پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۷۰۸۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۸
جمعی از اعضای شورای شهر کازرون در پاسخ به یک انتقاد:
در پی انتشار انتقاد کازرون نما از تعدادی از اعضاء شورای شهر به دلیل عدم شرکت در جلسه روز پنج شنبه استانداری برای بررسی پرونده حریم آب شرب، تنی چند از آنان در گفتگو با کازرون نما از برگزاری جلسه اظهار بی اطلاعی نمودند.

به گزارش کازرون نما، محمدامین مهروز از اعضای شورای چهارم و منتخب دوره پنجم که به عنوان نماینده استان فارس در شورای عالی استان ها در جلسه ای در تهران به سر می برد اعلام کرد: اگرچه روز پنج شنبه جهت شرکت در جلسه عالی استان ها در تهران بوده است، با این وجود در صورت اطلاع از برگزاری جلسه ضمن لغو جلسه تهران در جلسه استانداری فارس شرکت می کرد. وی اذعان داشت: از طریق رسانه ها در جریان تشکیل جلسه، آن هم پس از برگزاری آن قرار گرفته است.

سروآزاد و آذین فر دو تن دیگر از اعضای شورا هم در گفتگوی اختصاصی با کازرون نما اعلام نمودند: متاسفانه هیچ گونه اطلاع رسانی در مورد برگزاری این جلسه صورت نپذیرفته است.

هیچ گونه اطلاع رسانی برای شرکت در جلسه استانداری نشده بود

از طرفی حمیدرضا شهیدیان رئیس شورای اسلامی شهر کازرون با بیان اینکه در اکثر جلسات خارج از شورا رئیس شورا به عنوان نماینده کل شورا در جلسات شرکت نموده، به صورت تلویحی عدم اطلاع رسانی به سایر اعضاء شورا را تایید کرد.

وی افزود: علت شرکت چهار نفر از منتخبین پنجم شورا در جلسه، عدم رسمیت یافتن شورای پنجم بوده و شرکت چهار نفر از اعضا به جای رییس شورا در جلسه اجتناب ناپذیر بوده است.

همچنین خانم لاله بابا نظری عضو دیگر شورای شهر ضمن انتقاد از عدم اطلاع رسانی رئیس شورا اظهار داشت: رئیس شورا حداقل می بایست قبل از حضور در جلسه با سایر اعضاء هماهنگی و تبادل نظر نماید.

وی افزود: از قرائن بر می آید کلیه اعضا شورا به این جلسه دعوت شده اند که با عدم اطلاع رسانی آقای شهیدیان یا دبیرخانه شورا، عملا هیچ کدام از اعضاء امکان حضور در جلسه را نیافته اند

گفتنی است، کازرون نما شب گذشته در پستی در کانال تلگرامی خود در نقد عدم حضور اعضای شورا در جلسه مهم روز پنجشنبه استانداری آورده بود: "فارغ از نتیجه جلسه امروز در استانداری فارس پیرامون مناقشه کاهش حریم آب شرب کازرون یک سوالی اساسی در اذهان مطرح می باشد که چرا از اعضای شورای چهارم شهر کازرون فقط آقای شهیدیان در جلسه حضور داشته است. آیا مهمترین و حیاتی ترین دغدغه این روزهای مردم کازرون اهمیتی برای نمایندگان فعلی مردم در شورای شهر نداشته است. همچنین علت عدم حضور سه عضو دیگر شورای شهر آینده که اتفاقا هر سه عضو شورای چهارم هم هستند چیست. امیدواریم افراد یاد شده پاسخی برای این سوال داشته باشند"

نویسنده: غلامحسین امامی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
سلیمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
0
0
باسلام و احترام
آقایونی که در شورای چهارم بودند و اکنون در شورای پنجم هم هستند هر کاری کردند تا در انتخابات شوراری پنجم ، انتخاب شوند ، مبارکشان باشد.
به عینه دیدم که چگونه ............ با جان و دل برای رای اوردن این افراد ، فعالیت جانانه می کردند.
پس از ماست که بر ماست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
0
0
چهار نفر اعضای جدید شورای شهر به مرور با این سه نفر وارد رقابت و اختلاف ها خواهند شد. دقیقا یکماهه همش این چهار نفر خودشونو شدیدا رسانه ای کردن و اون گروه سابق رو بایکوت ميکنن.با این جریانات بوی خوبی رو احساس نمیکنم.یه جورایی بوی ........... میاد / یعنی اینکه فقط یه تعداد از یک گروه، تصميم گیر و همه کاره هستن
کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
0
0
متاسفانه این شورا ضعیف ترین شورا بود برخی از این افراد اصلا بدرد این کار نمی خوردند برخی هم دنبال ساخت و سازهای خود بودند امیدواریم شورای جدید جبران کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
سلام
اعضا منتخب شورای جدید شهر کازرون، گویا در این تفکر هستند که صرفا خود به تنهایی توانسته اند به این مهم دست یابند.
لذا در ادامه ذهن شریف و پاک آنها را به چند نکته جلب می نمایم:
اول اینکه شما منتخب مردمی هستید که با تک تک آرا انتخاب نموده اند، لذا اگر کاری را از پیش برده ایید به پشتوانه ی رای اعتماد ما ملت کازرون به شما بوده است و نه صرفا حضور اعضای شورای جدید.
دوم اینکه به لحاظ حقوقی، شورای جدید هنوز ابلاغیه و شورع به کار ندارد، لذا مصوبه یا پیگیری و ... آن دارای ارزش نمی باشد، چه بسا ارزش این اقدام مهم باید حفظ شود ولی در کوتاهی رئیس شورا نباید بحثی وارد شود.
سوم اینکه اقدام بجا و شایسته ی دوستان حافظ محیط زیست کازرون و پیگیری برای تجمع احقاق حقه ی کازرون، موجب شده است که این حرکات شکل بگیرد، لذا خواهشمند است اعضای شورای جدید در بیانیه ی یکجانبه ی خود، همه چیز را به خود و اقدامات خود متوجه نکنند.
و در آخر اینکه امیدوارم این روحیه ی پیگیری هم از جانب مردم و هم از جانب نمایندگان دولت و هم از جانب منتخبین همشهریان حفظ و باقی بماند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴