پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
بسیج دانشجویی دانشگاههای کازرون در اطلاعیه ای اظهار داشت:
به گزارش کازرون نما؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای شهرستان کازرون خطاب به شهردار کازرون بیانیه ای صادر کرد.
به گزارش دریافتی کازرون نما؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای شهرستان کازرون خطاب به شهردار کازرون بیانیه ای صادر کرد.
متن این بیانیه بدین شرح می باشد:


شهردار محترم کازرون

براساس اخبار منتشره از طرف روابط عمومی شهرداری کازرون جنابعالی عزم بر ساخت و نصب تندیس آهنگر در میدان انقلاب کازرون دارید. از آنجا که شما را فردی انتقاد پذیر می دانیم؛ لذا نکات ذیل را در این خصوص ارائه می نماییم که انشاالله مورد توجه قرار گرفته و با حمایت اعضای شورای شهر محقق گردد.

میدان انقلاب که در دوران قبل از انقلاب به دلیل قرار گرفتن در محله آهنگران قرار گرفته بود پس از احداث در میان مردم آن زمان به میدان آهنگران معروف شد که در دوران نهضت انقلاب اسلامی به دلیل جرقه های اولیه مبارزات انقلابی مردم کازرون در این نقطه از شهر؛ این مکان به نام میدان انقلاب نامگذاری شد.

از آنجا که شهرکازرون از شهرهای پیشتاز در نهضت امام خمینی(ره) می باشد بایستی مسولین شهرستان نیز روزبه روز بر نمادسازی های انقلابی در شهر تلاش نمایند و نه از آن بکاهند.

متاسفانه در چندسال اخیر با نفوذ برخی افراد غیرانقلابی در برخی مجامع تصمیم ساز و یا تصمیم گیر شهرستان شاهد کمرنگ شدن این پیشینه درخشان مردم کازرون هستیم که ظلم و خیانتی نابخشودنی است و از امثال جنابعالی انتظار این است با درایت مانع این حرکت خزنده شوید.

با توجه به اینکه در رسانه ها این خبر منتشر شده و قرارداد آن نیز تنظیم گردیده، پیشنهاد می گردد این تندیس که بر اساس شنیده ها منسوب به کاوه آهنگر می باشد ( گرچه این شخصیت تاریخی وجهه کازرونی ندارد) بهتر است به جای میدان انقلاب در چهارراه پایین تر میدانی احداث و در آنجا نصب گردد و آن را میدان آهنگر نامگذاری نمایید تا هم نظر شورای شهر و جنابعالی اجرایی شده باشد و هم ظلمی به میدان تاریخی و به یادماندنی" انقلاب" حادث نگردد.

امید است در طرح های مبلمان شهری و طراحی میادین نسبت به توسعه یادمان ها و المانهایی که معرف روحیه سلحشوری وحماسی مردم مومن و انقلابی کازرون اهتمام ویژه ای داشته باشید.
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷