پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
به نظر میرسد تیم مردان شهید شاملی کازرون هم برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا تمایلی ندارد.
به گزارش کازرون نما، ۹ روز پس از انصراف بانوان شهید شاملی کازرون از شرکت در مسابقات آسیایی، خبر از انصراف تیم مردان این باشگاه از شرکت در مسابقات آسیایی به گوش می‌رسد.
در فاصله دو هفته مانده به مهلت نام نویسی نمایندگان ایران برای حضور در این رویداد مهم و بین المللی به نظر می‌رسد تیم‌های مردان مس کرمان و شهید شاملی کازرون نیز به سرنوشت نمایندگان بانوان ایران دچار خواهند شد.
علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال گفت: شنیده‌های ما حکایت از این دارد که فعلا این دو باشگاه قصد حضور در جام باشگاه‌ها را دارند، اما باید منتظر ثبت نام نهایی آن‌ها باشیم و فعلا نمی‌توان چیزی را بصورت قطعی اعلام کرد.
سوم تیرماه با اعلام فدراسیون هندبال، تیم‌های زنان إشتاد سازه مشهد و شهید شاملی کازرون برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا اعلام آمادگی نکردند تا حسرت بانوان برای حضور در این رقابت‌ها دوساله شود.
فصل ۹۸ لیگ برتر هندبال مردان ایران در حالی با تعیین تیم‌های مس کرمان و شهید شاملی کازرون به عنوان قهرمان و نایب قهرمان به پایان رسید که فدراسیون هندبال به دلیل شیوع ویروس کرونا و سلامتی ورزشکاران، این رقابت‌ها را در هفته‌های پایانی لغو کرد و تیم‌های اول تا چهارم معرفی شدند.




http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18842 :لینک این خبر جهت کپی
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲