پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۵۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
فرماندار کازرون خبر داد:
سیدکمال علوی فرماندار شهرستان کازرون، از به کارگیری تدابیر لازم برای ایام نوروز 96 در شهرستان کازرون خبر داد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کازرون: جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان کازرون با حضور فرماندار و بخشداران، فرمانده هان نیروهای نظامی و انتظامی، روسای دستگاه های اجرایی مربوطه شهرستان کازرون و شهردار کازرون در محل فرمانداری این شهر برگزار گردید.

سیدکمال علوی فرماندار شهرستان کازرون ضمن تشکر از ستاد مدیریت بحران شهرستان به دلیل به کارگیری تدابیر لازم در بارش های اخیر گفت: با به کارگیری تدابیر در بارندگی های اخیر، کمترین میزان خسارات در شهرستان را داشته ایم.

وی به استقبال هر چه باشکوهتر از میهمانان نوروزی شهرستان اشاره کرد و افزود: کازرون شهرستانی تاریخی، گردشگری و تفریحی است.

سید کمال علوی با اشاره به جاذبه های گردشگری شهرستان (از جمله دشت برم، دریاچه پریشان و مجموعه تاریخی بیشاپور) و همسایگی با استان بوشهر و سایر استان ها، پیش بینی کرد: حجم مسافران امسال بیشتر از پارسال باشد. وی به نوع خدمات دهی، برخورد با مردم و تسهیلات سفر اشاره کرد و ادامه داد: زیباسازی و پاکسازی، جمع آوری زباله ها و همچنین نخاله هایی که در جاده است از جمله مواردی است که دهیاران هر روستا موظف هستند انجام دهد.

تدابیر دستگاه های اجرایی شهرستان کازرون برای ایام نوروز 1396

فرماندار کازرون بر مرمت و بهسازی مسیرهای تردد اصلی شهرستان از جمله کازرون به فراشبند، کوهمره نودان و کازرون به قائمیه تاکید کرد و با اشاره به فعالیت و پویایی سازمان های مردم نهاد (NGO ها) در شهرستان، افزود: بیست و پنجم فروردین ماه با اعلام فراخوان و درخواست همکاری از این سازمان ها، اقدام به جمع آوری زباله ها و پاکسازی مسیرهای ورودی و خروجی شهرستان صورت می گیرد.

وی بر پاکسازی شهر، خط کشی، نصب تابلوهای راهنما، به خصوص در نقاط پرحادثه، روشنایی تونل و به کارگیری علائم هشدار دهنده تاکید کرد.

فرماندار کازرون ادامه داد: در زمینه معرفی و تابلوهای راهنمای کمپ های اسکان، آموزش و پرورش، شهرداری و میراث فرهنگی همکاری کنند.

سیدکمال علوی همچنین بر حضور هلال احمر در ورودی و خروجی شهرستان نیز تاکید کرد و ضمن مخالفت با اسکان مسافران در پارک ها، پیشنهاد داد: به منظور امنیت بیشتر مسافران، به جای اسکان در پارک، در ورزشگاه و مدارس اقامت داده شوند.

فرماندار کازرون اظهار کرد: با نصب تابلو و بنر در پارک ها، ممنوع بودن اقامت و چادر زدن اعلام شود.

سیدکمال علوی همچنین بر نظافت، نظارت بر کیفیت، سلامت و قیمت انواع مواد غذایی در رستوران ها و مراکز فروش تاکید کرد.

فرماندار کازرون با اشاره به پیش بینی کانکس، بر ضرورت امنیت بازار و امامزاده سیدحسین(ع)، نظارت بر مراکز پخش مواد نفتی و جایگاه ها و نظارت بیشتر پلیس راهور و پلیس راه جاده ای نیز تاکید کرد.

علوی در پایان بر به کارگیری گشت های نامحسوس از سوی پلیس راه، به کارگیری تیم بازرسی برای سرکشی به مهمانسراها و پیش بینی امداد خودرو نیز تاکید نمود و اظهار کرد: ادارات ظرف نیمه نخست اسفندماه باید کشیک های خود را معرفی کنند و دبیرخانه هم موظف به سرکشی دائمی است.

نویسنده: حسین ابوال پور
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
0
0
واقعا خدا قوت و خسته نباشید به فرماندار محترم و کلیه مسئولینی که تو این جلسه حضور داشتند.تازه روز 25 فروردین ( 10 روز بعد از اینکه آخرین مسافرها هم از کازرون خارج و همه تو شهر خودشون دنبال کار و زندگیشون هستند) میخوان زحمت بکشند و فراخوان بدن به تشکل های مردم نهاد که بیان واسشون زباله های سطح شهر و طبیعت رو جمع بکنن.عزیز من اگه میخواین جمع کنین الان وقتشه که مسافرین میخوان بیان شهرتونو ببینند و برن . واقعا متاسفم واسه شهرم با این مدیریت قوی و مثال زدنی.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷