پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
با حضور کمالی مدیر کل بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر فارس
به منظور بررسی وضعیت بیمه ای عشایر و روستاییان و رفع مسایل و مشکلات بیمه ای جلسه شورای اداری بخش در محل بخشداری جره و بالاده برگزار گردید.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی بخشداری جره و بالاده در ابتدای  این جلسه مهندس سید مجتبی علوی بخشدار جره و بالاده ضمن خیر مقدم به حضار و تشکر از حضور کمالی مدیر کل بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر فارس از اهتمام و تلاش دولت در بیمه روستاییان و عشایر و اجرای این طرح بسیار خوب قدردانی نمود و افزود بیمه نیازی برای امروز و پشتوانه ای برای فردا می باشد وروستاییان و عشایر با توجه به وضعیت زندگی و معیشت و درامدی ، نیاز بیشتری  به بیمه مخصوصا بیمه های عمر و زندگی دارند چون این جامعه در خط اول حوادث و اسیب ها قرار دارند و به دلیل عدم پوشش توسط سایر بیمه ها نیاز است که تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی عشایر و روستاییان قرار گیرند ولی شاید به دلیل عدم اطلاع کامل از پوششها و خدمات این بیمه بعضا تحت پوشش قرار ندارند که از کارگزاران ،دهیاران و شوراهها خواهش میکنم حتما اطلاع رسانی کامل را به عمل اورند تا بتوانیم کلیه اقشار را زیر پوشش چتر بیمه ای قرار دهیم.

جلسه شورای اداری بخش جره و بالاده برگزار گردید

علوی همچنین با اشاره به اینکه بخش جره و بالاده  بخش وسیع و بزرگی می باشد و تعداد یک نفر کارگزار و نماینده این بیمه برای این منطقه کافی نمی باشد خواستار افزایش تعداد کارگزاران این بیمه در بخش  شد

در ادامه کمالی مدیر کل بیمه روستاییان وعشایر فارس در سخنانی جامعه روستایی و عشایر را اغازگر تمدن بشری و مظهر صداقت و صمیمیت و ایمان دانست و گفت اگر حادثه ای برای  این جامعه اتفاق افتد با توجه به سطح  در امدی که دارند تامین و جبران هزینه ها برای انها سخت خواهد بود که در همین راستا دولت مصمم است تا خدمات بیمه ای اجتماعی این قشر را گسترش دهد که صندوق بیمه روستاییان و عشایر با همین هدف شکل گرفت و تاکنون بالغ بر ۱۲۰۰۰۰ نفر عضو دارد.

جلسه شورای اداری بخش جره و بالاده برگزار گردید

کمالی افزود این صندوق بیمه، خدمات مختلفی را به بیمه گذاران ارایه میدهد از جمله ،برقراری مستمری بازنشستگی برای بیمه شدگان که افراد با پرداخت ۱۵ سال حق بیمه و سن ۶۵ سال میتوانند از این خدمت استفاده کنند.همینطور پرداخت مستمری از کار افتادگی جهت بیمه شدگان از کار افتاده و نیز برقراری مستمری جهت بازماندگان افراد متوفی از دیگر خدمات این صندوق می باشد

کمالی به همه روستاییان و عشایر توصیه کرد که جهت داشتن اینده ای خوب و مطمئن حتما در این صندوق عضو شده و تحت پوشش بیمه قرار گیرند

در پایان به پرسش های شرکت کنندگان در جلسه پاسخ داده شد.

این جلسه با حضور کمالی مدیر کل ،سید مجتبی علوی بخشدار جره و بالاده ،جعفرپور مسئول بیمه روستاییان و عشایر شهرستان  و اعضا شورای اداری،دهیاران و شوراهای اسلامی بخش جره و بالاده در محل بخشداری برگزار گردید.

انتهای پیام /
نویسنده: روابط عمومی بخشداری بالاده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳