پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۷۹۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
در پی اظهارات نماینده کازرون در مجلس صورت گرفت:
در پی اظهارات نماینده شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی، نائب رئیس کمیسیون معماری، شهرسازی و عمران شورای شهر بوشهر در حاشیه جلسه علنی اخیر این شورا، به این اظهارات واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، کیوان هاشم زاده در یکصد و چهل و هشتمین نشست علنی شورای شهر بوشهر در خلال بیان مشکلات حوزه شهری این شهر  یادآور شد: اخیرا نماینده کازرون در خصوص انتقال آب از کازرون به بوشهر سخنان تفرقه آمیزی بیان کرده که بسیار نابجا و سخیف بوده است. باید بگویم بوشهر سال‌هاست میزبان شهروندان کازرونی است که در کنار مردم این شهر اقدام به ساختن این شهر کرده اند که جای آنها بر سر ما قرار دارد.

واکنش عضو شورای شهر بوشهر به اظهارات نماینده کازرون در مجلس شورای اسلامی
وی ادامه دارد: این که یک نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیایید و بگوید که به مردم بوشهر آب نمی‌دهیم مثل این است که ما هم بگوییم گاز نمی‌دهیم با هیزم خود را گرم کنند.  همه ایرانیان از جمله مردم خوب، مهربان و خونگرم کازرون شهروندان شایسته‌ای در این شهر هستند.

این در حالی است که علی اکبر فاطمی نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان‌ها و رئیس شورای شهر کاکی نیز پیش از این در واکنش به اظهارات نماینده کازرون، از مسئولان شهرستان کازرون خواسته بود اشتغال جوانان خود را از راه های دیگری تامین کنند.

گفتنی است: حسین رضازاده نماینده کازرون در مجلس شورای اسلامی چند روز قبل در اظهاراتی از مسئولان استان بوشهر خواسته بود تا به دلیل خشکسالی، بخشی از آب شرب مورد نیاز بوشهر را که در حال حاضر از منابع کازرون برداشت می شود را از راه‌های دیگری تامین کنند.

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
0
0
آب رودخانه شاهپور خق مسلّم چنارشاهیجانه، احتمالا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴