پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۴۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
براساس شنیده های موثق ؛
شنیده ها از منابع موثق حکایت از قطعی شدن تصمیم مدیریت ارشد استان نسبت به تعیین ریاست بهزیستی کازرون را دارد و طی روزهای آینده، رئیس جدید این اداره معارفه می گردد

به گزارش کازرون نما، درادامه روند تغییرات گسترده مدیریتی در سطح شهرستان کازرون، پنج شنبه هشتم مهرماه سال جاری، فاطمه قیصری  سرپرست وقت این اداره، طی نامه ای که در پایان وقت اداری توسط فاکس به وی ابلاغ گردید، از سرپرستی بهزیستی کازرون برکنار و بر اساس حکمی، مهین تاج میرزایی به صورت موقت  به سرپرستی بهزیستی شهرستان کازرون منصوب گردید. براساس شنیده ها، اکنون آقایان عباس حسین پور (سرپرست پیشین اداره ورزش وجوانان کازرون  در دو مقطع زمانی) و غلامحسین زارعی (سرپرست پیشین اداره بهزیستی کازرون) اصلی ترین گزینه ها برای تصدی ریاست این اداره به شمار می آیند.

گفتنی است: بهزیستی کازرون با وجود برخورداری از بودجه و امکانات و نیروی انسانی قابل توجه که بعضا هم عرض بسیاری ازاداره های دولتی است، به عنوان اصلی ترین دستگاه متولی ساماندهی معلولین و مسایل اجتماعی شهرستان، در حال حاضر  با چالش های بسیاری در حوزه توانمندسازی خانواده ها و پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، افزایش نرخ طلاق به حدود 20 درصد، جولان مواد مخدر صنعتی و کاهش میانگین سن اعتیاد، افزایش کودکان کار، ضعف در به کارگیری و هدایت صحیح خیرین و نیکو کاران و نارسایی دربهره گیری بهینه از منابع مربوط به بخش خیریه ها و مراکز غیردولتی در شهرستان نیز روبرو است و برطرف نمودن این مشکلات نیازمند مدیریتی توانمند، معتمد و متخصص است .

متاسفانه اداره بهزیستی کازرون در چند سال اخیر به جای استقرار مدیریت تخصصی، دستمایه حضور سیاسی برخی مدیرانی شده است که در برنامه های اجرایی، صرفا به روبنا توجه دارند و بیشتر تبلیغاتی کار می کنند. تا از طریق کسب محبوبیت، ماندگاری خود را حفظ کنند.

واقعیت تلخ این است که مدیریت راهبردی و تخصصی، حلقه مفقوده مدیریت  کنونی شهرستان کازرون است که انتظار می رود دولت تدبیر و امید توجه جدی به آن داشته باشد.

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
0
0
ان شاالله روزی تغییر روسای بقیه ادارات ازجمله فنی و حرفه ای باشه.
کارمندان فراموش شده سلمان فارسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
0
4
کاش نمانیده محبوب شهرستان نظری هم به دانشگاه سلمان داشت. تا کی باید بومی ستیزی در این دانشگاه ادامه داشته باشد.
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
0
0
محسن
۱۳۹۵/۱۱/۲۴ ۱:۳۲
کم محلی مسوولین دانشگاه پیام نور به ویژه رییس دانشگاه به رییس ... وعدم استقبال ودعوت از ایشان جهت افتتاح مجتمع فرهنگی باعث عصبانیت وپرخاشگری ودرگیری ایشان با رییس دانشگاه شد واین حرکت آقای ... بعد از افتتاحیه ودر جلسه ای که با کارکنان دانشگاه برگزار شدوازسوی معاونت دانشگاه پیام نور استان موردنکوهش قرار گرفت واشاره کردندکه هیچ کس اجازه ندارددر محیط مقدس دانشگاه چنین حرکاتی ورفتاری راانجام بدهندوآقای دکتر جعفری هم در تاییدصحبت های ایشان گفتند ایشان از سوی دانشگاه دعوت نشده بودند وما هیچ اطلاعی از حضور ایشان نداشتیم ودر ادامه برخی کارکنان از معاونت استان خواستند که از تغییر مدیریت مرکز کازرون منصرف شوند که ایشان گفتندکه ما هیچ بنایی بر تغییر ایشان نداشته وبیشتر مسوولین شهرستان پیگیر تغییرات مدیرتی هستند وتاکنون نتوانسته اندوگزینه ای که حایز شرایط باشدرا معرفی کنندکه موردتایید ما باشد وتاکیدکردندکه انشالله حداقل تا شهریور ماه در خدمت دکتر جعفری خواهیم بودوبه هیچ وجه اجازه تحمیل هیچ گزینه ای رابه سیستم مدیریتی دانشگاه نخواهیم داد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷