پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۱۲۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
صدای مردم:
صمیمانه استدعا دارم که در خصوص گذر عابر پیاده از خیابان 22 بهمن جنوبی به سمت فلکه 22 بهمن تا خیابان 22 بهمن شمالی و بالاعکس چاره اندیشی بفرمایید.

به گزارش کازرون نما، یکی از شهروندان با ارسال پیامی، از مسئولین درخواست رسیدگی به وضعیت گذر عابر پیاده در خیابان 22 بهمن کازرون داشته که عینا به شرح زیر منعکس میگردد:

 

با سلام و تحییات

ضمن قبولی طاعات و عبادات شما در ماه های محرم و صفر و تبریک به مناسبت حلول ماه ربیع الاول ، صمیمانه استدعا دارم که در خصوص گذر عابر پیاده از خیابان 22 بهمن جنوبی به سمت فلکه 22 بهمن تا خیابان 22 بهمن شمالی و بالاعکس چاره اندیشی بفرمایید. عبور عابرین پیاده از مسیر ذکر شده واقعا معضل بزرگی برای همه افراد در سنین مختلف است. بارها بنده شاهد بروز ترمز های ناگهانی خودروها و پریشانی و شوکه شدن عابرین بوده ام. لطفا با درایت خود از بروز تصادفات احتمالی ممانعت بفرمایید.

ومن ا... توفیق

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
تقی نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
0
2
کازرون در تمامی بخش ها، مشکلات عدیده ای داره و همین باعث شده که مردم، مسابقه مهاجرت به شیراز راه بندازن. سالانه تعداد قابل توجهی از خانواده های اصیل کازرونی، دارن از این شهر میرن. بدتر از اون اینکه کسانی که هنوز موندن، یه احساس حقارت و ناراحتی بهشون دست میده که اونها رو هم برای رفتن تحریک میکنه. مثلا خود من، الان کلی از بستگان و آشنایان و همسایه هامون تو همین پنج سال، بر و بساطشون رو جمع کردن و رفتن شیراز و هر وقت باهاشون تماس دارم، میگن فقط تو موندی تو کازرون. خیلی از اطرافیان خودم هم به این موضوع معترف اند و همین حالت رو دارن. حتی عده ای از کاسبان سرشناس بازار هم مغازشون کازرونه ولی شیراز سکونت می کنن. واقعا تو روحیه انسان تاثیر میذاره. قراره به کجا برسیم؟ شهرمون تبدیل به قبرستان شده. آرزوی یک تحول اقتصادی، فرهنگی، مدیریت شهری یا عمران و آبادانی به دلمون مونده. اگه دقت کرده باشین، حتی عزاداری محرم که هر سال چقدر گرم و پر شور بود، امسال سرد شده بود. واقعا با مرگ عده ای از کازرونی ها و مهاجرت عده ای دیگر به شیراز، کم کم همه چی داره رنگ میبازه و اون شور و حال خودش رو از دست میده. مگر اینکه معجزه ای اتفاق بیوفته، وگرنه اصلا نمیشه آینده خوبی رو برای کازرون متصور بود.
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
0
2
من هم با نظرات (تقی نژاد) موافقم.
من تقریبا از سال 85 تا 95 که یک دهه گذشته، کازرون رو کاملا زیر نظر داشتم. واقعا باید گفت که کازرون موندن، توجیهی نداره مگر اینکه وضع مالی یک خانواده ایجاب کنه که کازرون بمونن. شهری که یک کتابفروشی تخصصی (کتب تاریخی، مذهبی، سیاسی، ادبیات و رمان) نداره، شهری که یک سینمای فعال و به روز نداره، شهری که یک سالن تئاتر نداره، شهری که خیابانها پر چاله چوله هست، شهری که بزرگترین هنر شهرداری اون، ساختن جزیره های مثلثی سر چهار راه ها و تقاطع هاست، شهری که پلیس راهنمایی و رانندگی اون، فقط میدان شهداو خیابان شهدای جنوبی رو به رسمیت میشناسه، شهری که ورودی اون، دو سه تا ساختمان و دیوار خیلی قدیمی و مخروبه هست (از طرف جاده دشت برم)، شهری که فقط یدونه بیمارستان داره، شهری که جوانها رو اینقدر بیکار نگه میداره که یا سوپر مارکت میزنن یا موبایل فروشی، و ... و...
هر کس از این شهر بره، من بهش حق میدم، چون واقعا عرصه به آدم تنگ میشه، خودم واقعا به شهرم علاقه دارم، ولی علاقه ما صرفا بر اساس حس وطن دوستیه، وگرنه هیچ توجیه علمی، اقتصادی یا فرهنگی نداره.
شهروند کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
0
0
خیابون و پیاده رو اش که متعلق به بنگاههای فروش اتومبیل هست < شهرداری و راهنمایی و رانندگی > کاری باهشون نداره
شهرداری هم لطف کنه سند پیاده رو هم بهشون بده
تا خیال همه راحت بشه
راهنمایی رانندگی ام به خودش زحمت نده
خیابونش خسته کنندس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
0
0
ناشکری نکنین آدوئی....می کازرون چشن؟؟ کجو میخوان در برن؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
اذان صبح
۰۴:۵۷:۳۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۳:۱۵
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۱۸
غروب آفتاب
۱۹:۳۸:۳۴
اذان مغرب
۱۹:۵۵:۲۳