پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۵۷۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
صدای مردم:
وقتی نگاه کردم دیدم که چندین نفر دوان دوان دارند به پیشوازم می آیند و هر کدام به یک طریق می پرسد: شاهپور، چنارشیجون، دوراهی، دریس و... شاید در همین مسافت کوتاهی که تا جلوی درب حسینیه مصلی آمدم، به بیش از ۲۰ نفر جواب دادم که نه نه نه نه ...

با عرض سلام خدمت مردم فهیم شهر کازرون

اینجانب به عنوان یک شهروند کازرونی٬ چندی پیش پیاده در حال عبور از سمت خیابان سلمان فارسی به سمت خیابان شهدای جنوبی بودم که سر و صداهای زیادی توجه مرا به خود جلب کرد. وقتی نگاه کردم دیدم که چندین نفر دوان دوان دارند به پیشوازم می آیند و هر کدام به یک طریق می پرسد: شاهپور، چنارشیجون، دوراهی، دریس و... شاید در همین مسافت کوتاهی که تا جلوی درب حسینیه مصلی آمدم، به بیش از ۲۰ نفر جواب دادم که نه نه نه نه ...

وقتی برگشتم و پشت سرم را نگاه کردم، دیدم که با بانوانی که در حال عبور از پیاده رو هستند هم چنین برخوردی داشتند، که این بار به عنوان ناظر، صحنه ای زشت و زننده ای به نظرم رسید که چندین مرد به دور خانمی که فقط  می خواهد از پیاده رو عبور کند جمع می شوند و باز همان سوالات را می پرسند.

معضلی به نام مسافرکش های برون شهری خیابان شهداء کازرون

تصمیم گرفتم در این مورد با چند کاسب در آن محل صحبت کنم و از آنها بپرسم که از رفتار این افراد اذیت نمی شوند؟

به یکی از مغازه های آن نزدیکی رفتم و سوالم را پرسیدم. اما کاسب مانند کسی که منتظر بود چنین سوالی را از او بپرسم، با ناراحتی پاسخ داد: اینها پدر ما را در آورده اند، از صبح با صدای بلند جلوی مردم می گیرند و می گویند: شاهپور، چنارشیجون و... متاسفانه مسوولین هم توجه ای ندارند. بار ها و بارها به خاطر مسافر جلوی مغازه ما درگیر شده اند و با فحش و ناسزا جلوی زن و بچه مردم با هم دعوا می کنند .

در آن مغازه یک مشتری خانمی بود که متوجه بحث ما شد و گفت: ما جرات نمی کنیم از این طرف پیاده رو عبور کنیم، چون ده نفر می آیند دور و بر آدم  و می گویند چنارشیجون، شاهپور و... و همینطور باید جواب پس داد.

به کاسب گفتم میخواهم در این مورد در سایت ها و روزنامه های شهرستان بنویسم، آیا صحبتی دارید که به آن اضافه کنم؟

کاسب پاسخ داد: به عنوان یک شهروند گله مند، می خواهم از مسوولین مربوطه بخواهم یک بار با لباس شخصی به صورت پیاده از این قسمت (ابتدای خیابان شهدای جنوبی) عبور کنند تا خودشان متوجه شوند چه اتفاقی می‌افتد. واقعا که زشت و زننده است.

نویسنده: علیرضا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
یک شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
1
0
مطلبتون بسیار بجا ودرست است و این اضافه بر فرمایش شما اینجا محل ایستگاه تاکسی درون شهری است واینها کار ناوگان تاکسی رانی درون شهری را نیز مختل می کنند خوب اینها نان راحت می خوان ولی کاری می کنند که همان یه لقمه نان هم برای هیچکس صرف نکنه اینها باید داخل گاراژ نطنج مسافر سوار کنند و ای کاش هر کسی شغل پدری و ابا اجدادی خودش را انجام می داد تا ما هم مثل دنیا پیشرفت می کردیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
0
1
توی نطنج که دیگه خیلی افتضاح شده
اون روز مسافرکش های چنارشاهیجا کیف یه دختر دانشجو رو برداشته بودند و به زور دختر رو سوار کردند و بردند
این اتفاق ها جدید نیست و کافیه نیم ساعت اونجا بشینید تا از این بد تر هم ببینید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳