پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
نماینده کازرون در مجلس شورای اسلامی:
نماینده کازرون در مجلس شورای اسلامی گفت: دریاچه پریشان به عنوان بزرگترین دریاچه آب شیرین خاورمیانه با ۶۰ میلیارد تومان بودجه احیا می شود.

به گزارش کازرون نما ، حسین رضازاده عصر پنجشنبه در جلسه مدیریت تالاب های فارس تاکید کرد: نه تنها استان فارس مظلوم است بلکه دریاچه های استان نیز مظلوم هستند.

وی ادامه داد: دریاچه پریشان بزرگترین دریاچه آب شیرین خاورمیانه از سال ۸۷ تاکنون خشکیده است و اگر دولت آنگونه که برای ارومیه وقت گذاشته بود به این دریاچه نیز توجه داشت مشکلات برطرف شده بود.

دریاچه پریشان با ۶۰ میلیارد تومان احیا می‌شود

نماینده شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این دریاچه به اعتباری حدود ۶۰ میلیارد تومان احتایج دارد تا احیاء شود، ۱۸۰ مصوبه در خصوص این دریاچه بر روی کاغذ وجود دارد اما مشخص نیست که چگونه اجرایی می شود.

رضازاده افزود: انتقال آب از سد نرگسی راه نجات این دریاچه است که با ۲۹ کیلومتر راه این آب به دریاچه پریشان رسیده و این تالاب احیا می شود.

مدیرکل محیط زیست فارس و مدیرعامل آب منطقه ای فارس در پاسخ به سخنان نماینده کازرون اعلام کردند که کار بر روی پروژه آبرسانی به پریشان در حال انجام است اما نمی شود بدون بررسی و ارزیابی این کار را انجام داد.

انتهای پیام

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳