پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۴
با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان فارس
در آیینی با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان فارس، عملیات اجرایی گازرسانی به 54 روستای شهرستان کازرون با اعتباری بالغ بر 63 میلیارد تومان آغاز شد.

به گزارش کازرون نما ، هوشنگ محمدی شامگاه سه‌شنبه پس از کلنگ‌زنی عملیات اجرایی گازرسانی به 54 روستای شهرستان کازرون، در جمع امام جمعه، فرماندار، بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی دهستان‌های دادین، فامور، جره و بالاده و بخش نودان طی سخنانی اظهار داشت: در استان پهناور فارس حدود پنج هزار روستا وجود دارد که از این تعداد حدود 2 هزار و 545 روستا بر اساس ضوابط و چهارچوب تعیین شده مشمول گازرسانی هستند.

وی افزود: براساس اقدامات انجام گرفته توسط مسؤولان قبل، از تعداد 2 هزار و 545 روستای مشمول گازرسانی در این استان از سال 1342 تا ابتدای سال 1392، حدود 604 روستا توانستند از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس تصریح کرد: در طی چهارسال اخیر یک حرکت انقلابی در جهت گازرسانی روستاهای این استان آغاز شده است.

محمدی خاطرنشان کرد: شهرستان کازرون دارای شش شهر، شش بخش، 14 دهستان و حدود 300 روستا است که از این تعداد روستاها حدود 235 روستا مشمول گازرسانی است.

وی متذکر شد: درطی چهار سال اخیر تا به امروز از تعداد روستاهای مشمول گازرسانی در شهرستان کازرون، تعداد 147 روستا گازدار شده‌اند و 64 روستا نیز در دست اجرا و تعداد 24 روستا در دست مطالعه و امکان‌سنجی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس تصریح کرد: از تعداد چهار شهرک صنعتی در شهرستان کازرون، یک شهرک گازدار شده و سه شهرک دیگر در دست اقدام است.

محمدی اعتبار عملیات اجرایی گازرسانی به 54 روستای شهرستان کازرون را افزون بر63 میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این تعداد پروژه بر اساس تعهدی که از پیمانکاران گرفته شده زیر یکسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: گازرسانی به مناطق محروم یکی از وظایف مهم شرکت گاز استان فارس است که این امر با جدیت به پیش می‌رود

مدیرعامل گاز استان فارس در پایان از مردم و کشاورزان منطقه عملیات گاز‌رسانی درخواست کرد نهایت همکاری را با عوامل اجرایی این طرح داشته باشند تا این پروژه هرچه زودتر به سرانجام برسد.

انتهای پیام/

 

نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳