پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰
امام جمعه کازرون گفت:
امام جمعه کازرون گفت: امام حسین (ع) بهترین الگوی وحدت بخش بین اقشار مختلف مردم است و امروز این امام بزرگوار بر دلها حکومت می کند که موید آن حرکت چند میلیونی مردم در پیاده روی اربعین حسینی است.

به گزارش کازرون نما ، حجت الاسلام محمد خرسند، شامگاه دوشنبه در نخستین روز از هفته وحدت در همایش آسیب شناسی هیات های مذهبی شهرستان کارزون بیان داشت: دنیا چندین سال است که شاهد و ناظر ارادت مردم به اهل بیت (ع) وبه ویژه به امام حسین (ع) در این حرکت عظیم مردمی است که به صورت خودجوش و بدون دخالت دولت برگزار می شود.

وی در بخش دیگری از مطالب خود گفت: یکی از آسیب هایی که در هیات های مذهبی مشاهده می شود، کم توجهی به اشعار مذهبی است و برای رفع این نقص، هیات ها باید به محتوای اشعار و مطالبی که در وصف ائمه معصومین (ع) در مجالس و محافل بیان می کنند کاملا توجه داشته باشند.

فرماندار شهرستان کازرون هم در این همایش اظهار کرد: آنچه امروز برای رشد و تعالی جامعه به آن نیاز داریم، وحدت و همبستگی بین اقشار مختلف مردم است.

سید کمال علوی افزود: مصیبتی که امروز منطقه گرفتار آن شده، جنایت هایی است که آمریکا و هم پیمانانش در کشورهای اسلامی انجام می دهند که این امر ناشی از تفرقه و عدم وحدت بین مسلمانان است.

کوروش حسن زاده رئیس شورای مذهبی شهرستان کازرون نیز بیان کرد: هم اینک 340 هیات مذهبی به صورت رسمی در این شهرستان فعالیت دارند که از این تعداد 80 هیات در شهر کازرون فعال است.

در این همایش از دست اندرکارانی که در برگزاری آیین های مذهبی ایام محرم و صفر در شهرستان کازرون نفش عمده ای داشتند و همچنین به 10 هیات مذهبی این شهرستان که مقررات تعریف شده برای هیات های مذهبی را در برپایی این آیین ها رعایت کرده بودند با اهدای لوح تجلیل شد.

نویسنده: ناصر درخشنده
منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
اذان صبح
۰۴:۳۶:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۷
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۵
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۴۹
اذان مغرب
۲۰:۰۹:۲۴