پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲
امام جمعه کازرون:
امام‌ جمعه کازرون گفت: فتنه 88 برآمده از اراده دشمنان پنهان و آشکار و نیروهای برانداز داخلی و خارجی در مصاف با انقلاب و ملت بود.

به گزارش کازرون نما ، حجت‌الاسلام محمد خرسند ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک ولادت حضرت عیسی بن مریم (ع) اظهار داشت: پیروان این پیامبر بزرگ تمام عمر خود را صرف مبارزه با کفر، ظلم و تبعیض کردند.

 

خطیب نماز جمعه تصریح کرد: امروز زیبنده کشورهای غربی پیرو حضرت عیسی (ع) نیست که خود سرمنشأ ظلم و ستم و تبعیض باشند.

 

خرسند با اشاره به چهارم دی‌ ماه و عملیات کربلای 4 در دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در این عملیات 78 شهید از کازرون تقدیم انقلاب شد که در تقویم دفاع مقدس روز کازرون نام‌گذاری شده است.

 

وی در ادامه گفت: کازرون روز 18 دی نیز در عملیات کربلای 5 نزدیک به همین تعداد شهید تقدیم انقلاب کرد که روی‌هم‌رفته 150 شهید این شهرستان در دو عملیات برای عزت انقلاب و دفاع از ولایت و امامت تقدیم شد و امروز این امنیت و عزت و مردم‌سالاری دینی ما مرهون شهدای ماست.

 

خطیب جمعه کازرون با اشاره به سرنوشت نامعلوم پتروشیمی این شهرستان اظهار داشت: از مسؤولان کازرون، استان فارس و کشور این سؤال را دارم که باوجود سرمایه 66 میلیارد تومانی در این‌ اواخر که به سهامداران گفتند افزایش سهام را به 120 میلیارد تومان برسانید، کار این پتروشیمی به کجا رسیده است؟

 

امام‌ جمعه کازرون با اشاره به فتنه 1388 خاطرنشان کرد: این فتنه اعتراض به نتیجه انتخابات و تقابل جناح‌های سیاسی نبود، بلکه بی‌تردید برآمده از اراده دشمنان پنهان و آشکار و نیروهای برانداز داخلی و خارجی در مصاف انقلاب و ملت بود.

 

خرسند با اشاره به گفته مقام معظم رهبری در مورد روز نهم دی که باید در تاریخ ماندگار شود، گفت: فتنه 88 را باید بزرگ‌ترین فتنه بعد از انقلاب عنوان کرد، چراکه صف‌بندی‌ها مشخص نبود و دوست و دشمن مخلوط شده بودند.

 

امام‌ جمعه کازرون تصریح کرد: دشمنان می‌خواستند بلایی که در سوریه و یمن و لیبی بر سر مردم آوردند را از ایران شروع کنند اما ملت بابصیرت و رهبری آگاه این اجازه را نداند و تهدید دشمن را تبدیل به فرصت کردند.

 

خرسند با اشاره به خشک شدن چشمه ساسان در بخش مرکزی کازرون اظهار داشت: مسؤولان در فکر تجهیز چند حلقه چاه آب‌رسانی موجود باشند تا مردم در تابستان با مشکل آب شرب مواجه نشوند.

 

خطیب جمعه کازرون از بی‌برنامگی در عرضه و تقاضای محصولات کشاورزی گلایه کرد و گفت: چرا کشاورزان به توصیه‌ها عمل نمی‌کنند و کشت‌های غیرکارشناسی با صرف آب بسیار و هزینه بالا انجام می‌دهند که حتی بازاری برای آنها وجود ندارد و محصولات کشاورزی با قیمت پایین به فروش می‌رسد.

 

انتهای پیام/

نویسنده: ایمان احمدی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳