پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۸۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۹
امام جمعه کازرون در یادواره شهدای عشایر طایفه دره شوری روستای تنگ چوگان:
فجر اولین سپیده‌ای‌ است که در دل سیاه شب طلوع می کند و با ندای الله اکبر حضور مؤمنین احساس می شود. بشارت فجر این است که منتظر آمدن خورشید باشید که طلوع خورشید آغاز شکوفایی و رونق است. اما خورشید وقتی می آید که دامنه فجر به غرب کشیده شود.
برگزاری یادواره شهدای عشایر طایفه دره شوری روستای تنگ چوگان کازرون به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه کازرون، حجت الاسلام صباحی امام جمعه کازرون در مراسم یادواره شهدای عشایر طایفه دره شوری که روستای تنگ چوگان کشکولی شهرستان کازرون برگزار شد با بیان اینکه فجر وقت قیام مؤمنین است اظهار داشت: فجر اولین سپیده‌ای‌ است که در دل سیاه شب طلوع می کند و با ندای الله اکبر حضور مؤمنین احساس می شود. بشارت فجر این است که منتظر آمدن خورشید باشید که طلوع خورشید آغاز شکوفایی و رونق است. اما خورشید وقتی می آید که دامنه فجر به غرب کشیده شود.

وی افزود: آمار مقلدین مقام معظم رهبری در غرب و احترام به سردار شهید سلیمانی در کشورهای غربی نشان از گسترش فجر در غرب دارد که وجود داشت و با این اتفاقات نمود پیدا کرد. رشد و نمو پس از طلوع خورشید است اما کسانی با طلوع خورشید همراه هستند که فجر را درک کرده اند. اما اگر فجر را درک نکنند ناگهان بیدار می‌شوند که خورشید طلوع کرده است. امیدواریم که به گونه ای در زمان غیبت امام زمان (عج) زندگی کنیم که در زمان ظهور ایشان سرافراز باشیم.

امام جمعه کازرون بیان داشت: در صدر اسلام دشمنان برچسب های بدی را به پیامبر مهربانی‌ها می‌زدند و ایشان را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند که نسل پیامبر ادامه نخواهد داشت، اما خداوند بشارتی به ایشان داد که موجب خوشحالی‌شان شد و آن دادن کوثر به پیامبر بود.

وی ادامه داد: قرار بود کوثر دل پیامبر را خوشحال کند اما ببینید کجا دل پیامبر خوشحال شد. آیا در قضیه شهادت حضرت زهرا (س) یا مظلومیت اهل بیت و ائمه معصومین؟ در حالی که همه این حق های گرفته شده از اولیاء خدا جمع شد و از نسل کوثر فرزندی بپا خاست و این انقلاب را رقم زد.

امام جمعه کازرون اذعان داشت: همه این حق‌ها خورده شده در انقلاب اسلامی جمع و قدرت واحد شد. اگر قرار بود کوثر دل پیامبر را خوشحال کند، امروز فرزندی از نسل کوثر انقلابی رقم خورده که دل پیامبر (ص) را خوشحال می کند و ما نیز باید قدردان امامین انقلاب باشیم.

حجت الاسلام صباحی گفت: ما این کوثر را بواسطه پیروزی انقلاب اسلامی دیدیم که امروز مقتدرانه به دشمن حمله می کند و آمریکا جرات اعتراص ندارد.وی گفت: ما نیز برای حرف رهبرمان نیز جان می دهیم که رهبرمان بر دلها حکمرانی می کند.

مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴