استوارمیمندی و دهقان در عدم گشایش بیمارستان امام علی کازرون پررنگ تر است، چون در دوره این سه فرماندار، بیمارستان امام علی کازرون در آستانه افتتاح قرار داشته است.

از جمله  به گزارش ایرنا،«سيد كمال علوي»، در نشست شوراي اداري شهرستان كازرون در مردادماه 1396 به صورت رسمی اعلام کرده بود که هم اينك خريد تجهيزات مورد نياز اين بيمارستان آغاز شده و در هفته دولت (دوم تا هشتم شهريور96) به بهره برداري خواهد رسيد.

از وعده سید کمال علوی بیش از سه سال می گذرد و مشخص نشد که آیا تجهیزات خریداری شده برای بیمارستان امام علی که از سوی علوی، فرماندار وقت کازرون اعلام شد، هنوز در این بیمارستان باقی مانده و در حال خاک خوردن است یا به جای دیگری منتقل شده، اما آن چه مشخص و روشن است نه فقط علوی، بلکه استوار میمندی و پس از او داریوش دهقان نیز که 2 سال و 7 ماه سکان فرمانداری کازرون را برعهده داشت، هیچ کدام نتوانستند درب‌های این بیمارستان مهم کازرون را به روی مردم بگشایند.

هنوز هم معلوم نیست که آیا بیمارستان امام علی در دوره فرماندار جدید کازرون نیز شروع بکار خواهد کرد یا هشتمین فرماندار از زمان شروع بکار بیمارستان امام علی نیز جای خود را به نهمین و بعدی ها خواهد داد!!

این که تا چه زمانی مردم کازرون مجبور به تحمل وعده‌ها و چشم انتظاری ها هستند، هنوز معلوم نیست!

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
امیر محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
0
0
ما از این آقا جز حرف چیزی دیگری ندیدیم . واقعا جای تقدیر از استاندار محترم فارس بخاطر تغییر فرماندار کازرون .
ایرج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
0
0
آقای داریوش دهقان دوصد گفته چون نیم کردار نیست . شما دو سال فرماندار کازرون بودید اما مردم بیلان کاری از شما ندیدند جز حمایت از برخی مسیولین ناکار آمد که امیدواریم با پیگیری جدی نماینده کازرون اینها نیز تعویض بشوند .
کامران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
0
0
به نظر میرسه فرماندار جدید کازرون باید تغیراتتی در بدنه معاونت ها و برخی کارکنان فرمانداری ایجاد نمایند و مخصوصا ریس دفتر را از بین افرادی انتخاب کند که محترمانه پاسخگوی سوالات و جواب به مردم باشند یعنی مثل دوره فرماندار قبلی نباشند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
0
0
با توجه به روحیات فرماندار جدید، به نظر می رسه نگاه ها به کازرون به عنوان زندان هست، لذا میخوان براش زندان بان انتخاب کنند، البته شنیده ها حاکی از آن است که فرماندار جدید پیشنهاد دادن برا هر محله یه محله بان رو انتصاب کنن، تا بر مردم نظارت کنه و مراقب باشه کسی خطایی انجام نده
دهقانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
0
جناب آقای داریوش دهقان !!!!! درست در زمانی که جنابعالی به عنوان فرماندار کازرون انتخاب شدید و به عنوان فرماندار ، ریاست شورای تامین کازرون را عهده دار بودید امام جمعه کازرون را کشتند و به شهادت رساندند چه جوابی برای این خطای بزرگ و سهل انگاری بسیار بزرگ و عظیم دارید ؟؟؟؟ اگر به قول مسئولین استان انتخاب شما در آن زمان با توجه به تشنج هاییی که برای شهرستان شدن بحث کوهچنار و درگیری مردم کازرون بود پس چرا شما به خودتان زحمت ندادید که حداقل یک دور اندیشی داشته و از جان امام جمعه شهید با افزایش شمار نیروهای محافظ حفاظت ننمودید ؟؟؟؟؟؟شما در برابر خدا و در برابر خون به ناحق ریخته شده امام جمعه عزیز کازرون و در برابر پیشگاه مردم کازرون باید جوابگو باشید هم در این دنیا و هم در سرای آخرت البته اگر به آخرت ایمان داشته باشید .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹