پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۱۳۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱
با حضور معاون مدیرکل ورزش و جوانان فارس
در این جلسه سیداسلام موسوی معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس از زحمات یکساله جاوید منصوری تشکر و حامد محمدی را به عنوان رئیس جدید ورزش و جوانان شهرستان کازرون معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار کازرون نما ، موسوی با بیان اینکه شهرستان کازرون یکی از شهرستان های بزرگ و قوی در همه زمینه ها بخصوص ورزش است افزود: در حال حاضر شهرستان کازرون در این حوزه در جایگاه مناسبی نیست و امیدواریم با همکاری و پیگیری و تعامل مسئولین و مردم  به جایگاه اصلی خود دست پیدا کند.

جلسه تودیع و معارفه اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون برگزار شد + تصویر

موسوی با بیان اینکه روند تغییر مدیریتی یک روند طبیعی است بیان کرد: این تغییر در جهت توسعه ورزش شهرستان صورت گرفته است و اظهار امیدواری نمود که با تامل مدیران و مردم و هئیت های ورزشی به این مهم دست پیدا کنیم.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس تصریح کرد:هدف اصلی ما سلامتی و تندرستی و شادابی است که در وهله اول با اجرای زیر ساخت های مناسب و اهمیت دادن به ورزش همگانی به این هدف دست پیدا خواهیم کرد و به جایی برسیم که مردم خودجوش برای ورزش همگانی پیش قدم باشند.

جلسه تودیع و معارفه اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون برگزار شد + تصویر

سید کمال علوی فرماندار شهرستان کازرون نیز ضمن تشکر از زحمات منصوری و تبریک به محمدی افزود: جاوید منصوری از تمام پتانسیل ها و ظرفیت های موجود استفاده کرد و منشاء خیر و برکات فراوانی برای شهرستان کازرون شد.

جاوید منصوری رئیس سابق اداره ورزش و جوانان کازرون ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین و مردم و از عملکرد یک ساله خود گزارشی ارائه داد

 منصوری تصریح کرد: به دلیل مشغله و مسائل خانوادگی و با میل و رغیت خودم می روم و با اینکه چندین بار تقاضا رفتن داده بودم اما با آن مخالفت می شد ولی در نهایت پذیرفتند و ان شالله با دید مدیریتی که از آقای محمدی سراغ دارم منشاء خیر و برکات برای شهرستان خواهد بود.

جلسه تودیع و معارفه اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون برگزار شد + تصویر

حامد محمدی رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون نیز ضمن تشکر از مردم و مسئولین اظهار امیدواری کرد که به حرکت ورزش کازرون سرعت بیشتری بدهد و به دلیل کمبود وقت اهداف و برنامه های خود را در آینده ی نزدیک تشریح کند.

نویسنده: ایمان احمدی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
0
0
خدا قوت مدیر
لطف کن تو بخش های تودیع و معارفه سابقه مسولین جدید رو ذکز کنید در صورت امکان
مدیر پایگاه
دوست عزیز سلام
قبلا در خلال این خبر، سوابق مدیر جدید تربیت بدنی آورده شده بود(نگاه به لینک زیر)
http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/16074
شاد باشید
علی بحرانی - مدیر کازرون نما
پاسخ ها
بدبخت کازرونی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
لازم نیست ما و شما مردم کازرون سابقه ی این افراد را بدانیم !؟ همین که آنان در ستاد انتخاباتی آقای ... فعال بوده اند و توسط ... ایشان شناسایی و مورد تایید قرار گرفته اند ! کافی است ، حتی اگر قبلا هیچ سابقه مدیریتی هم نداشته باشند و تنها مثلا شهردار یک روستا در منتها الیه یک شهر کوچک هم بوده !کفایت می کند !؟ واقعا ما مردم کازرون چه قدر بدبختیم که دیگرانی که به فکر پیش رفت ما نیستند !؟ مسئول انتخاب مدیران این منطقه بزرگ می شوند . حالا متوجه شدی چرا سوابق اکثر این افراد به سمع و نظر ما و شما نمی رسد ؟ چون سابقه ای در مدیریت نداشته اند و قرار است حضور در کازرون و پست های مدیریتی آن ،سابقه ای برای آینده ی این افراد باشد !!؟ .
محمدرضا پولادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
0
0
بازهم قصه تکراری بازهم عزل ونصب های تکراری ...
آقای موسوی معاون محترم اداره کل شما تا چه اندازه از ورزش کازرون اطلاع دارید؟ بزرگی کازرون را در وسعت آن دیده اید یا عظمت وشکوه آن ؟
چرا هرجا که کار بیخ پیدا میکند پای مردم رو وسط میکشید؟ اگر ورزش کازرون از آن گذشته پر افتخار به این و حال روز در آمده است گناه مردم چه بوده ؟ وقتی اداره متبوع شما و همان مسئولانی که شما به تعامل آنها چشم دارید در 5 سال گذشته 6 مدیر برمسند ورزش کازرون نشاندند به مردم چه ربطی دارد؟
آیا از مردم وکارشناسان امر نظر خواستید؟ آیا نظر ورای مردم وکارشناسان برای شما متعبر ومحترم بوده ؟ آیا بودجه کافی و وافی که حق ورزش کازرون بوده در این سالها پرداخت کرده اید؟
آقای موسوی از ورزش کازرون فقط جنازه آن باقی مانده است نه از فوتبال با شکوه آن خبری هست نه از هندبال و والیبال و .... آن این که چهار نفر جمع شوند زیر یک توپ بزنند و یا چهار مرتبه به دور پیست بدوند اسمش ورزش است؟
دوست عزیز هر زمان که تمامی شهرستانهای استان ومرکز به یک دید نگاه شدند، وقتی حق به حق دار رسید وقتی صداقت و دلسوزی واقعی شد آن وقت مردم خودبخود آستین همت بالا خواهند زد.
وسخنی با حامد محمدی عزیز:
حامد جان لطف کن برنامه هایت را خیلی زود وتا قبل از جلسه تودیع ومعارف بعدی تشریح کن شایدکه فرجی شود و ورزش کازرون بتواند روزهای خوش گذشته را به چشم ببیند.
حسینقلی از سلمان فارسی کازرون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
0
0
کی نوبت دانشگاه سلمان فارسی کازرون میشه؟ بابا یه فکری هم بحال اینجا کنید. مردم از بومی ستیزی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳