پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۰
فرماندار کازرون در حاشیه جلسه شورای اداری:
فرماندار کازرون در حاشیه جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور استاندار فارس تشکیل گردید، از بهره‌برداری تصفیه‌خانه فاضلاب این شهرستان در هفته دولت سال آینده خبر داد.

به گزارش کازرون نما، سید کمال علوی فرماندار شهرستان کازرون بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه جلسه شورای اداری کازرون که با حضور استاندار فارس در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران به تشریح مشکلات و خواسته‌ها و مطالبات مردم این شهرستان پرداخت و اظهار داشت: علاوه‌بر اینکه در حوزه‌های مختلف ازجمله گازرسانی، آب‌رسانی، راه و شهرسازی و آموزش‌وپرورش اقدامات خوبی از سوی دولت صورت گرفته، اما این شهرستان با برخی مشکلات و تنگناها روبه‌رو است.

وی گفت: راه‌های مواصلاتی این شهرستان که به‌عنوان شاه راه حیاتی سه استان هم‌جوار و هم‌چنین ازنظر استراتژیکی حائز اهمیت است؛ امروزه باوجود تردد بسیار دچار مشکلاتی شده و هر‌ساله شاهد کشته و مجروح شدن شمار بالایی از هموطنان هستیم.

بهره‌برداری از تصفیه‌خانه کازرون در سال آینده خبر داد


فرماندار کازرون، برطرف شدن موانع و مشکلات مسیر کازرون به قائمیه و کنارتخته، قائمیه به‌طرف راهدار و کمارج و نیز کازرون به‌طرف جره و بالاده و فامور به شهرنجان را از خواسته‌های به‌حق مردم این شهرستان برشمرد.

علوی بر تسریع تکمیل بیمارستان 120 تختخوابی امام علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی کازرون، تجهیز بیمارستان قائمیه، عملیات اجرایی تونل بناف و سد نرگسی و تونل ابوالحیات تأکید کرد.

وی تصریح کرد: شهرستان کازرون که خود زمانی تأمین‌کننده آب شرب استان هم‌جوار بوده در حال حاضر با کمبود آب شدیدی روبه‌رو است به‌طوری‌که حتی در برخی از روستاهای مرکزی این شهرستان آب جیره‌بندی شده و با تانکر آب‌رسانی می‌شود.

فرماندار کازرون در پایان از بهره‌برداری تصفیه‌خانه فاضلاب کازرون در هفته دولت سال آینده خبر داد و گفت: در حال حاضر این پروژه با پیشرفت فیزیکی 95 درصد و تجهیزات 85 درصد روبه‌رو است که با تکمیل این پروژه بخشی از مشکلات آب شهری و فضای سبز این شهرستان برطرف خواهد شد.

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷