پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۷۳۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
توسط نشر زرینه:
تازه ترین اثر پزوهشی موسی مطهری زاده با نام روزشمار انقلاب اسلامی در کازرون با نگاهی بر اوضاع سیاسی، اجتماعی کازرون در آستانه انقلاب اسلامی سال 57 توسط مرکز نشر زرینه منتشر شد

به گزارش کازرون نما، تازه ترین اثر پژوهشی موسی مطهری زاده، نویسنده، پژوهش گر و روزنامه نگار کازرونی با نام "روزشمار انقلاب اسلامی در کازرون" با نگاهی بر اوضاع سیاسی، اجتماعی کازرون در آستانه انقلاب اسلامی سال 57 توسط مرکز نشر زرینه در شمارگان 1000 نسخه منتشر شد.

بنابراین گزارش، در مورد این کتاب آمده است: "وقوع انقلاب اسلامی ایران یکی از برجسته ترین تحول های معاصر در سپهر تاریخ این سرزمین محسوب می شود. کتاب پیش رو در تلاش است با مرور اسناد به جا مانده از این رویداد بزرگ سیاسی – اجتماعی در حوزه ی جغرافیایی کازرون، ابعاد مختلفی که موجب قیام مردم این شهرستان و چگونگی تاثیرگذاری آنها در این رویداد برجسته ی تاریخ ایران شده است را بررسی نماید".

کتاب

علاقمندان به تاریخ معاصر و تاریخ سیاسی و اجتماعی شهرستان کازرون می توانند این کتاب را به قیمت 12000 تومان در کازرون از دفتر هفته نامه بیشاپور واقع در خیابان قدمگاه و یا کتابفروشی آمالی واقع در خیابان شهدای جنوبی و نیز در شیراز از دفتر نشر زرینه واقع در بلوار ایمان جنوبی خیابان شهید شیخی، ابتدای کوچه ۱۷ تهیه نمایند.

گفتنی است: پیش از این به قلم این نویسنده، کتاب های "ناصر ديوان كازرونى به روايت اسناد" توسط نشر كازرونيّه، "جنبش ضد استعمارى جنوب و آزادى خواهان كازرونى" توسط نشر قو و  "آثارالرضا" توسط نشر كازرونيّه منتشر شده است.

نویسنده: سرویس فرهنگ
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
0
1
درود بر استاد بزرگوار جناب آقای مطهری زاده عزیز.
احسنت
باید کتاب مستند و دقیقی باشد.
خوشحالم که به کوری چشم مدعیان و بدخواهان و تنگ نظران کتابتان منتشر شد.
دست شما درد نکند.
تندرست و مانا باشید
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
0
1
با سلام . عرض ادب و احترام خدمت جناب آقای مطهری زاده عزیز .خسته نباشین دوست عزیز و پژوهشگر گرامی .دوستدار مجتبی محمدی .بوشهر
مهدی تقی نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
0
0
به دوست عزیز و فرهیخته حضرت موسی مطهری زاده تبریک می گویم. مطمئنا این کتاب می تواند روشنای مهمی در تاریخ معاصر کازرون باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹