پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۷
کد خبر: ۱۸۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳
امام جمعه کازرون:
زندگی ما باید متاثر از این مراسمات مذهبی باشد. امشب ک شب ولادت این حضرت است، باید در خانه ما نیز شادی باشد و این شادی را در ابعاد مختلف زندگی فردی و عمومی تسری دهیم.

به گزارش دریافتی کازرون نما، حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه کازرون در خطبه نماز جمعه این هفته (۲۵ بهمن ۹۸) ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) گفت: زندگی ما باید متاثر از این مراسمات مذهبی باشد. امشب ک شب ولادت این حضرت است، باید در خانه ما نیز شادی باشد و این شادی را در ابعاد مختلف زندگی فردی و عمومی تسری دهیم.

وی افزود: یکی از راه‌های تربیت فرزندان و معنوی کردن زندگی، این است که مراسمات اهل بیت در زندگی و خانه ما نقش داشته باشد.

امام جمعه کازرون با اشاره به راهپیمایی باشکوه مردم در روز ۲۲ بهمن گفت: ما اکنون بر قله افتخاری هستیم که مردم ما با راهپیمایی ۲۲ بهمن آن قله را فتح کردند. اولین دستاورد راهپیمایی که در ۱۲۰۰ نقطه کشور برگزار شد، ضربه به کوبنده به دشمن بود که مقام معظم رهبری فرموده بودند چرا که شکوه و حضور مردم نسبت به قبل نیز بیشتر بود.

وی ادامه داد: دستاورد دیگر این راهپیمایی این بود که جشن استقلال در ایران برخلاف دیگر کشورها، خانوادگی و خودجوش برگزار شد. همچنین دستاورد دیگر ۴۱ سال حضور مستمر مردم در همه شرایط جوی و معیشتی بوده است. حضور نسل‌های مختلف انقلاب در راهپیمایی از دیگر دستاوردهای راهپیمایی ۲۲ بهمن بوده است.

حجت الاسلام صباحی اظهار کرد: نکته قابل توجه حضور موثر و بشارت دهنده سردار سلیمانی در همه راهپیمایی ها بود که می بینیم حاج قاسم تکثیر شده است و انشالله با همین شور و معرفت انتخاباتی برگزار خواهیم کرد و با انتخابمان حاج قاسم ها را به مجلس می فرستیم.

خطیب جمعه کازرون با اشاره به انتخابات پیش رو بیان داشت: اگر من انسان مومن، انقلابی و دوستدار ایران باشم، نتیجه اینها با حضور در انتخابات ثابت می شود. باید انتخاباتی برگزار کنیم که مردم پیروز انتخابات باشند یعنی هم انتخابات خوب برگزار کنیم و هم انتخاب خوب داشته باشیم.

وی افزود: دائما در حال انتخاب در زندگی روزمره هستیم که برخی برای یک روز یا یکماه است، اما انتخاب امروز ما به خود ما مربوط نیست، بلکه به شهر، کشور و حتی جهان اسلام مربوط است. خانه ملت که عصاره نخبگان جامعه است با رای ما انتخاب خواهد شد. پس رای ما امروز خیلی مهمی است. نماینده خوب یعنی کسی که نماد مردم شهرش و عظمت مردم ایران است.

حجت الاسلام صباحی گفت: نمایندگی ملت که تا چند روز دیگر مشخص شده، امانت الهی در دست فرد منتخب است و میدان رقابت برای خدمت است. 

مردم باید فرد متعهد، صدیق، شجاع، امانت‌دار، کارآمد و خدمتگزار انتخاب کنند. مردم از ریخت و پاش، اسراف و بی نظمی در تبلیغات بدشان می اید. 

مردم توقع دارند نمایندگان ساده زیست باشند. ببینید مردم از چه کسی خوششان می آید. آنها از اینکه فردی دائما اسراف کند خوششان نمی آید. از کاندیداها می خواهم شما که خاک کازرون را دوست دارید، طبق خواسته مردم در تبلیغات رفتار کنید و منظم باشید. ان‌شاءالله گام دوم انقلاب را با انتخاب خوب، استوار برداریم.

مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹