پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۷۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
نماینده مردم کازرون در مجلس تاکید کرد:
نماینده مردم شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اینکه باید یک اقدام اساسی درخصوص پروژه‌های عمرانی کازرون صورت گیرد تا پیمانکاران و مسوولان محلی بتوانند کار را ادامه دهند، گفت: از مسوولان بوشهر تقاضا داریم از راه‌های دیگر آب مورد نیاز خود را تامین کرده تا مردم شهرستان کازرون ازاین وضعیت نجات پیدا کنند.

به گزارش کازرون نما، حسین رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اقدامات دولت در زمینه‌های مختلف با وجود برخی مشکلات اظهار داشت: جاده‌های شهرستان کازرون از شاه‌راه‌های اصلی کشور و محل اتصال چهار استان بوده که بیشترین تلفات جاده‌ای را دارا است.

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی با گلایه از به زمین ماندن پروژه‌های مختلف در این شهرستان گفت: تونل محرم نیمه کاره مانده و تونل دیکانک که مربوط به قبل ازانقلاب بوده همچنان به زمین مانده است.

رضازاده ادامه داد: انتظار می‌رود یک اقدام اساسی در خصوص پرژه‌های عمرانی کازرون صورت گیرد تا پیمانکاران و مسوولان محلی بتوانند کار را ادامه دهند.

لزوم تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام کازرون/بوشهر از راه دیگری آب مورد نیاز خود را تامین کند

عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: کم لطفی‌هایی بوده که شاید موجب ناراحتی بعضی از همشهریان نیز شده باشد اما تا دست در دست هم نداده و باهم حرکت نکنیم همچنان مشکل داریم.

نماینده مردم شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی با گلایه از تعطیلی عمده پروژه‌های شهرستان  گفت: احداث جاده دشت ارژن به تنگ ابولحیات و تونل محرم عملا تعطیل بودند.

وی ادامه داد: در شهرستان کازرون حداقل درمسئله راه‌سازی نباید مشکلی داشته باشیم بلکه باید این اتفاقات قبلا اتفاق می‌افتاد چون پروژه‌ها مصوب و اعتباراتش نیز مهیا بود.

رضازاده تاکید کرد:  به محض اینکه اراده آمد درعین حال که بودجه کم بود و سخت تامین می‌شد، کار شروع شد که این نشان از وجود اراده برای انجام کار است.

وی ادامه داد: شاید قبلا مطالبه‌گر خوبی نبودیم اما به لطف فضای آزاد امروز مطالبه‌گرهای خوبی شده‌ایم و یکی از دلایل پیشرفت و توسعه هر کشور مطالبه‌گری مردم است.

رضازاده با گلایه از برخی‌ها در حمله به دولت و مجلس گفت: دو نهاد دولت و مجلس مستقیم با رای مردم انتخاب می‌شود؛ چرا به منتخبان خود حمله می‌کنید.

نماینده مردم شهرستان کازرون در مجلس با بیان اینکه شهرستان کازرون به عنوان شهرسبز مشهور بوده، اما اکنون خشک است گفت: پریشان؛ بهترین دریاچه آب شیرین خاورمیانه بود که خشک شده است.

وی با اشاره به انتقال آب‌ از کازرون به بوشهر تصریح کرد: با وجود خشکسالی‌ها اما هنوز آب به بوشهر منتقل می‌شود که انتظار هست دراین زمینه تدبیری اندیشیده شود.

نماینده مردم شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی افزود: از مسوولان بوشهر تقاضا داریم از راه‌های دیگر آب مورد نیاز خود را تامین کرده تا مردم شهرستان کازرون از این وضعیت نجات پیدا کنند.


مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹