پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲
افتخاری دیگر برای شهرستان کازرون:
با توجه به فرا رسیدن دومین نشست مشترک بازاریابی تجاری (B2B) ایران - گرجستان، هیات ایرانی به منظور شرکت در این نشست تجاری در حالی عازم تفلیس پایتخت این کشور شد که جوان مخترع کازرونی و مدیر شرکت دانش بنیان ایوان رایان بیشاپور کازرون نیز در این هیئت حضور دارد.

به گزارش علی گلچین خبرنگار کازرون نما، نشست تجاری  B2B ایران در کشور گرجستان با هدف برقراری ارتباط تجاری بین شرکت های دانش بنیان ایرانی و گرجی از 16 مرداد در گرجستان  برگزار شد که در همین راستا شرکت‌های دانش بنیان ایرانی و گرجی در نخستین روز این نشست با هم به گفتگو و پرسش و پاسخ پرداختند.

در این سفر دکتر محمدیاسین دیوانی جوان کازرونی به عنوان هیات همراه با مسئولین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این نشست حضور داشت و به  تشریح ظرفیت ها و توانمندی شرکت های دانش بنیان پرداخت.

حضور جوان کازرونی در دومین نشت مشترک تجاری ایران - گرجستان

دکتر دیوانی جوان کازرونی حاضر در این نشست طی گفتگویی تلفنی با خبرنگار ما عنوان داشت: در حاشیه سفر هیات ایرانی به گرجستان، دکتر دلیری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی رییس جمهور، معاون سفیر ایران در گرجستان، مدیرکل دفتر توسعه کسب و کار بین الملل، مشاور وزارت علوم تحقیقات ایران و مدیرعامل صندوق توسعه صادرات حضور داشتند که ظرفیت‌های مشترک میان دو کشور بررسی و با مقامات گرجستان و نحوه تعامل شرکت های دانش بنیان ایرانی جهت همکاری با شرکت ها و استارتاپ های گرجی بحث و تبادل نظر صورت گرفت و توافقات لازم انجام شد.

حضور جوان کازرونی در دومین نشت مشترک تجاری ایران - گرجستان

دیوانی در بخش دیگری از گفتگوی خود هدف از این سفر را فراهم نمودن بستر همکاری لازم برای شرکت های دانش بنیان ایرانی مطرح، و خاطر نشان کرد: در این سفر از تکنوپارک کشور گرجستان، مرکز تجاری چین و... بازدید به عمل آمده تا از نزدیک شاهد فعالیت های آنان در این زمینه باشیم.

این جوان کازرونی در پایان عنوان داشت: شرکت دانش بنیان ایوان رایان بیشاپور کازرون نیز به عنوان شرکتی با بستر صادراتی با شرکت های گرجی به تبادل نظر پرداخته است که خود برای شهرستان کازرون افتخار بزرگی محسوب می شود .


نویسنده: علی گلچین
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳