پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۸۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
» خبر
طی نامه سرگشاده خطاب به رئیس قوه قضائیه صورت گرفت:
اعضای شورای اسلامی شهر کازرون طی یک نامه سرگشاده خطاب به آیت اله رئیسی رئیس قوه قضاییه، خواستار ورد بازرسان ویژه به طرح غیر کارشناسی تقسیمات کازرون شدند.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی شورای اسلامی شهر کازرون، نامه سرگشاده منتخبین مردم در شورای شهر کازرون مبنی بر درخواست ورود بازرسان ویژه به طرح غیر کارشناسی تقسیمات کازرون جهت جلوگیری از هرگونه اقدام غیرقانونی به رئیس محترم قوه قضاییه به شرح زیر است:

درخواست اعضای شورای شهر کازرون برای ورود بازرسان ویژه به طرح تقسیم کازرون

به نام خدا

محضر مبارک حضرت آیت‌اله سیدابراهیم رئیسی، رئیس عدالت گستر قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران

سلام‌علیکم

یقیناً یکی از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی تحقق شعار عدالت در عرصه‌های مختلف آن است، شعاری که در پرتو آن همه افراد جامعه احساس امنیت می‌کنند و در سایه‌ی اجرای قانون و زیر چتر حمایتی عدالت از هر گونه آسیب در امان می‌مانند.

جای بسی شادی و غرور است که با حضور پر خیر و برکت حضرت‌عالی در راس قوه‌ی قضاییه جانی دوباره به کالبد عدالت دمیده شد و عاملان فساد و آمران قانون گریز و خاطیان مجرم به دام مجازات افتادند و در بند قضاوت عدالت گسترتان اسیر گشتند و اعتماد مردم به اجرای قانون دو چندان گردید و بارقه‌ی امید در دل‌ انسان‌های عدالت جو و قانونمند جوانه زد و زیر لب زمزمه کردند که:

مرحبا طایر فرخ پی فرخنده پیام                  خیر مقدم چه خبر دوست کجا راه کدام

 درخواست اعضای شورای شهر کازرون برای ورود بازرسان ویژه به طرح تقسیم کازرون

به محضر مبارک‌تان عرض می کنیم که شهرستان تاریخی، مذهبی، انقلابی و شهیدپرور کازرون با اهدای ۱۳۰۰ شهید گلگون کفن دِین خود را به انقلاب و نظام  مقدس جمهوری اسلامی ادا نموده و جزء ۱۱ شهر زمان حکومت نظامی رژیم ستم‌شاهی بوده است.

زنان و مردان دلاور و با غیرت شهرستان کازرون در تمام عرصه‌های اجتماعی و میهنی که اقتدار نظام را به رخ جهانیان می‌کشد، حاضر در میدان بوده و خود را سرباز وطن می‌دانند و هیچ گاه پیوند خود را با نظام مقدس جمهوری اسلامی نگسسته و همواره در راستای تحقق اهداف عالی نظام، مطیع فرامین رهبری و تابع قوانین و مقررات جاری کشور بوده و هستند.

درخواست اعضای شورای شهر کازرون برای ورود بازرسان ویژه به طرح تقسیم کازرون

مردم ولایت‌مدار کازرون در تشییع جنازه کم نظیر روحانی عالیقدر شهید حجت الاسلام والمسلمین حاج محمد خرسند امام جمعه‌ محبوب و مردمی کازرون با حضور پرشور خود چون سیل خروشان نشان دادند که همراه و همگام با روحانیت تحت رهبری امام خامنه‌ای حاضر در صحنه و آماده مقابله با هرگونه تهدید و تجاوز دشمن هستند و پیام تسلیت حضرت‌عالی در سوگ از دست دادن شهید لیله القدر مرهمی بر غم و اندوه و غصه‌های مردم صبور کازرون بود و مردم کازرون خاطره‌ی تشریف فرمایی‌تان را در همایش بزرگداشت شهدای شهرستان و در کنار امام جمعه‌ی شهیدشان فراموش نخواهند کرد.

مردم این دیار در هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی نگذاشتند یک وجب خاک ایران عزیز به دست دشمن متجاوز بیافتد و از ناموس و خاک وطن با خون خود دفاع کردند‌.

درخواست اعضای شورای شهر کازرون برای ورود بازرسان ویژه به طرح تقسیم کازرون

محضر آن آیت اله عالیقدر عرض می‌کنیم، همان‌گونه که مستحضرید حدود یک سال و اندی از اتفاقات ناگوار کازرون می‌گذرد و به واسطه‌ی ارائه‌ی یک طرح غیر قانونی برای تجزیه و انتزاع چند بخش از شهرستان کازرون و تبدیل شدن به شهرستان جدید، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم صبور کازرون متحمل بسیاری آسیب‌ها شدند و هزینه‌های زیادی بر دوش دولت افتاد و خون چند بی‌گناه بر زمین بی‌تدبیری و بی بصیرتی ریخت و وحدت و انسجام بین مردم شهرستان بهم خورد و خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب منافقین و معاندین و دشمنان قسم خورده نظام ریخته شد که البته با تدبیر بزرگان و معتمدین و منتخبین مردم آرامش به شهر باز گشت.

با آن که وزیر محترم کشور و مدیر کل محترم واحد تقسیمات کشوری به دستور معاون اول محترم ریاست جمهوری جناب آقای دکتر جهانگیری جلو این طرح غیرقانونی را برای کارشناسی و بررسی مجدد گرفته است، اما متاسفانه هر از چند مدت زمزمه‌ی طرح غیر قانونی تقسیمات توسط افراد مغرض و معلوم‌الحال از طریق فضاهای مجازی و شایعه‌ی آن در بین مردم شهرستان به قصد بر هم زدن آرامش مردم در این اوضاع بد اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه دشمن روند عادی زندگی مردم را دستخوش این طرح تجزیه غیر کارشناسی و از اساس غیر قانونی کرده است به نحوی که در کار و کاسبی و امور جاری مردم اثر منفی گذاشته است و باعث دلهره، اضطراب، سردرگمی و نگرانی تک تک آحاد مردم شده است.

لذا این‌جانبان منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر کازرون به واسطه‌ی ارتباط تنگاتنگی که با تک تک مردم داریم و به سبب مراجعه‌ی مکرر و پی در پی بسیاری از هم‌شهریان به شورای شهر و مطلع بودن از دغدغه‌ها و نگرانی‌های آنان در این مورد خاص، از محضر مبارک آن مرجع عدالت گستر تقاضا داریم که با ورود به پرونده تجزیه و انتزاع شهرستان کازرون و صدور دستور بررسی کارشناسانه و با ورود بازرسان ویژه آن قوه محترم جهت تحقیق و تفحص و چگونگی اتفاقات رخ داده و با کارشناسی مجدد جلو اجرای بی عدالتی و نقض قانون و مقررات مطروحه در بحث تقسیمات کشوری را بگیرید و کاری کنید تا مُرّ قانون اجرا شود تا خدای نکرده تجربه‌ی تلخ سال قبل تکرار نشود و شاهد تنش و نا آرامی در شهر انقلابی کازرون نباشیم.

زیر سایه‌ی منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج) و تحت توجه رهبر عزیز انقلاب عزتتان مزید و سایه‌اتان مستدام

با تقدیم احترام مجدد

سیزدهم مردادماه ۱۳۹۸

شورای اسلامی شهر کازرون
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
اذان صبح
۰۴:۵۷:۳۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۳:۱۵
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۱۸
غروب آفتاب
۱۹:۳۸:۳۴
اذان مغرب
۱۹:۵۵:۲۳