پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۷۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
صدای مردم:
سال ۹۵ هم تمام شد و افتتاح بیمارستان امام علی(ع) باز هم در حد یک وعده باقی ماند. جناب آقای رئیس شما را به مولا علی(ع ) قسم می دهیم بیمارستان امام علی(ع) را افتتاح کنید. کارد به استخوان رسیده است. تکلیف ما دانشجویانِ آواره را مشخص کنید؟

به گزارش کازرون نما، بازهم تعدادی از دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون، در خصوص عملی نشدن وعده افتتاح بیمارستان آموزشی امام علی(ع) کازرون، انتقاد صریح و بی پرده ای را برای کازرون نما ارسال کردند که به شرح زیر می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر سارویی ریاست محترم هیت امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس

ابتدا سلام علیکم من قول رب الرحیم

مستحضرید حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) به امثال ما دانشجویان و به شما مسئولین چنین تذکر جدی می دهند:

" این‌که رهبر باید پاسخگوی مشکلات کشور باشد، البته همین‌طور است و شکّی در این نیست؛ قانون هم موازین پاسخگویی را مشخّص کرده است. هر کس به هر اندازه که حوزه اختیارات اوست، باید پاسخگو باشد.

نظام پاسخگویی را برای خودتان متحتّم بدانید. واقعاً وزیر در حوزه کار خودش، مدیران وزارتی در حوزه‌ کار خودشان، معاونان هر کدام در حوزه‌ کارِ خودشان پاسخگو باشند. یعنی هم در برابر خطایی که انجام می گیرد، واقعاً پاسخگو باشند؛ هم در برابر کار لازمی که باید انجام می گرفته و انجام نمی گیرد، پاسخگو باشند. در خیلی از موارد خلافی انجام نگرفته؛ اما خلاف این بوده که کارهای زیادی باید انجام می گرفته، ولی انجام نگرفته. کار نکردن به مقدار لازم هم یک نوع تخلف است".

معاونت محترم بهداشت و درمان دانشگاه آزاد اسلامی! با تمام احترام مجبوریم از شدت درد و ناراحتی این بار نوک قلم را تیزتر از گذشته کنیم و به شما بگوییم؛ از خواب بیدار شوید... سال ۹۵ تمام شد و وعده ها باز هم عملی نشد. وارد سال ۱۳۹۶ شدیم و باز وعده های تکراری جنابعالی و مسئولین شهرستان کازرون مبنی بر راه اندازی ساختمان بیمارستان آموزشی امام علی (ع) در سال ۱۳۹۵ تحقق نیافت

میشه بفرمائید واقعاً مشکل عملی نشدن وعده های تکراری شما درخصوص افتتاح این بیمارستان از کجا نشات می گیرد؟‼ چرا ساختمانی که ۹۸ درصد آن تکمیل شده است به سرانجام مقصود نمی رسد که دانشجویان این دانشگاه از مشکلات فراوانی که در دیگر شهرها به واسطه اعزام اجباری برای ادامه تحصیل دارند نجات یابند؟؟

واقعا؛ اگر امثال جنابعالی و همکاران شما یک مدیر انقلابی و کارآمد باشید که ان شاء الله هستید، با چه برهانی پاسخگوی اینهمه دانشجوی آواره شهرستان های کازرون و همجوار را می دهید که با بدترین شرایط مالی مجبورند به تحقق وعده های امروز و فردای شما دلخوش باشند و خونِ دل بخورند؟؟

جناب آقای دکتر طبق همان فرموده گرانبهای رهبر معظم انقلاب، کار نکردن هم خود نوعی تخلف است، وعده دادن و عمل نکردن هم نوعی تخلف است. ای کاش اینهمه وعده افتتاح این مرکز را طی این چند سال به مردم و دانشجویان این شهر نمی دادید تا الان در محضر خدا و خلقِ خدا مجبور به پاسخگویی نباشید

جناب آقای مهندس علوی فرماندار محترم شهرستان کازرون! الان وقتی به صورت تیتروار وعده های فرماندار سابق کازرون و مسئولان ذی ربط را درخصوص افتتاح ساختمان بیمارستان امام علی(ع) مرور می کنیم، در تحیر و تعجب عمیقی فرو می رویم که واقعاً مسئولین با چه رویی می توانند اینهمه وعده و وعید دهند، اما عملی نکند این وعده ها را ؟؟

انتقاد صریح برخی از دانشجویان از عملی نشدن وعده افتتاح بیمارستان امام علی

به اعتقاد ما دانشجویان، با هیچ عقل و خِرد و چُرتکه اندازی، این سبک کم کاری و عملی نشدن  وعده های افتتاح بیمارستان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی کازرون قابل پذیرفتن نیست.

اما جناب آقای دکتر فرزانه سرپرست محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون ما دانشجویان آواره این شهر که با شرایط سخت اقتصادی و معیشتی در این استان آواره شدیم، از شما استدعا داریم که این تعلل نکنید و این بیمارستان را با یک حرکت جهادی و انقلابی افتتاح نمایید.

و به امید روزی که در سایتها و خبرگزاریها بخوانیم:

"بالآخره بیمارستان امام علی (ع) افتتاح‌ شد. مردم کازرون نفس راحتی بکِشَند. و دانشجویان کازرون از شِعب ابی طالب به دانشگاه خودشان برگردند".

در خاتمه؛ منتظر پاسخگویی و روشنگری شما و مسئولین در خصوص عملی نشدن وعده های افتتاح بیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی کازرون در سال ۱۳۹۵ هستیم.

نویسنده: جمعی از دانشجویان پزشکی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
0
3
واقعا جای تاسف داره که در کمال سکوت هیچ کسی پاسخگو نیست
چون منفعت اقایون در پاسخگویی نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
2
0
سلام چه ربطي به دكتر سارويي داره بايد رييس واحد پيگيري كنند البته دكتر سارويي خيلي هم كمك كردند تا به حال توانستند اعتبار پولي زيادي از سازمان بگيرند كه البته وظيفه مستقيم ايشان هم نبوده بايد انصاف داشته باشيم ايشان مدير لايقي براي استان فارس هستند انشاالله مستدام باشند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳