پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۳۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۸
امام جمعه کازرون:
برخی ادارات و شرکت‌ها فقط پول برایشان مهم است رعایت حقوق مردمی که سرمایه این انقلاب هستند را نمی‌کنند.

به گزارش کازرون نما ، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر  ضمن تسلیت مصیبت درگذشت یکی از یاران قدیمی و صمیمی حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و مبارزان حقیقی اسلام مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به محضرحضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری و خانواده ایشان در سخنانی اظهار داشت: پیام حکیمانه مقام معظم رهبری به مناسبت درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی حاوی نکاتی مهم و تسلی‌بخش دوستداران و ارادتمندان آن مرحوم در این مصیبت سخت و جانکاه بود.

وی افزود: متن پیام مقام معظم رهبری متجلی نهایت مودت و ابراز عشق و علاقه‌ای است که میان مقام معظم رهبری و مرحوم آیت‌الله هاشمی در دوران متمادی برقرار بوده است.

امام جمعه کازرون با بیان اینکه توطئه و شیطنت خناسان نتوانست آسیبی به روابط مرحوم آیت‌الله هاشمی و مقام معظم رهبری وارد سازد، تصریح کرد: دشمنان با شیطنت‌های گوناگون بسیار سعی و تلاش داشتند که از تفاوت‌های نظری و اجتهادی این دو یار دیرین که رفاقت خود را در بین‌الحرمین بسته بودند بهره‌برداری کنند اما موفق نشدند.

خرسند بیان داشت : علاقه مقام معظم رهبری به مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در پیامشان و حضور معظم له در اقامه نماز بر پیکر ایشان و برگزاری مجلس ختم بر همگان متجلی شد.

وی با ابراز تأسف از برخی مواضع و حرکات گفت: برخی از روی سادگی و یا شیطنت و بعضی هم از روی بی‌بصیرتی پس از وفات مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تلاش می‌کنند که آن مرحوم را از اردوگاه نظام و ولایت جدا بدانندکه الحمدالله تاکنون موفق نشده‌اند.

خطیب نمازجمعه کازرون ادامه داد: نه آن مرحوم تا زنده بود و نه مقام معظم رهبری این اجازه را به شیاطین و خناسان وسوسه‌انگیز ندادند که بتوانند با اختلاف‌انگیزی به اهدافشان برسند.

خرسند با اشاره به اینکه این روزها برخی با بی‌تقوایی مطالبی را در فضای مجازی بیان می‌کنند که چرا مقام معظم رهبری در پیامشان این جمله را گفته و چرا آن جمله را نگفته و یا اینکه در نماز میت این عبارت را بیان نفرموده، تصریح کرد: در واقع این گونه صحبت‌ها شیطنت است که نباید اجازه بدهیم که دشمن شخصیت‌هایی مانند مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به نفع خودشان مصادره کند.

وی از متدینان خواست مراقب شیطنت دشمنان باشند و بدانند همانطوری که عقب افتادن از ولایت انسان را به هلاکت می‌رساند جلو افتادن هم انسان را به هلاکت می‌رساند.

امام جمعه کازرون گفت: تشییع جنازه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هم مثل زندگی ایشان مایه آبرو و حیثیت برای نظام بود و پیام حکیمانه رهبری هم این اجازه را به رسانه‌های دشمن و ضد انقلاب نداد که بتوانند از تفاوت نظری آنان فرصتی برای اختلاف به دست آورند.

خرسند در بخش دیگر سخنان خود به فرازی از سخنان مقام معظم رهبری در دیدار مردم قم اشاره کرد و بیان داشت: معظم له در این دیدار تاکید بر دشمن‌شناسی داشتند و فرمودند که دشمن اصلی خارجی آمریکا، انگلیس و زرسالاران بین‌المللی صهیونیست و دنباله‌روهای آنان هستند.

وی بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری دشمن درونی را شامل بی‌انگیزگی، نا امیدی، کسل و بی حالی، بی‌نشاطی و تنبلی برشمرد و افزود: امروزه چنانچه بد عمل کنیم و یا مسئولی طوری کار کند که باعث دلسردی مردم از نظام شود و یا دست‌هایی در کار باشد که مردم را اذیت کند همین دشمن درونی است.

امام جمعه کازرون ابراز داشت: در ملاقات حضوری که با اقشار مختلف مردم دارم می‌بینیم که فلان مسئول بی‌دلیل مردم را در جایی آزار و اذیت می‌کند و موجبات دلسردی مردم از نظام را فراهم می‌آورد.

خرسند گفت: برخی مسئولان به گونه‌ای رفتار می‌کنند که دشمن با تحریم و تهدیدش نمی‌تواند چنین بلایی بر سر اعتماد مردم بیاورد و به واقع با چنین افراد هرچند معدودی به دشمن نیاز نیست.

وی ابراز داشت: برخی ادارات و شرکت‌ها فقط پول برایشان مهم است رعایت حقوق مردمی که سرمایه این انقلاب هستند را نمی‌کنند.

خطیب نمازجمعه کازرون در پایان به 21 دی ماه سالروز فرار شاه خائن از کشور در سال 1357 اشاره کرد و گفت: این روز یکی از روزهای به یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی و بیانگر آن است که هر دیکتاتور و زمامداری که از خدا و مردم فاصله بگیرد این چنین خواهد شد.

انتهای پیام/

نویسنده: ایمان احمدی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
0
0
با سلام و تشکر از نماینده عزیز ولی فقیه شهر من کازرون
کاش کسی صدای مردم را بشنید ما مردم این شهر از هیچ امکاناتی برخوردار نیستیم حال چرا برخی مسیولان بی ملاحضه از جمله شهردار اینچنین با مردم برخورد کرده و هیچ قصدی جز بد بین کردن مردم به انقلاب عزیزمان نیست
از شما عاجزانه درخواست داریم از این روند جلو گیری کنیداین افراد چطور به خود اجازه میدهند تا با فشار بی دلیل و بی خود وارد کردن به مردم جو جامعه را اشفته کرده و مردم را به انقلاب عزیزمان بد کنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸