پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۴
مدیر کمیته امداد کازرون خبر داد
مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان کازرون از اعزام 40 نفر از مددجویان زیر پوشش این نهاد به سفر زیارتی مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش کازرون نما ، پرویز شفیعی در حاشیه اعزام کاروان مددجویان شهرستان کازرون به زیارت مشهد مقدس  اظهار داشت: اعزام دومین کاروان مددجویان مناطق محروم زیرپوشش کمیته امداد شهرستان کازرون به سفر زیارتی مشهد مقدس به تعداد 40 نفر در قالب (حج فقرا) به مشهد مقدس انجام گرفت.

وی گفت: این کاروان زیارتی شامل افرادی است که زیرپوشش چتر حمایتی کمیته امداد امام (ره) این شهرستان قرار داشته و تاکنون به سفر زیارتی مشهد مقدس نرفته‌اند.

مدیر کمیته امداد کازرون تصریح کرد: برای این سفر معنوی بیش از 120 میلیون ریال از محل درآمدهای محلی، کمک‌های خیرین و بودجه دولتی هزینه شده است.

شفیعی متذکر شد: هرساله تعدادی از افراد مستمند زیرپوشش این نهاد با حمایت مالی افراد خیّر و نیک‌اندیش به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی ابراز داشت: از سال 87 طرح حج فقرا یا «حسرت دیدار» توسط این نهاد اجرا می‌شود و هرساله چهار تا پنج کاروان متشکل از سالمندان مرد یا زن، دانش‌آموزان و دانشجویان و دختران در شُرُف ازدواج به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

مدیر کمیته امداد شهرستان کازرون از خیّران و نیکوکاران این شهرستان درخواست کرد در صورت تمایل در این طرح خداپسندانه شرکت کنند تا عده‌ای ازفقرا که حسرت زیارت بارگاه ملکوتی امام هشتم حضرت امام رضا (ع) را دارند به مراد دلشان برسند.

این مسؤول با گرامی‌داشت فرارسیدن ماه ضیافت خدا خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان سال جاری برنامه‌های متعددی با همکاری نهادها و دستگاه‌های اجرایی در دستور کار قرار داد که از جمله می‌توان به اجرای ویژه‌برنامه‌هایی با موضوع فرهنگی و اجتماعی، سرکشی از منازل ایتام در قالب طرح مفتاح، توزیع سبد غذایی به خانوارهای زیرپوشش و برگزاری مراسم شب‌های قدر اشاره کرد.

انتهای پیام/

نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹