پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۲۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲
به گزارش کازرون نما؛ مسئول بسیج دانشجویی کازرون اظهار داشت: شهردار باید گوش شنوا و روحیه انتقادپذیر داشته باشد و از برچسب زنی پرهيز نمايد.
به گزارش دریافتی کازرون نما؛ هادی صحرابان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های کازرون با اشاره به جوابیه شهرداری کازرون در مورد نصب تندیس کاوه آهنگر در میدان انقلاب کازرون گفت: از جوابیه شهردار جوان اینگونه برداشت می شود که بدون مطالعه دقیق ،پیشنهاد بسیج دانشجویی و بدون مشورت گرفتن حقوقی، اقدام به نوشتن جوابیه نموده اند و نسبت به بار معنایی و حقوقی کلمات بی توجه بوده اند و اقدام به برچسب زنی های حقوقی به بسیج دانشجویی کرده اند.


وی با اشاره به بیانیه بسیج دانشجویی گفت: کل بحث بسیج دانشجویی در یک پاراگراف بوده و آن هم پیشنهاد جابجایی تندیس به چهارراه پایین تر از میدان انقلاب، پس برچسب هایی همچون؛ از روی حدس و گمان ، تخریب لجوجانه و غیرعقلانی و غیر منطقی ، مسموم کردن فضا و تشویش اذهان عمومی ، زمینه ساز اختلاف و تفرقه و ... به بسیج دانشجویی از کسی که خود را انقلابی و بسیجی می داند زیبنده نیست و بار حقوقی دارد.


صحرابان گفت: دانشجویانی که این بیانیه را تنظیم کرده بودند همه جوانب ادب و بار حقوقی و معنایی را با داشتن اطلاعاتی که از خبرهای شهرداری گرفته بودند و اتفاقا در جوابیه شهردار هم تایید شده ، رعایت کرده و حذفی و سلبی برخورد نکرده اند. اتفاقاً ادبیات به صورت توصیه ای و پیشنهادی است. اینجا باید به شهردار جوان گفت اطلاعات شما نسبت به تندیس میدان انقلاب نادرست بوده که *کبوتر* را *قو* تشخیص داده اید و تندیس کبوتر نماد آزادی و رهایی است ، گر چه با بضاعت شهرداری در دهه های گذشته احداث شده و اشکالات هنری بر آن وارد است.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های کازرون با اشاره به پیشنهاد شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اظهار داشت: از بهسازی کلیه میادین، معابر و خیابانها توسط شهرداری حمایت كرده و میدان انقلاب نیز مستثنی از آن نیست ، بحث ما بر سر تندیسی است که نه هویت کازرونی دارد و در واقعیتش هم تردید هست و به قول شهردار یک اسطوره داستانی است که مبارز بوده و فرق دارد معنای کلمه مبارز و انقلابی! اما نصب آن نیاز به فضای بزرگی نیست و می توان با احداث یک ميدان به اندازه برخی از ميدان های داخل شهر مثل ميدان سینما که خود شهردار آنرا بهسازی کرد، در چهارراه پایین تر این تندیس را نصب کرد و اتفاقا کمک به روان تر کردن ترافیک خیابانهای همجوار می نماید.


صحرابان در پایان ضمن دعوت از شهردار کازرون جهت حضور در جمع اعضای شورای تبیین مواضع گفت: مدتی است با مسولین شهرستان نشست های مطالبه گری برگزار می شود که یکی از هسته های مطالعاتی و مطالبه گری بسیج دانشجویی شفافیت و عدالت شهری است و شهرداری نیز از جمله ارگانهای مخاطب این مساله می باشد.
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
مرحبا به جناب صحرابان.
اصلا کاوه آهنگر چه ربطی به کازرون دارد.
بنظر میرسد شیطنتی در جهت تغییر نام میدان انقلاب است.
قطعا با نصب اون المان ، نام آهنگر برای ان میدان تثبیت میشود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲