پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۱۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
امام‌ جمعه کازرون:
امام‌ جمعه کازرون گفت: مردم حلب در مدت چهار سال اشغال این شهر به فجیع‌ترین شکل ممکن به دست تروریست‌ها کشته و قتل‌عام می‌شدند اما حالا سازمان ملل برای تروریست‌ها اشک تمساح می‌ریزد.

به گزارش کازرون نما ، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر  با تبریک سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام صادق(ع) گفت: امیدواریم هرچه زودتر شاهد اخوت و صمیمیت و برادری بیشتری بین پیروان پیامبر اسلام(ص) باشیم.

خطیب جمعه کازرون با تبریک آزادسازی حلب دومین شهر بزرگ سوریه اظهار داشت: آزادسازی این شهر شباهت بسیاری به فتح خرمشهر داشت و هر دو نتیجه مقاومت و استقامت بود.

وی تصریح کرد: با اینکه تمام دنیا تروریست‌های تکفیری صهیونیستی را از لحاظ تجهیزات، ادوات جنگی، پول و حمایت‌های سیاسی پشتیبانی می‌کرد اما استقامت و مقاومت اسلامی دولت، ارتش و مردم سوریه نتیجه داد و شهر حلب آزاد شد.

خرسند با اشاره به اینکه مردم حلب در مدت چهار سال اشغال این شهر به فجیع‌ترین شکل ممکن به دست تروریست‌ها کشته و قتل‌عام می‌شدند خاطرنشان کرد: سازمان ملل و حقوق بشر خواب بودند و حالا که شهر آزاد و از دست وحشی‌های مورد حمایت غرب آزاد شده است اشک تمساح برای بشریت می‌ریزند.

امام‌جمعه کازرون با اشاره به سفر نخست‌وزیر دولت خبیث انگلیس به بحرین و رجزخوانی او برای ایران گفت: دوران ابرقدرتی انگلیس گذشته و این دولت در تأمین امنیت برای کشور خود دچار مشکل است، چه برسد به تأمین امنیت نوکرانش در منطقه خلیج‌فارس که این کار را بخواهد انجام بدهد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: زمانی داعش شهر موصل را به اشغال خود درآورد در یک روز بیش از یک‌هزار و 700 سرباز آموزشی بدون اسلحه را قتل‌عام کردند و سر بریدند و تمام سازمان‌های حقوق بشری در خواب بودند و هم‌اینک که ارتش عراق و بسیج مردمی حشدالشعبی به دروازه‌های موصل رسیده‌اند، داد می‌زنند.

خرسند با اشاره به‌ قول رئیس جمهور آمریکا در وتو لایحه‌هایی که مغایر با برجام باشند افزود: اگر چه اوباما تحریم‌ها را امضا نکرد اما وتو نیز نکرد و این نشان از دشمنی دولت آمریکا با ما دارد.

امام‌جمعه کازرون بابیان اینکه این اقدام آمریکا تیر خلاص زدن بر برجام بود اظهار داشت: با تصمیم قاطع و عملی و متناسب به آمریکایی‌ها خواهیم فهماند که ایران زیر بار حرف زور نخواهد رفت.

خرسند با اشاره به 27 آبان‌ماه و سالروز شهادت شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه تصریح کرد: این دو مرکز حساس علمی و مذهبی است که ضرورت دارد با یکدیگر همکاری و وحدت داشته باشند که به نفع دنیا و آخرت مردم است.

امام‌جمعه کازرون با اشاره به سلب امتیاز شدن تلفن‌هایی که از آن‌ها استفاده نمی‌شود گفت: حدود 7 هزار شماره از این تلفن‌ها مربوط به شهرستان کازرون بوده که ابتدا سلب امتیاز و بعد اطلاع‌رسانی شده است.

وی تصریح کرد: لازم است پیش از سلب امتیاز شماره تلفن به مردم اطلاع‌رسانی شود که می‌گویند به اطلاع عمومی رسانده شده اما این دلیل موجهی نمی‌شود.

خرسند با اشاره به امکانات مخابراتی و پست که در اختیار مسؤولان بوده اما نه از طریق پست و نه پیامک به مردم اطلاع‌رسانی نشده است و حتی مهلتی برای سلب امتیاز شماره‌ها تعیین نشده بود اظهار داشت: مردم در مراجعه به مخابرات باید هزینه 200 هزارتومانی برای بازگرداندن شماره خود را پرداخت و مسؤولان باید برسی کنند که آیا این‌چنین تصمیمات قانونی است.

انتهای پیام/

نویسنده: ایمان احمدی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
0
1
اوباما نمیتونست وتو کنه حاج آقا چون تعداد رای های کنگره بالا بود، همه بجز یه نفر.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸