پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
با نزدیک شدن به ایام نوروز:
با نزدیک شدن به ایام نوروز و لزوم آماده سازی شهر جهت میهمانان نوروزی، جلسه کمیته تسهیلات نوروزی در شهرداری کازرون به مدیریت شهردار و حضور واحدهای خدمات شهرداری، واحد عمران، واحد فضای سبز و واحد امور فرهنگی و اجتماعی برگزار گردید.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کازرون، سیدمهدی مکی شهردار کازرون ضمن خوش آمدگویی به اعضای ستاد تسهیلات نوروزی، هدف از برگزاری این جلسه را هماهنگی لازم جهت استقبال هر چه با شکوه تر از مسافرین و سلسله اقداماتی که قرار است در آستانه سال نو انجام شود عنوان کرد.

جلسه کمیته تسهیلات نوروزی در شهرداری کازرون برگزار شد

وی با توجه به ضرورت توجه ویژه به ایام خجسته نوروز و عید باستانی نوروز، آمادگی بخش های مختلف شهرداری را درخصوص خدمات رسانی به مسافرین و ارج نهادن به شهروندان از طریق آماده سازی شهر جهت ارائه خدمات بهتر به مسافران و شهروندان عزیز خواستار شد.

جلسه کمیته تسهیلات نوروزی در شهرداری کازرون برگزار شد

در این جلسه مقرر شد که واحد عمران درخصوص لکه گیری خیابان های سطح شهر، اتمام آسفالت کوچه های شهر و نیز تسطیح و آماده سازی پارکینگها اقدامات لازم را انجام دهد، واحد فضای سبز در ایام باقیمانده تا پایان سال نسبت به گل کاری و کاشت 1000 اصله درخت، هرس درختان ، لکه گیری چمنها، چمن زنی و تنظیف پارکها در ایام نوروز اقدامات لازم را صورت دهند.

جلسه کمیته تسهیلات نوروزی در شهرداری کازرون برگزار شد

واحد خدمات شهری نیز به صورت گسترده در خصوص تابلوهای سطح شهر و بهسازی آنها و رنگ آمیزی برخی المانها، دیوارها، جداول، تعمیر و تجهیز کلیه آب نماها، آب خوری پارک ها، سرویس های بهداشتی سطح شهر و نیز چراغ های راهنمایی چهار راه ها اقدام نمایند.

جلسه کمیته تسهیلات نوروزی در شهرداری کازرون برگزار شد

در این راستا واحد امور فرهنگی و اجتماعی نیز با چاپ و نصب بنرهای مرتبط در سطح شهر، برپایی سه غرفه راهنمای مسافرین نوروزی به کمک شرکت های تحت امر شهرداری و نیز چاپ نقشه ها، بروشورها و کارت پستال های توریستی به استقبال مسافران و شهروندان عزیز در ایام نوروز خواهد رفت.

شایان ذکر است که کلیه تصمیمات بعد از دهه مبارک فجر آغاز شده و همچنان تا پایان ایام نوروز ادامه خواهد داشت.

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳