پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۸۷ - ۱۹:۲۴
در جمع متحصنين فرودگاه مهرآباد مطرح کرد:
وي با اشاره به تحولات ساختاري در اروپا و تسلط تدريجي يهود بر مسيحيان ادامه داد: بعد از جنگ جهاني دوم ثروت يهوديان به آمريكا منتقل شد و خاورميانه را طوري شكل دادند كه به شكل كنوني درآمد و اگر به دقت بنگريد خيلي از شيوخ منطقه در عربستان، مصر و اردن، خان‌زادهاي استعمارگراني از جمله آمريكا و انگليس هستند.
به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، ابراهيم فياض استاد دانشگاه و جامعه شناس امروز در جمع متحصنين فرودگاه مهرآباد كه چهار روز است براي اعزام به غزه در اين فرودگاه تحصن كرده‌اند، گفت: امروز در دنيا اتفاقي در حال رخ دادن است كه هنوز متوجه ابعاد آن نشده‌ايم و شك نكنيد كه غزه در حال ايجاد يك انقلاب جهاني است و ما بايد متوجه بلندي اين افق باشيم.
وي با اشاره به تحولات ساختاري در اروپا و تسلط تدريجي يهود بر مسيحيان ادامه داد: بعد از جنگ جهاني دوم ثروت يهوديان به آمريكا منتقل شد و خاورميانه را طوري شكل دادند كه به شكل كنوني درآمد و اگر به دقت بنگريد خيلي از شيوخ منطقه در عربستان، مصر و اردن، خان‌زادهاي استعمارگراني از جمله آمريكا و انگليس هستند.
اين استاد دانشگاه اتفاقات اخير در منطقه را نقطه آغاز تحولي عظيم دانست و گفت: اگر آنها در اين نبرد موفق نشوند، خاورميانه به دوره قبل از آمدن انگليسيها برمي‌گردد و بدانيد كه از اين پس نيز وضعيت پيچيده‌تر خواهد شد چون ديگر آخر كار است.
فياض اظهار داشت: اكنون يك اتفاق كلان در حال رخ دادن است و طبيعتا اقدامات دشمن نيز بيشتر مي‌شود و هر اتفاقي در خاورميانه به ساختار كل جهان سرايت مي‌كند.
وي شوراي امنيت كنوني را شوراي حكومتي آمريكا دانست و اظهار داشت: مردم دنيا حتي در اروپا با ما هستند و اگر ماجرا ادامه يابد مردم آمريكا هم با ما خواهند بود؛ اين همبستگي جهاني حتي در جنگ 33 روزه هم شكل نگرفته بود و بدانيد كه با پايان يافتن تعطيلات كريسمس اين همبستگي گسترده‌تر نيز خواهد شد.
اين استاد دانشگاه با بيان اينكه جنايات غزه خلاف تمام قوانين و كنوانسيون‌هاي خود غربي‌ها نيز است، حركت ضعيف وزارت خارجه را مورد نكوهش قرار داد و گفت: دولت ما ديگر بايد نامشروع بودن سازمان ملل را اعلام كند و در كنار آن مجلس نيز بايد اين موضوع را پيگيري كند؛‌ مجامع حقوقي ما هم بايد حقوق جهاني ديگري غير از حقوق بشر كنوني ترسيم كند.
فياض خاطرنشان كرد: اگر وزارت خارجه و رايزنان فرهنگي ما درك درستي داشته باشند بايد جهاني فكر كنند و در سطح جهان ملتها را به راه بيندازند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۸
اذان صبح
۰۴:۳۸:۳۲
طلوع افتاب
۰۶:۰۹:۱۱
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۵۰:۳۵
اذان مغرب
۲۰:۰۸:۰۶