پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۳۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸
امام‌ جمعه کازرون:
امام‌ جمعه کازرون گفت: خواسته مردم بحرین رعایت اصول شهروندی است که غربی‌ها دم از آن می‌زنند و می‌گویند هر شهروند باید یک رأی داشته باشد.

به گزارش ایمان احمدی خبرنگار کازرون نما ، حجت‌الاسلام‌ محمد خرسند امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تسلیت جان‌باختن آتش‌نشانان در حادثه ساختمان پلاسکو تهران اظهار داشت: این مسئله باید ریشه‌یابی و ضرورت پیشگیری از این حوادث و رعایت نکات ایمنی تاکید شود که حوادث با حداقل خسارت جانی و مالی باشد.

امام‌جمعه کازرون با اشاره به شهادت سه نفر از جوانان انقلابی بحرین به دست رژیم مزدور آل خلیفه اظهار کرد: امروز مردم مظلوم بحرین گرفتار یک رژیم مستبد و خون‌خواری شده‌اند که به مردم خود رحم نمی‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد: خواسته مردم بحرین رعایت اصول شهروندی است که غربی‌ها دم از آن می‌زنند و می‌گویند هر شهروند باید یک رأی داشته باشد.

خرسند بابیان اینکه مردم بحرین مبارزه مسالمت‌آمیز می‌کنند، افزود: در آینده اگر حکام بحرین حقوق مسلم و اولیه مردم را نادیده بگیرند‌، جوانان مجبور به مبارزه مسلحانه می‌شوند.

امام‌جمعه کازرون با اشاره به شروع به‌کار دولت جدید آمریکا خاطرنشان کرد: انتخاب ترامپ برخاسته از واقعیت‌های موجود در آمریکاست که چهره واقعی آمریکا را بیش‌ازپیش نمایان کرد.

خرسند تصریح کرد: دلیل انتخاب ترامپ این بود که حقیقت‌های موجود مانند کمبود امکانات، فقر و بیکاری و بی‌خانمانی را که زیر یک نقاب زیبا نهفته بود کنار زد و بیان کرد که علامتی از اضمحلال آمریکاست.

خطیب جمعه کازرون بابیان اینکه آمریکا دشمن شماره یک ما است گفت: هیچ ایرانی که به کشور و وطنش علاقه داشته باشد، مشتاق رابطه با آمریکا نیست و نخواهد بود.

خرسند از ارائه آمار توسط مسؤولان گلایه و تصریح کرد: زمانی آمارها غیرواقعی باشد، مردم اعتمادشان سلب می‌شود.

امام‌جمعه کازرون بابیان اینکه همان‌طور که ندیدن کارها و خدمات بد است از آن‌طرف بزرگ کردن آمارها که با واقعیت هم‌خوانی ندارد درست نیست، افزود: آمارهایی که بیان می‌شود، طوری باشد که مردم لمس می‌کنند.

انتهای پیام/

نویسنده: ایمان احمدی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شاکر
|
France
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
0
2
و خواسته ما ایضاً.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴