پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸
وزیر ورزش و جوانان در کازرون وعده داد:
وزیر ورزش و جوانان در جمع جوانان و ورزشکاران شهرستان کازرون با اشاره به ایجاد خانه جوان در این شهر گفت: این پروژه در سال ۹۸ و در یک و نیم سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد. امام جمعه کازرون نیز با گلایه از عدم سفر مقامات عالی رتبه کشور از جمله وزرای دولت به شهرستان کازرون گفت: وزیر ورزش و جوانان طلسم نیامدن وزرا و مقامات عالی‌رتبه به این شهرستان را شکست.

به گزارش کازرون نما، مسعود سلطانی‌فر ظهر پنجشنبه 29 آذرماه در سفرخود به شهرستان کازرون در نشست نخبگان و اهالی ورزش این شهرستان با اشاره به وجود جاذبه‌های گردشگری و تاریخی شهرستان کازرون اظهار داشت: مجموعه تاریخی بیشاپور بسیار ارزشمند است و امروز به عنوان مقصد گردشگری تحت حمایت سازمان‌های فرهنگی گردشگری قرار گرفته و کانونی برای توسعه اقتصادی شهرستان کازرون است.

وی ادامه داد: به خاطر تحریم‌های ناجوانمردانه آمریکا در شرایط سختی قرار گرفته‌ایم که موفقیت در رویدادهای مختلف و پیروزی‌های ما در ورزش موجب شادی مردم شد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین به افزایش وام ازدواج اشاره کرد و گفت: در زمینه ارائه خدمات مشاوره و خدمات ازدواج دوره‌های مختلفی برگزارشده و امیدوارم بتوانیم مشکلات جوانان راحل کنیم.

وی با اشاره به ایجاد خانه جوان در کازرون اذعان داشت: این پروژه در درسال ۹۸ و در یک و نیم سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: با وجود تنگناهای مالی تلاش داریم پروژه‌های نیمه تمام ورزشی را به بهره‌برداری برسانیم.

خانه جوان در کازرون ایجاد می‌شود/انتقاد امام جمعه کازرون نسبت به عدم سفر وزرا به این شهرستان

حجت‌الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون نیز در این نشست اظهار داشت: در یکی دو سال گذشته با توجه به سفر وزرای  مختلف به شیراز، اما آنان به این شهرستان سفر نکرده‌اند، معتقدیم استان فارس تنها شیراز نیست و باید به شهرستان‌ها نیز توجه شود.

وی به مشکلات ورزشی در کازرون اشاره و  خاطرنشان کرد: ورزشگاه این شهرستان بیش از 50 سال قدمت دارد که امروز نیاز به ساخت یک مجموعه بزرگ ورزشی و یک سالن مجهز برای برگزاری مسابقات ورزشی است.

امام جمعه شهرستان کازرون خطاب به وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: کازرون در ورزش کشتی و فوتبال در گذشته سوابق درخشانی دارد و امروز در هندبال یکی از تیم‌های مطرح کشور به شمار می‌رود و در ورزش باستانی و زورخانه‌ای نیز حرف برای گفتن دارد که توجه شما را می‌طلبد.

خرسند افزود: در حوزه جوانان دو وزارتخانه در اختیار شما است که موضوع جوانان نباید تحت‌الشعاع ورزش قرار گیرد گرچه یکی از نیازهای اصلی جوانان ورزش است.

وی بیان کرد: در ورزش همگانی کازرون به خاطر طبیعت خوبی که در شمال آن دارد نیازمند تجهیزات و امکانات است که درخواست داریم در این زمینه بین ورزش و جوانان، شهرداری و شورای شهر کازرون برای ایجاد امکانات توافق شود.

امام جمعه شهرستان کازرون گفت: همچنین بخش‌های جره و بالاده شهرستان کازرون که از بخش‌های محروم است به همراه شهرهای خشت، کنارتخته، قائمیه و نوادان نیازمند امکانات ورزشی هستند.

خرسند همچنین از مسعود سلطانی‌فر برای پیگیری پرونده ثبت مجموعه تاریخی بیشابور در یونسکو در زمان تصدی ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری قدردانی کرد و افزود: کار شما آن زمان که در میراث فرهنگی مسئولیت داشتید در تاریخ ماندگار شد و امیدواریم در بخش ورزش نیز شاهد کارهای بزرگ شما در این شهرستان باشیم.

همچنین حسین رضازاده نماینده مردم شهرستان‌ کازرون در مجلس شورای اسلامی نیز خطاب به وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه نخستین وزیر ورزش هستید که بعد از 12 سال به این شهرستان سفر کردید، اظهار داشت: کازرون در موضوع ورزش از شهرستان‌های کمتر برخوردار است که درخواست توجه به آن را داریم.

وی با تاکید بر اینکه وزرش شهرستان کازرون در رشته‌های مختلف نیازمند حمایت است گفت: تیم هندبال کازرون جایگاهی در سطح ملی دارد که انتظار داریم توجه ویژه به این تیم شود.


مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰