پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
همزمان در سراسر استان فارس
چهل و ششمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در مناطق ٤ گانه آموزش و پرورش شیراز و فارس میزبان علاقمندان سینما است.

به گزارش کازرون نما؛ یزدان دشتیان دبیر اجرایی چهل و ششمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در فارس گفت: پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان فارس میزبان فیلم های این رویداد سراسری است، و فیلم های این جشنواره امروز از ساعت 20تا22 در سالن اجتماعات پردیس شهید باهنر به روی صحنه می رود.

همچنین وی از نمایش فیلم های رشد در مرکز شهیدمطهری آب باریک خبر داد و افزود: روز یکشنبه نیز از ساعت ۹تا ۱۲ سالن اجتماعات مرکز شهید مطهری میزبان جشنواره رشد است.

برگزاری جشنواره فیلم رشد در کازرون

دشتیان  با اشاره به حضور فیلم های چهل و ششمین دوره جشنواره رشد در شهرستان های فارس بیان کرد: نمایش این فیلم ها به ترتیب در روز یک شنبه از ساعت۲۰ تا ۲۲در سالن اجتماعات مرکز زینب کبری کازرون، روز دوشنبه از ساعت ۱۰تا۱۲ سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اقلید، روز دوشنبه از ساعت۲۰ تا۲۲ سالن اجتماعات پردیس شهید رجایی و  روز سه شنبه از ساعت ۲۰تا ۲۲در سالن اجتماعات مرکز سلمان فارسی اقدام به پخش فیلم های این جشنواره رشد می کنند.

گفتنی است، یاسین فرخی، فیلمساز نوجوان شیرازی نیز با مستند چنگی بر چوب در بخش دانش آموزان فیلمساز چهل و ششمین جشنواره بین المللی فیلم رشد حضور دارد.

انتهای پیام/

نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۱
اذان صبح
۰۴:۵۵:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۱:۲۷
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۰۲
غروب آفتاب
۱۹:۳۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۵۶:۴۳