پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
طی تماس تلفنی خبرنگار کازرون نما با آقای یعقوب پیری بیان شد؛
پس از آنکه مهلت اعلام آمادگی تیم های قهرمان و نایب قهرمان لیگ هندبال بانوان جهت اعزام به آسیا پایان پذیرفت و مسوولین تیم هندبال بانوان شهید شاملی کازرون آمادگی خود را جهت اعزام به مسابقات اعلام نکردند ،بر آن شدیم تا علت آن را از زبان مسوولین این تیم جویا شویم.
طی تماس تلفنی خبرنگار کازرون نما با مدیر عامل تیم شهید شاملی کازرون جناب یعقوب پیری ، وی دلایل عدم اعزام تیم به مسابقات آسیایی را چنین بازگو کردند:

جناب یعقوب پیری مدیر عامل تیم شهید شاملی کازرون بیان کردند: مدیریت مجموعه تیم هندبال بانوان شهید شاملی کازرون از اسفند ماه سال گذشته تمامی برنامه ریزی های لازم جهت اعزام تیم بانوان به مسابقات آسیایی را انجام داده بودند و تصمیم به تقویت تیم در بُعد فنی داشتیم و رایزنی هایی انجام شده بود تا چند بازیکن و همچنین یک مربی خارجی به مجموعه تیم اضافه شود تا تیم بانوان با اقتدار پای به مسابقات آسیایی ۲۰۲۰ قزاقستان بگذارد، ولی پس از شیوع بیماری کرونا و اینکه تمامی مراکز و فعالیت های ورزشی تعطیل شد عملا برنامه ما دچار مشکل شد.

از سویی مربی و بازیکنان خارجی مد نظر ما باز هم به دلیل شرایط کرونا حاضر به آمدن به ایران نمی شدند، بنابر این چون تیم از نظر فنی قدرتمند نبود و حریفان حاضر در مسابقات بسیار قوی هستند،تصمیم گرفتیم اعزام تیم به مسابقات آسیایی را کنسل کنیم.

دلایل عدم اعزام تیم هندبال بانوان شهید شاملی کازرون به مسابقات آسیایی

یعقوب پیری افزود: تجربه سال ۹۷ تیم بانوان شهید چمران لار به ما نشان داد اگر تیم قدرتمند به مسابقات آسیایی اعزام نشود و با شکست های سنگین روبرو شود ،بازیکنان از نظر روحی بسیار افت خواهند کرد و بر آینده بازیکنان اثر منفی خواهد گذاشت.

آقای پیری ادامه دادند: در جلسه کمیته فنی که متشکل از مدیریت فنی و‌ غیر فنی و نماینده بازیکنان بود، تصمیم بر آن شد تا هزینه هایی که قرار بوده برای مسابقات ۱۰ روزه آسیایی بانوان انجام شود، صرف آکادمی باشگاه بانوان جهت پرورش استعدادهای بیشتری برای ساخت آینده باشگاه شود.
   
وی افزود: در واقع این هزینه ها هر چه که برای حمایت از بازیکنان باشد در آینده نتایج بهتری کسب خواهد شد و‌ چون این اولین تجربه ی تیم هندبال بانوان شهید شاملی در رقابت های لیگ برتر بانوان کشور بود بهتر است که در سال‌های پیش رو با قدرت و توان بیش‌تر یک تیم قدرتمند را به بازی‌های آسیایی اعزام کنیم.

سپاسگزار از پاسخگویی صمیمانه مدیر عامل تیم شهید شاملی کازرون جناب آقای یعقوب پیری و تشکر ویژه از سرپرست هیئت هندبال کازرون جناب آقای بهادر ریاضی که این ارتباط را برقرار کردند.

با آرزوی آینده ای پر بار برای ورزش هندبال کازرون




http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18800 :لینک این خبر جهت کپی
نویسنده: مسلم دین پژوه
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷