پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۷
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه افتتاح دو سالن ورزشی در کازرون:
به گزارش کازرون نما، مسعود سلطانی فر در حاشیه افتتاح سالن‌های ورزشی شهرستان کازرون اظهار داشت:در این سفر،پروژه‌های متعددی را در نقاط روستایی افتتاح کردیم که نشان از رویکرد عدالت محورانه دولت و نظام است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: با افتتاح چندین پروژه‌ در استان فارس، ۸۵ هزار مترمربع به فضای ورزشی استان افزوده شد که اعتبار این پروژه‌ها 550 میلیارد ریال گزارش‌شده است.

به گزارش کازرون نما، مسعود سلطانی فر، امروز در سفر خود به شهرستان های کازرون و کوه چنار، در حاشیه افتتاح سالن‌های ورزشی شهرستان کازرون اظهار داشت:در طی سفر خود به استان فارس،پروژه‌های متعددی را در نقاط روستایی افتتاح کردیم که نشان از رویکرد عدالت محور رانه دولت و نظام است.

وی گفت: معتقدیم با افتتاح پروژه‌های متعدد ورزشی در شهرهای کوچک و همچنین در روستاها، زمینه ظهور خلاقیت‌ها و استعدادهای جوانان بخش‌های محروم کشور فراهم کرده‌ایم به همین منظور ضروری است مسئولان ورزشی این استعدادها را کشف و به جامعه معرفی کنند.



وزیر ورزش و جوانان گفت: قرار است در ایام دهه فجر هر هفته یک پروژه ورزشی درر  استان افتتاح شود که از ۶۱ پروژه، ۴۵ پروژه زمین چمن مصنوعی فوتبال است که عمده آن‌ها در نقاط روستایی قراردارد.

سلطانی فر با اشاره به افزایش تعداد سالن‌های ورزشی در شهرستان کازرون درطی چهار سال گذشته افتتاح‌شده است اظهار داشت: از آغاز تاریخ ورزش تا چهار سال پیش، در کازرون ۱۳ سالن ساخته‌شده اما در چهار سال گذشته ۱۲ سالن افتتاح‌شده که نشان از موفق بودن مسئولان در فارس است.

وی افزود: طی فعالیت دولت یازدهم و دوازدهم، در استان فارس فضاهای ورزشی حدود ۲/۵ برابر افزایش یافت.

وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد: استان فارس با بهره‌گیری از این فضاهای ورزشی، این ظرفیت را دارد که میزبان رویدادهای بزرگ بین‌المللی باشد تا نشاط را در جوانان تقویت کنیم. 

مسعود سلطانی‌فر همچنین در پاسخ به خبرنگاران در رابطه با وضعیت تیم ملی فوتبال اظهار داشت: ششمین حضور ایران در جام جهانی باید برنامه اصلی فدراسیون فوتبال باشد.

وی درباره حمایت و تامین منابع مالی تیم‌های ملی گفت: تمام هزینه‌های تیم‌های ملی و به‌خصوص فوتبال با وزارت ورزش بوده و نباید نگرانی برای ملی‌پوشان وجود داشته باشد، به‌ویژه برای المپیک حمایت وزارتخانه و کمیته ملی المپیک از آنها کامل است.

وزیر ورزش و جوانان درباره مشخص شدن سرمربی آینده تیم ملی فوتبال گفت: این موضوع با دقت و جدیت از سوی فدراسیون فوتبال دنبال می‌شود و به‌زودی سرمربی تیم ملی ایران معرفی خواهد شد.

گفتنی است وزیر ورزش و جوانان صبح امروز جمعه در دومین روز از سفر خود به استان فارس ابتدا سالن ورزشی و چند منظوره روستای کلانی را که در زمینی به مساحت هزار و ۲۵۰ مترمربع و اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان احداث شده بود افتتاح و سپس سالن ورزشی چند منظوره روستای جام بزرگی را افتتاح کرد.سالن ورزشی روستای جام بزرگی در زمینی به مساحت هزار متر مربع و اعتبار یک و نیم میلیارد تومان احداث و به بهره برداری رسیده است. 

مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹