پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۴۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷
صدای مردم:
متاسفانه در این بیمارستان گویا به جز کمبود امکانات و پزشک متخصص اخیرا سیستم اداری طولانی هم به آن اضافه شده است، به طوری که یک بیمار وقتی به این بیمارستان مراجعه می کند و فقط کار او پزشک عمومی هست حداقل یک ساعت و نیم معطل می شود.

به گزارش کازرون نما، یکی از مخاطبان کانال تلگرامی این پایگاه خبری با ارسال گلایه ای در خصوص صف های طولانی و معطلی در بخش اداری و حسابدازی بیمارستان ولیعصر(عج) کازرون، خواستار رسیدگی مسئولین بهداشت و درمان شهرستان جهت رفع این مشکل شد. در گلایه این شهروند آمده است:

در قسمت حسابداری سه صندوق وجود دارد که عملا فقط یک صندوق آن کار می کند و گویا بقیه صندوق ها یا مهارت لازم را ندارند و یا اینکه می گویند سیستم خراب است و بعدا مراجعه کنید!! مثل امروز (8 اردیبهشت 97) که مریض بدحالی داشتیم و وقتی به حسابداری می گوییم کار ما را زودتر انجام دهید، می گویند: سیستم خراب است و اجازه دهید درست شود!! که البته ما هم به باکتری و میکروب های حمله کننده در فرد بیمار توضیح دادیم چون سیستم خراب هست اجازه دهید سیستم درست شود ولی متاسفانه این ویروس های گوششان به این حرف ها بدهکار نبود.

به هرحال از اینها در گذریم گویا این بیمارستان با تمامی بخش ها فقط یک بخش حسابداری دارد که حتی اگر سیستم آنها درست باشد، باز هم برای افراد خسته کننده هست و مردم با صف های طولانی مواجه می شوند. جالب اینجاست که شما برای یک دکتر معمولی حداقل بیش از  سه بار باید به حسابداری مراجعه کنید.

بیمارستان کازرون و سیستم اداری معیوب

خب هفت خوان های بیمارستان کازرون برای یک پزشک عمومی تنها خدمت شما عرض می کنم

خوان اول: حسابداری هست که قبلا خدمت شما عرض کردم چه مشکلاتی دارد و بعد از معطل شدن بسیار و سیستم خراب بالاخره به پزشک مراجعه می کنید

خوان دوم: که مراجعه به پزشک هست که البته یک پزشک در این زمانی که ما مراجعه کردیم بیشتر نبود و بالاخره برای مریض نسخه می نویسد

خوان سوم: داروخانه هست که دوستان عزیز توجه کنند که در این خان باید صبر و حوصله زیادی داشته باشند و زره آهنین به تن کنند چون این قسمت واویلا و مصیبت هست و حداقل نیم ساعت تا چهل دقیقه معطل می شوید و بعد از آن وقتی اعتراض می کنید که چرا اینقدر طول می کشد می گویند تمام داروها باید ثبت سیستم شود و این مرحله زمان می برد!! (اولا این داروخانه در شان بیمارستان کازرون نیست و باید بسیار بزرگتر باشد و در ثانی چرا نیروهای داروخانه را زیاد نمی کنید تا اینقدر مردم معطل نشوند!؟ مخصوصا زمان تعطیلات که خودم شاهد بودم به خاطر کمبود نیرو در داروخانه و شلوغی بیش از حد چقدر داروهای اشتباهی تحویل بیمارها داده می شد (که البته مقصر اصلی را سیستم می دانم نه شخص کار کننده در داروخانه زیرا این حجم سنگین مراجعات باعث اشتباه فردی خواهد شد)

خوان چهارم: بعد از داروخانه هست که خود داروخانه از شما هزینه نمی گیرد و باز می گوید بفرمایید به حسابداری و آنجا حساب کنید!! باز هم باید با بدبختی در صف حسابداری قرار بگیری و هزینه دارو را حساب کنی (مسئول گرامی آیا نمی شود در همان داروخانه یک سیستم حسابداری قرار دهی و هزینه را تحویل بگیری؟؟!!) شما می گویید سیستم دولتی اینگونه هست خیلی خوب ما هم حرفی نداریم ولی شما می توانید یک سیستم حسابداری در خود داروخانه ایجاد کنی و این مشکل حل شود.

خوان پنجم: این هست که شما آمپول یا سرم برایتان تجویز شده و به بخش ترزیقات مراجعه می کنی و آنها به شما می گویند این کاغذ را پیش دکتر ببر و مهر کن!!

خوان ششم اینکه باید به خاطر هزینه ترزیقات باز هم به حسابداری مراجعه کنی!!! (متاسفانه حتی در قسمت ترزیقات هم بخش حسابداری وجود ندارد)

خوان هفتم بعد از در صف قرار گرفتن حسابداری کاغذ را تحویل می دهی و بالاخره موفق می شوی بعد از یک ساعت و نیم معطلی و این اتاق آن اتاق آمپول یا سرم را در رگ مبارک زده و بعد از آن و بعد از طی شدن مسافت های طولانی مریضی خود را التیام بخشی

آقایان مسئول سیستم اداری این بیمارستان بسیار معیوب و زمان بر هست لطفا در کوتاهترین مدت این مشکل را حل کنید


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
0
0
تو بیمارستانش از دانشجوهای کاراموز بجای دکتر استفاده میکنن

هیچ سن و سالی ندارن و پزشک هم نیستن معلوم نیست کی بهشون اجازه تجویز دادو داده

واسه یه دل درد ساده یا حتی سونوگرافی گفت ما بلد نیستیم یا دستگاهشو نداریم برید دکتر متخصص
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳