پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۱۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸
امام‌ جمعه کازرون تأکید کرد
امام‌ جمعه کازرون گفت: همچنان که آمریکایی‌ها در دشمنی با مردم ایران با یکدیگر هیچ اختلافی ندارند ما نیز در جواب این دشمنی با شیطان بزرگ آمریکا، باید یکصدا باشیم.

حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه ظهر امروز این شهر با تبریک آغاز امامت حضرت بقیة‌الله امام زمان(عج) و با اشاره به هفته وحدت اظهار داشت:  وحدت یکی از سفارش‌های رسول گرامی اسلام(ص) است.

وی تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری مسلمانان به وحدت و همدلی نیاز دارند و شوربختانه دستگاه‌های جاسوسی غرب برای اینکه امنیت رژیم صهیونیستی را تأمین کنند بین مسلمانان فتنه‌انگیزی و برادرکشی راه می‌اندازند و دل پیامبر(ص) از این وقایع و جنایاتی که در کشورهای اسلامی اتفاق می‌افتد، خون است.

امام‌ جمعه کازرون با اشاره به افشاگری اسنودن در مورد پروژه لانه زنبور گفت: هدف دستگاه‌های اطلاعاتی غربی در این پروژه جمع‌ کردن تمام تندروها از نقاط جهان در یک مکان بود و باید دین و مذهبی جدید در خاورمیانه به وجود می‌آمد که شعارهای اسلامی داشته باشد.

لزوم یک‌صدایی در مقابل آمریکا

خرسند با اشاره به اقرار ادوارد اسنودن تبیین کرد: آمریکایی‌ها براساس پروژه لانه زنبور به این نتیجه رسیدند که تنها راه حفاظت از رژیم صهیونیستی ایجاد جریانی در نزدیکی مرزهای فلسطین اشغالی است که سلاح خود را به سمت کشورهای اسلامی نشانه برود و الآن عین این نقشه در منطقه خاورمیانه در حال اجراست.

لزوم یک‌صدایی در مقابل آمریکا

وی با بیان اینکه وحدت یک اصل و ضرورت است، تبیین کرد: امروز چه شیعه و چه سنی اگر بر طبل اختلاف بکوبند، اگر شیعه است، شیعه انگلیسی و اگر سنی، سنی آمریکایی بوده، از این‌ رو با حفظ اعتقادات و بیان آن بر اشتراکات باید کلیت اسلام حفظ شود، همان کاری که امام علی(ع) انجام داد.

خطیب جمعه کازرون با اشاره به رسوایی‌هایی که در انتخابات آمریکا اتفاق افتاد و دو نامزد آبروی خود و کشورشان را بردند، گفت: آمریکایی‌ها دنبال این بودند که این آبروی رفته را برگردانند و نشان بدهند برای تصمیم‌گیری اصلی کشورمان یکپارچگی لازم را دارند، ازاین‌رو در کنگره و سنا با اکثریت آرا به تمدید برجام رأی مثبت دادند.

خرسند خطاب به مسؤولان کشور و ملت ایران گفت: همچنان که آمریکایی‌ها درعین‌حال اختلاف بسیاری که با یکدیگر دارند اما در دشمنی با ملت ایران هیچ اختلافی ندارند و ما نیز در جواب این دشمنی باید یک‌صدا باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر قانون تمدید تحریم‌های 10 ساله اجرایی شود با وفاق ملی باید جواب مناسب و دندان‌شکنی به آمریکا بدهیم. 

لزوم یک‌صدایی در مقابل آمریکا

امام‌ جمعه کازرون با بیان اینکه نباید برجام بهانه‌ اختلاف در کشور شود، افزود: این دشمنی دشمن باید زمینه وحدت بیشتر را در کشور به وجود آورد و قوای سه‌گانه نباید تضعیف و فضای جامعه دوقطبی شود.

وی با بیان اینکه دولت و مجلس باید به کارهای اصلی بپردازند و کشور ما تمام منابع خدادادی و از مهم‌تر اینکه جوانان بااستعداد را دارد و زمینه کار و سرمایه را برای کار این جوانان باید فراهم شود، توضیح داد: اقتصاد مقاومتی را باید در نخستین اولویت قرار دهیم و اگر این کار عملی و اجرا شود، هیچ تحریمی اقتصاد ما را تهدید نخواهد کرد.

نویسنده: ایمان احمدی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
0
0
ازاین‌رو در کنگره و سنا با اکثریت آرا به تمدید برجام رأی مثبت دادند.
فکر کنم اشتباه چاپی رخ داده : تمدید تحریم ها
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
0
0
از موضع گیری عاقلانه امام جمعه محترم در خصوص تمدید تحریم های آمریکا متشکرم.
ولی خب ایشون میدونند که تمدید این قانون تحریم ها نقض برجام نیست چون در این قانون همه ی انواع تحریمها از هسته ای تا حقوق بشری وجود داشته و از حدود بیست سال پیش هم این قانون بوده که هر ده سال تمدید میشده که برجام موجب تعلیق تحریم های هسته ای موجود در این قانون شده و بر اساس دستور رهبری مذاکره فقط در زمینه هسته ای بوده نه موارد دیگر. در صورت اعمال هر کدام از تحریم های هسته ای که در این قانون وجود داره، آمریکا ناقض برجام بوده و با پاسخ قاطع دولتمردان مواجه خواهد شد. ولی فعلن با تمدید قانون تحریم نقضی صورت نگرفته. چون این قانون همین الان هم وجود داره که البته از زمان شروع برجام، تحریم های هسته ای اش اعمال نمیشه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳